Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BSG er den kjedeligste sci-fi serien laget, det er Days of our lives i verdensrommet.

 

Alle puler aller, alle har onde tvillinger, folk dør aldri de kommer altid tilbake osv.

 

Sci-fi nådde høyden sin med SG1 og den vil ALDRI bli overgått

 

Er vel bedre at folk får pult litt enn slik som i Stargate, nemlig at en har lyst til å pule hun andre hele serien, men gjør det aldri. For ikke å snakke om å dø og komme tilbake. Dette skjer flere ganger i Stargate også.

 

Ikke missforstå. Jeg liker Stagate kjempegodt. Den er bare veldig anderledes enn BSG.

 

BSG - karakterdrevet med en rød linje igjennom hele sulamitten.

 

StarGate - popcorn underholdning.

 

babylon 5 var gøy.

(har ikke mer å si)

 

Joda der er mer å si. Den var VELDIG gøy :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Så The Mummy fra 1932 og min konklusjon er: Hvordan klarte de nye Mumie filmene fucke det så opp? De er jo dritt elendige. Det som er verst er at få folk vet om orginalen og det er en stor skam.

På din alder kanskje, i din bygd. :)

Lenke til kommentar
På din alder kanskje, i din bygd. :)

De nye Mumie-filmene slår jo selvfølgelig an hos flere (ungdommer/barn) nå. Dette er vel rett og slett fordi de er nye, og "ungdommen nå til dags" (ja jeg bruker dette uttrykket og går på videregående) er ofte slik at "er film gammel, så suger de". Ofte er det sånn. Ofte.

Lenke til kommentar

 

BSG er den kjedeligste sci-fi serien laget, det er Days of our lives i verdensrommet.

 

Alle puler aller, alle har onde tvillinger, folk dør aldri de kommer altid tilbake osv.

 

Sci-fi nådde høyden sin med SG1 og den vil ALDRI bli overgått

 

Er vel bedre at folk får pult litt enn slik som i Stargate, nemlig at en har lyst til å pule hun andre hele serien, men gjør det aldri. For ikke å snakke om å dø og komme tilbake. Dette skjer flere ganger i Stargate også.

 

Ikke missforstå. Jeg liker Stagate kjempegodt. Den er bare veldig anderledes enn BSG.

 

BSG - karakterdrevet med en rød linje igjennom hele sulamitten.

 

StarGate - popcorn underholdning.

 

babylon 5 var gøy.

(har ikke mer å si)

 

Joda der er mer å si. Den var VELDIG gøy :)

 

 

ville da si at Stargate Sg-1 har en rød tråd. men er også enig at man kan bli en smule lei av at feks. apofis kommer tilbake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...