Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Har dere ikke snøring? Den beste er Superhero Movie.

 

Det er egentlig en pastisj over b-filmer som omhandler superhelter fra 60-tallet. Den har en dypere, indre filosofi som reflekteres i superheltenes klassiske kamp mot det onde der scenarioet med protagonisten er fremhevet. I vakker forening med en grensesprengende originalitet bringer den opp verdensomspennende tematikk, og på en intellektuell måte fremstår den samtidig som den fengsler seeren med sin meget innovative satire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er jo sant, men BRA er det ikke.. finnes jo ikke værre filmer.. ( joda finnes mange, men ville bare sette det i perspektiv)

De dårligste filmene jeg har sett:

 

Day of the Dead 2: Contagium (2005)

I Spit on Your Corpse, I Piss on Your Grave (2001) (synd, fordi tittelen er kul..)

I Want Candy (2007)

Kristin Lavransdatter (1995)

Min bedstefar er en stok (1967)

Return to House on Haunted Hill (2007)

 

Har dere ikke snøring? Den beste er Superhero Movie.

 

Det er egentlig en pastisj over b-filmer som omhandler superhelter fra 60-tallet. Den har en dypere, indre filosofi som reflekteres i superheltenes klassiske kamp mot det onde der scenarioet med protagonisten er fremhevet. I vakker forening med en grensesprengende originalitet bringer den opp verdensomspennende tematikk, og på en intellektuell måte fremstår den samtidig som den fengsler seeren med sin meget innovative satire.

Du kunne vært seriøs her.

 

^^

Lenke til kommentar
det er jo sant, men BRA er det ikke.. finnes jo ikke værre filmer.. ( joda finnes mange, men ville bare sette det i perspektiv)

De dårligste filmene jeg har sett:

 

Day of the Dead 2: Contagium (2005)

I Spit on Your Corpse, I Piss on Your Grave (2001) (synd, fordi tittelen er kul..)

I Want Candy (2007)

Kristin Lavransdatter (1995)

Min bedstefar er en stok (1967)

Return to House on Haunted Hill (2007)

 

 

^^

HAHA :p Den søg så sykt.

 

Har ikke sett de andre så kan ikke uttale meg.

Lenke til kommentar
Kjøpte de på Nordy senteret.. husker ikke alle var masse random grøssere har ikke hatt tid til å se så nøye på noen av filmene ble litt mye handling den dagen:P

Vet hvilken pakke du snakker om, sett den på Nordby selv. Er en pakke med random 4,3 snitt filmer på IMDb. Helst ikke eldre enn 2007 og litt Are You Scared-inspirert.

 

Så kan du tenke deg selv hvor rævva de er. (fordommer.. :hmm: ?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...