Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 babylon 5 var gøy. (har ikke mer å si) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 BSG var undervurdert fra min side, likte det ikke når jeg var mindre, men når jeg kjøpte og så serien på nyttt som voksen likte jeg det veldig godt Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Snakker du om originalen eller den nye serien? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 BSG er den kjedeligste sci-fi serien laget, det er Days of our lives i verdensrommet. Alle puler aller, alle har onde tvillinger, folk dør aldri de kommer altid tilbake osv. Høres ut som Star Trek.. ..uten pulingen..og drepingen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) BSG er den kjedeligste sci-fi serien laget, det er Days of our lives i verdensrommet. Alle puler aller, alle har onde tvillinger, folk dør aldri de kommer altid tilbake osv. Sci-fi nådde høyden sin med SG1 og den vil ALDRI bli overgått Er vel bedre at folk får pult litt enn slik som i Stargate, nemlig at en har lyst til å pule hun andre hele serien, men gjør det aldri. For ikke å snakke om å dø og komme tilbake. Dette skjer flere ganger i Stargate også. Ikke missforstå. Jeg liker Stagate kjempegodt. Den er bare veldig anderledes enn BSG. BSG - karakterdrevet med en rød linje igjennom hele sulamitten. StarGate - popcorn underholdning. babylon 5 var gøy.(har ikke mer å si) Joda der er mer å si. Den var VELDIG gøy Endret 25. mars 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så The Mummy fra 1932 og min konklusjon er: Hvordan klarte de nye Mumie filmene fucke det så opp? De er jo dritt elendige. Det som er verst er at få folk vet om orginalen og det er en stor skam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så The Mummy fra 1932 og min konklusjon er: Hvordan klarte de nye Mumie filmene fucke det så opp? De er jo dritt elendige. Det som er verst er at få folk vet om orginalen og det er en stor skam. På din alder kanskje, i din bygd. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 På din alder kanskje, i din bygd. De nye Mumie-filmene slår jo selvfølgelig an hos flere (ungdommer/barn) nå. Dette er vel rett og slett fordi de er nye, og "ungdommen nå til dags" (ja jeg bruker dette uttrykket og går på videregående) er ofte slik at "er film gammel, så suger de". Ofte er det sånn. Ofte. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du er tøff som er så moden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 BSG er den kjedeligste sci-fi serien laget, det er Days of our lives i verdensrommet. Alle puler aller, alle har onde tvillinger, folk dør aldri de kommer altid tilbake osv. Sci-fi nådde høyden sin med SG1 og den vil ALDRI bli overgått Er vel bedre at folk får pult litt enn slik som i Stargate, nemlig at en har lyst til å pule hun andre hele serien, men gjør det aldri. For ikke å snakke om å dø og komme tilbake. Dette skjer flere ganger i Stargate også. Ikke missforstå. Jeg liker Stagate kjempegodt. Den er bare veldig anderledes enn BSG. BSG - karakterdrevet med en rød linje igjennom hele sulamitten. StarGate - popcorn underholdning. babylon 5 var gøy.(har ikke mer å si) Joda der er mer å si. Den var VELDIG gøy ville da si at Stargate Sg-1 har en rød tråd. men er også enig at man kan bli en smule lei av at feks. apofis kommer tilbake Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du er tøff som er så moden. Hehe. Jeg må ofte motargumente at Meet The Spartans er bra ja Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Meet The Spartans er jo bra Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Snakker vi skikkelige kvalitetsfilm vil jeg foresten anbefale The Hottie & the Nottie. Den er dog på kanten til kunstfilm, så jeg vil holde den forbeholdt skikkelige film-entusiaster. Endret 25. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Meet The Spartans er jo bra NEI? hvor i helvete er den filmen bra? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Any Movie >>>> Epic Movie/Meet the Spartans Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Meet The Spartans er jo bra Epic Movie da? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller de er jo ikke så bra da.. Sitter og humrer litt over at det er så dumt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så Superhero Movie og Date Movie. Det var alt jeg orket av disse Movie greiene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 det er jo sant, men BRA er det ikke.. finnes jo ikke værre filmer.. ( joda finnes mange, men ville bare sette det i perspektiv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå