tjalla Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) HoH? Hard of hearing. Hvor fant du subtitle-info'en Julenissen? Ser ikke noe på play.com Endret 22. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvor fant du subtitle-info'en Julenissen? Ser ikke noe på play.com http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=12847 En ganske pålitelig side. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva skjer med Friday the 13th ? Den går aldri på kino.. For å unngå mer skade. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Han mener at filmen er dårlig Men jeg skal innrømme at jeg er i samme situasjon som deg, noen kompiser og jeg skulle see den, men da fikk vi vite at den var ferdig på kinoen.. Endret 22. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Friday 13th-remaken er absolutt kurant. Langt bedre enn f.eks Halloween-remaken. Når det er sagt, er det nok av andre gode filmer på kino jeg heller ville prioritert. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haugevis med gamle WB-filmer som aldri har vært ute på DVD vil nå bli gjort tilgjengelig, til en noe stiv pris; http://www.aintitcool.com/node/40523 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Lurer på en liten ting rundt den "The Good, the bad and the ugly". Noen som sa at den var en del av en triologi. Gjør det da at det ikke blir noe særlig å se den alene, eller er det en like god film uavhengig av de andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Den blir ofte omtalt at hører til Dollar-trilogien, men dette er tre filmer som forøvrig ikke har noe til felles historiemessig. En del skuespillere og statister er med i samtlige filmer, men har ikke samme roller. Gjør ikke noe som helst å se GoodBadUgly først og hver for seg. Personlig mener jeg at nevnte film hører med i godteposen merket "Tidenes Beste". Endret 23. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg så de i feil rekkefølge første gang og det gjorde meg ingenting, men skader vel ikke å se de i riktig rekkefølg, triologi-ish. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det blir vel ofte sånn at man først ser TGBU, og hvis man liker det godt, noe mange gjør, så får man lyst til å se nærmere på Sergio Leone. Jeg har hvertfall inntrykk av at de fleste ser TGBU før de ser "For a Few Dollars More" eller "A Fistful of Dollars" som er de to andre filmene i "trilogien". Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Du kan fint begynne med den filmen du vil. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp, har ikke noe å si hvilken rekkefølge du ser de i... Selv syntes jeg forresten For a Few Dollars More er hakket bedre enn TGBU Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ble brått tildelt et intervju med Pål Øie og Kristoffer Joner i anledning den nye filmen Skjult. Hvis noen har noen gode spørsmål på lur(gjerne av litt seriøs art), blir jeg fornøyd. Skal brainstorme litt den uka her, prøve å ikke få sånn standard, kjipt intervju. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Til Kristoffer Joner: Max Manus, tidenes største norske kinosuksess, er også den første norske filmen noensinne som du ikke var med i - tror du det er en sammenheng der? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hah, fin den.. Spørr de om hva deres favorittfilm er Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Til Kristoffer Joner: Max Manus, tidenes største norske kinosuksess, er også den første norske filmen noensinne som du ikke var med i - tror du det er en sammenheng der? Hah, genialt! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ble brått tildelt et intervju med Pål Øie og Kristoffer Joner i anledning den nye filmen Skjult. Hvis noen har noen gode spørsmål på lur(gjerne av litt seriøs art), blir jeg fornøyd. Skal brainstorme litt den uka her, prøve å ikke få sånn standard, kjipt intervju. Du får lære litt av Truls Svendsen: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hahha, irsk seriøst, Truls er MANN. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hahaha! Kreditt til meg for å kjenne han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå