Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ikke sikker, det står optimum releasing nederst på baksida, og en link www. optimumreleasing.com også. Det er tegnet coverbilde. Er ingen norsk tekst. Endret 20. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det denne: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5821416/Bru...ss/Product.html Ser den ble sluppet ganske nylig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Der har du den, ja. Kjøpte den i playcom-butikk så det stemmer nok. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Du gidder ikke ta noen screenshots fra den? Ca. 14s ute ved dette punktet: ca. 9m og 17s ute ved dette punktet: ca. 24m og 28s ute ved dette punktet: ca. 39m og 24s ute ved dette punktet: ca. 52m og 01s ute ved dette punktet: Trenger ikke alle, men et par hadde vært fint. Endret 20. mars 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg har BD utgivelsen av Army of Darkness, fra nevnte Optimum Releasing. Den har bl.a. kommentarsporet. Extras:Audio commentary with director Sam Raimi, Ivan Raimi and Bruce Campbell Alternative ending Deleted scenes with commentary Trailers Endret 20. mars 2009 av mjau Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, så at de heldigvis hadde sluppet BD med kommentarspor. HD-DVD'n hadde det vel ikke (?) Har en meget god DVD-utgave fra før (pluss en ikke fullt så god en), så er kanskje like greit å først gå for en BD-versjonen hvis en først skal oppgradere. På en annen side har jeg jo ikke BD-spiller enda. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) En annen ting, som ikke står noe sted på coveret eller i annen info... er at BD'en inneholder Director's Cut versjonen også Noen skår i gleden er det dog... Den "vanlige" versjonen (81 min) er i HD med DTS HDMA, og lyd og bildemessig er det den klart beste versjonen jeg har sett av x antall utgivelser av denne filmen. Director's Cut versjonen (96 min) er dessverre bare i SD med DD 2.0 lyd. Men den er da der! Med kommentarspor. Men uansett; BD'en inneholder som sagt begge versjonene av filmen. Endret 20. mars 2009 av mjau Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 http://www.imdb.com/title/tt1148205/ Noen som gleder seg? Egentlig ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Army of darkness har jeg ikke sett siden den var ny. Kanskje på tide med et gjensyn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 En annen ting, som ikke står noe sted på coveret eller i annen info... er at BD'en inneholder Director's Cut versjonen også Noen skår i gleden er det dog... Den "vanlige" versjonen (81 min) er i HD med DTS HDMA, og lyd og bildemessig er det den klart beste versjonen jeg har sett av x antall utgivelser av denne filmen. Director's Cut versjonen (96 min) er dessverre bare i SD med DD 2.0 lyd. Men den er da der! Med kommentarspor. Men uansett; BD'en inneholder som sagt begge versjonene av filmen. Ok. Bryr meg midt på ryggen om TC-versjonen, og min DVD-versjon er bedre enn DC-versjonen der, så da gidder jeg i alle fall ikke investere i den. Vi får håpe de lager en skikkelig BD-versjon i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, så at de heldigvis hadde sluppet BD med kommentarspor. HD-DVD'n hadde det vel ikke (?) HD DVD-utgåva er ganske sparsamt utstyrt, ja. 81-minuttsutgåva, utan noko ekstramateriell. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Idag tror jeg at jeg kjører en Die Hard-maraton. Fikk lyst å se de filmene igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Selv med ødelagt cover? Selv skal jeg se Super Mario Bros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=DlBwyDPJDVc...&playnext=1 Move it , movie it , move it ! På mandag er det 25 år siden Politiskolen premierte Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Flere enn meg som er spent på Surveillance, regissert av Jennifer Chambers Lynch (dattera til David Lynch)? David Lynch er forresten med som "executive producer", hva nå enn det er. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Så ikke så verst ut, skjønte ikke helt hva det handlet om men. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Batmanfilmenes rekkefølge ser noe slik ut? 1989 Batman 1992 Batman Returns 1995 Batman Forever 1997 Batman & Robin 2005 Batman Begins 2008 Batman - Gotham Knight 2008 Batman - The Dark Knight Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kom det ikke noe på 60-tallet a? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Flere enn meg som er spent på Surveillance, regissert av Jennifer Chambers Lynch (dattera til David Lynch)? David Lynch er forresten med som "executive producer", hva nå enn det er. Et annet ord for mentror ser det ut som: The title of executive producer (EP), or executive in charge of production, typically describes a film producer, television producer, radio producer, record producer, or similar stakeholder who doesn't participate in the technical operations of the production process, but who is still responsible for the success of a project. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå