Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes ingen burde droppe å se den bare fordi de har hørt at den er dårlig, det bør absolutt bedømmes selv av alle og enhver... Stor sjanse for at man liker den imo...

 

Er for meg også et mysterium at folk dropper å se en film på grunn av at de har hørt at den er dårlig, skulle jeg ha hørt på f. eks Montage (:p) så kunne jeg jo ha kastet 99% av filmsamlingen min :)

Lenke til kommentar

Det er greit nok, men når mange på forumet (som ellers har ganske spredd filmsmak) sier at den er mindre bra, kan det være noe i det. Selv ikke en sekser med øl klarte å redde filmen for min del...

 

Etter litt tid på forumet vil du gjennom diskusjoner vite hvilke folk du har en tilnærmet lik smak som, og ergo hører mer på dem enn på en vilkårlig anmelder du ikke vet hvor står hen.

 

Når det er sagt: Ser filmen interessant ut, se den og gjør opp din egen mening (funker hver gang).

Lenke til kommentar

Var det en ting DP ga så var det en vill biljakt. Dvs, jeg satt med hjertet i halsen da jeg så hvordan Zoe dingla fram og tilbake på panseret. Det så virkelig ut som hu mista kontrollen et par ganger, irl altså. Resten var veldig så som så. Jenteprat blir rett og slett ikke kult.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

80-tallet var elsk når det kommer til filmer. (selv om filmen Julenissen referer til kom i 2004)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Er 'Klodenes Kamp' noe som er noe vits i å bruke tid på? Fikk den til en bursdag for 4-5 år siden, ennå ikke åpnet :p

 

Hvis du sitter på heftig hjemmekino så er den rimelig rå. Sitter du derimot bare med tv lyd så hadde jeg heller styrt unna. Sinnsykt heftig lydspor på den :D

Jasså ja.. Heftig og heftig fru blom.. Har fått opp 5.1 surround nå, men så alt for heftig er det vel ikke. (Logitech Z-5500)

Lenke til kommentar
Er 'Klodenes Kamp' noe som er noe vits i å bruke tid på? Fikk den til en bursdag for 4-5 år siden, ennå ikke åpnet :p

 

Hvis du sitter på heftig hjemmekino så er den rimelig rå. Sitter du derimot bare med tv lyd så hadde jeg heller styrt unna. Sinnsykt heftig lydspor på den :D

Jasså ja.. Heftig og heftig fru blom.. Har fått opp 5.1 surround nå, men så alt for heftig er det vel ikke. (Logitech Z-5500)

 

Du vil gå glipp av mye av informasjonen i LFE kanalen, men for all del skal ikke se bort fra at den kan være helt grei med Z-5500. Bare en måte å finne ut av det på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...