Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Truls Svendsen er eneste komikeren som er i nærheten av å kunne erstatte Knut Nærum i Nytt på Nytt (om det noengang skulle vært aktuelt). Likte hvordan han klarte å hisse opp Jamie Oliver.

 

Det beste er at humoren er gankse "universal". Er fint med komikere som skal presse på ut i det vulgære og er avhengig av det for å få (i hvert fall noen) til å le, men Svendsen er en kar som vet å kunne få alt fra paven til Marilyn Manson til å gapskratte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Truls har jo en herlig karisma da. Utrolig morsom uten bruk av drittslenging til diverse folkegrupper og personer. Væremåten hans er av typen du finner hos den morsomme fyren på nach, som får deg til å lure på hvorfor han ikke er komiker.

Har virkelig sansen for både Truls og Knut Nærum.

 

Klarte forresten å stå i kø på posten uten å kjøpe Black Adder-boksen til 200 :new_woot:

Er inne i en spareperiode fram til neste lønning serru.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har virkelig sansen for både Truls og Knut Nærum.

Helt enig. Skulle likt å se Truls andre steder enn de intervjuene også.

Truls har\hadde et program som het E6. Du finner nok noen episoder på nrk.\underholdning

Lenke til kommentar
Hvor mange av de 200 filmene mener du er 7/10 eller bedre? Bare nysgjerrig.

Hadde jeg vært flink med IMDb og karaktergivning så hadde det vært lettere. 35 av de første 50 (der jeg har sett 45) ville jeg sett igjen, altså 7 eller mer. Jeg vil tro at det kanskje ikke er like mange lenger nede på listen. Man har filmer som Strangers on a Train som jeg gjerne ser hvis de går på TV, man har filmer som Fight Club eller 2001 som jeg eier på flere formater og ser ofte og man har filmer som The Lady Vanishes, The Bicycle Thieves og LotR som jeg neppe ser igjen. Jeg skal heller forsøke å karaktersette dem etterhvert, så kan vi se hva gjennomsnittet er og hvor mange av dem jeg faktisk mislikte.

Lenke til kommentar
Til Kristoffer Joner: Max Manus, tidenes største norske kinosuksess, er også den første norske filmen noensinne som du ikke var med i - tror du det er en sammenheng der?

I like it. Jeg tenkte å spørre om hva han synes om at Aksel Hennie var en tyster(ser for meg overskriften -Aksel Hennie er en jævla snitch!), og om han fikk prøvekjøre Ane Dahl Torp under Gymnaslærer Pedersen. Utover det har jeg ikke mye på lager.

Lenke til kommentar
Unnskyld, men hvorfor har du blitt tildelt intervju med en av norges største filmstjerner, når alt du kommer opp med er spørsmål som passer i russeavisen for 9. klasse?

 

"Hva syns du om det forrige spørsmålet hahaha?"

For det første fordi jeg er ekstremt pen, og jeg har en utrolig karisma. Men også fordi jeg skal fungere som en frisk motvekt til de kjipe tabloidene, som bare spør "Hva synes du om filmen?".

 

Tenkte forøvrig jeg skulle få en kommentar på deres tanker om at norske kritikere kaster rundt seg med 6ere til alle norske filmer.

Lenke til kommentar
Truls Svendsen er eneste komikeren som er i nærheten av å kunne erstatte Knut Nærum i Nytt på Nytt (om det noengang skulle vært aktuelt). Likte hvordan han klarte å hisse opp Jamie Oliver.

 

Det beste er at humoren er gankse "universal". Er fint med komikere som skal presse på ut i det vulgære og er avhengig av det for å få (i hvert fall noen) til å le, men Svendsen er en kar som vet å kunne få alt fra paven til Marilyn Manson til å gapskratte.

Det var sykt morsomt :p Var like før Jamie bare slapp tingene og gikk derfra.

Lenke til kommentar

Men når det blir mere tannløst enn selv oppgulp fra bunnen av dagbladets arkiver, burde du revurdere litt.

Det er som når Fredrik Skavlan ikke hadde noe bedre å spørre Eddie Izzard (transe-komiker og åpent homofil) om enn "What do you think about Norwegian girls? (hahah)"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...