Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit Montag, you win :p

 

Når jeg spør her på forumet får jeg som oftest bare forslag på skrekkfilmer jeg har sett eller hørt om før.

 

Ikke om du spør de som ikke gjør annet enn å se film. Montag f.eks. :D

 

Jeg har fått intrykket av at Montag for det meste bare ser på tyske kunstfilmer fra 40-tallet, men hvis han har noen flere forslag enn de to han har nevnt så er det bare å komme med dem ;)

 

Men har ingen et forslag på det jeg faktisk spurte om?

 

Kan noen anbefale meg en Youtube-bruker som interesserer seg for og anmelder skrekkfilmer og kultfilmer? Jeg er stor fan av Coolduder, men det er ikke så ofte han kommer med filmer lengre, og jeg får aldri nok filmtips wink.gif
Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar
Jeg har fått intrykket av at Montag for det meste bare ser på tyske kunstfilmer fra 40-tallet,

 

Så, du les ikkje det han skriv?

 

Eg får nemleg det inntrykket at interessene hans spenner langt vidare enn dei fleste andre her.

Jepp, han klarer jo å gjette det meste i bildequiz-tråden, er vel ikke så lenge sia han tok en splatter fra 70-tallet.

 

edit: Han hadde også film/oppgave om en boxer i bildequiz jeg ble rimelig interessert i.

 

Men har ingen et forslag på det jeg faktisk spurte om?

 

Kan noen anbefale meg en Youtube-bruker som interesserer seg for og anmelder skrekkfilmer og kultfilmer? Jeg er stor fan av Coolduder, men det er ikke så ofte han kommer med filmer lengre, og jeg får aldri nok filmtips wink.gif

Tipper du har hørt om Cinemassacre (kanskje ikke helt hva du er ute etter)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Cinemassacre lager vel mer filmer enn han anbefaler? Og brukeren bør helst ha "My favourite slasher movies" i stedet for "Friday The 13th review", om dere skjønner hva jeg mener. Jeg liker best når folk ramser opp mange forslag, i stedet for å bruke lang tid på ett.

Lenke til kommentar

Tja, har vært på leting etter noen andre enn coolerdude (siden har tydeligvis har sluttet med sine topp-lister), men det er ikke noen som måler seg opp mot han. De fleste som snakker om skrekksjangeren, ramser opp standardene, eller de delvis ukjente, men likevel titler de storinteresserte har hørt om. Har sett noen av Topercat, som har listet opp et par titler jeg ikke hadde hørt om, men det blir liksom ikke like interessant. Så jeg joiner på requesten, dersom noen vett om andre brukere, så rams dem opp.

Endret av SgtKabukiman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...