Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
filmfolk, er "Planet Terror" og "Death Proof" noe som er verdt å ha i DVD-samlingen? Vurderer en samleboks med disse samt noen andre. Noe man bør se?

Hehe, om du samler på c-filmer er de vel verdt å ha, i særdeleshet "Death Proof" som er noe av det dårligste jeg har sett på år og dag. Du er advart.

 

Vel bekomme.

Lenke til kommentar

Var så mye å lese så gadd ikke å lese det. Jeg trodde bare jeg hørte det når de gikk på kino i usa som en film (med reklame, og fiksjon) mellom dem at de ikke skulle vises på den måten i norge fordi vi ikke kjente til grindhouse tradisjonen. Men jeg ville tro at de skulle bli gitt ut som en. Men det er mulig jeg har misforstått hele poenget både med grindhouse og "planet terror" og "death proof". Eller at jeg rett og slett har laget mine egne forventninger inni hodet mitt.

Lenke til kommentar
filmfolk, er "Planet Terror" og "Death Proof" noe som er verdt å ha i DVD-samlingen? Vurderer en samleboks med disse samt noen andre. Noe man bør se?

Vet at det er mange som mislikte Death Proof, men jeg syns at begge filmene var greie. Om du er nysgjerrig bør du se dem ;)

Lenke til kommentar
filmfolk, er "Planet Terror" og "Death Proof" noe som er verdt å ha i DVD-samlingen? Vurderer en samleboks med disse samt noen andre. Noe man bør se?

 

Death Proof var noe skvip. Latteren til hun mørkhudete jenta i del to av filmen gjorde ikke det hele noe stort bedre.

Lenke til kommentar
Death Proof dårlig, Planet Terror god. For å en gangs skyld fatte meg i korthet.

 

 

filmfolk, er "Planet Terror" og "Death Proof" noe som er verdt å ha i DVD-samlingen? Vurderer en samleboks med disse samt noen andre. Noe man bør se?

Så lenge boksen inneholder Planet Terror og andre filmer så kjør på ... Som du ser ovenfor så er ikke Death Proof spesielt bra. Bare masse mas og en liten grei biltur.

Takk for raske konkrete svar. Boksen der er snakk om inneholder Pulp Fiction, Sin City, Planet Terror og Death Proof. Koster 159,-. Men jeg har allerede Pulp Fiction på DVD, så jeg får tenke over om jeg gidder å bruke 159 kr på Sin City og Planet Terror..

Lenke til kommentar

Eneste riktige måten å kjøpe Death Proof og Planet Terror på er å handle inn denne: Grindhouse, filmen sånn som Rodriguez og Tarantino ville den skulle bli vist begge filmene pluss trailerne som en "film", følger også med extended utgaven av begge filmene alle tre har ekstra en ekstra disk med moro, totalt seks disker.

 

Ser at prisen har gått opp litt siden jeg handlet den inn, kostet vel litt i overkant av 500 den gangen :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Death Proof er så dårlig likt. Jeg syntes den var bedre enn Planet Terror, selv om jeg likte den også veldig godt. Jeg syntes Death Proof er en veldig underholdende og morsom film, den passer perfekt til å være en grindhouse-film, noe som nettop var meningen da Tarantino laget den... Syntes ingen burde droppe å se den bare fordi de har hørt at den er dårlig, det bør absolutt bedømmes selv av alle og enhver... Stor sjanse for at man liker den imo...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...