Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gidder ikke ta noen screenshots fra den?

 

 

Ca. 14s ute ved dette punktet:

r3mgmdc000015.jpg

 

ca. 9m og 17s ute ved dette punktet:

r3mgmdc000945.jpg

 

ca. 24m og 28s ute ved dette punktet:

r3mgmdc002553.jpg

 

ca. 39m og 24s ute ved dette punktet:

r3mgmdc004113.jpg

 

ca. 52m og 01s ute ved dette punktet:

 

 

 

Trenger ikke alle, men et par hadde vært fint.

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar

Ja, så at de heldigvis hadde sluppet BD med kommentarspor. HD-DVD'n hadde det vel ikke (?)

 

 

Har en meget god DVD-utgave fra før (pluss en ikke fullt så god en), så er kanskje like greit å først gå for en BD-versjonen hvis en først skal oppgradere. På en annen side har jeg jo ikke BD-spiller enda. :wee:

Lenke til kommentar

En annen ting, som ikke står noe sted på coveret eller i annen info... er at BD'en inneholder Director's Cut versjonen også :thumbup:

 

Noen skår i gleden er det dog... Den "vanlige" versjonen (81 min) er i HD med DTS HDMA, og lyd og bildemessig er det den klart beste versjonen jeg har sett av x antall utgivelser av denne filmen. Director's Cut versjonen (96 min) er dessverre bare i SD med DD 2.0 lyd. Men den er da der! Med kommentarspor.

 

Men uansett; BD'en inneholder som sagt begge versjonene av filmen.

Endret av mjau
Lenke til kommentar
En annen ting, som ikke står noe sted på coveret eller i annen info... er at BD'en inneholder Director's Cut versjonen også :thumbup:

 

Noen skår i gleden er det dog... Den "vanlige" versjonen (81 min) er i HD med DTS HDMA, og lyd og bildemessig er det den klart beste versjonen jeg har sett av x antall utgivelser av denne filmen. Director's Cut versjonen (96 min) er dessverre bare i SD med DD 2.0 lyd. Men den er da der! Med kommentarspor.

 

Men uansett; BD'en inneholder som sagt begge versjonene av filmen.

Ok. Bryr meg midt på ryggen om TC-versjonen, og min DVD-versjon er bedre enn DC-versjonen der, så da gidder jeg i alle fall ikke investere i den.

 

Vi får håpe de lager en skikkelig BD-versjon i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som er spent på Surveillance, regissert av Jennifer Chambers Lynch (dattera til David Lynch)?

David Lynch er forresten med som "executive producer", hva nå enn det er.

Et annet ord for mentror ser det ut som:

The title of executive producer (EP), or executive in charge of production, typically describes a film producer, television producer, radio producer, record producer, or similar stakeholder who doesn't participate in the technical operations of the production process, but who is still responsible for the success of a project.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...