Xanman Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Når jeg spør her på forumet får jeg som oftest bare forslag på skrekkfilmer jeg har sett eller hørt om før. Endret 18. mars 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den har jeg faktisk hørt om, gjennom nevnte Coolduder. Javel, men denne har du aldri hørt om. :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Når jeg spør her på forumet får jeg som oftest bare forslag på skrekkfilmer jeg har sett eller hørt om før. Ikke om du spør de som ikke gjør annet enn å se film. Montag f.eks. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Greit Montag, you win Når jeg spør her på forumet får jeg som oftest bare forslag på skrekkfilmer jeg har sett eller hørt om før. Ikke om du spør de som ikke gjør annet enn å se film. Montag f.eks. Jeg har fått intrykket av at Montag for det meste bare ser på tyske kunstfilmer fra 40-tallet, men hvis han har noen flere forslag enn de to han har nevnt så er det bare å komme med dem Men har ingen et forslag på det jeg faktisk spurte om? Kan noen anbefale meg en Youtube-bruker som interesserer seg for og anmelder skrekkfilmer og kultfilmer? Jeg er stor fan av Coolduder, men det er ikke så ofte han kommer med filmer lengre, og jeg får aldri nok filmtips wink.gif Endret 18. mars 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har fått intrykket av at Montag for det meste bare ser på tyske kunstfilmer fra 40-tallet, Så, du les ikkje det han skriv? Eg får nemleg det inntrykket at interessene hans spenner langt vidare enn dei fleste andre her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jeg har fått intrykket av at Montag for det meste bare ser på tyske kunstfilmer fra 40-tallet, Så, du les ikkje det han skriv? Eg får nemleg det inntrykket at interessene hans spenner langt vidare enn dei fleste andre her. Jepp, han klarer jo å gjette det meste i bildequiz-tråden, er vel ikke så lenge sia han tok en splatter fra 70-tallet. edit: Han hadde også film/oppgave om en boxer i bildequiz jeg ble rimelig interessert i. Men har ingen et forslag på det jeg faktisk spurte om? Kan noen anbefale meg en Youtube-bruker som interesserer seg for og anmelder skrekkfilmer og kultfilmer? Jeg er stor fan av Coolduder, men det er ikke så ofte han kommer med filmer lengre, og jeg får aldri nok filmtips wink.gif Tipper du har hørt om Cinemassacre (kanskje ikke helt hva du er ute etter) Endret 18. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Cinemassacre lager vel mer filmer enn han anbefaler? Og brukeren bør helst ha "My favourite slasher movies" i stedet for "Friday The 13th review", om dere skjønner hva jeg mener. Jeg liker best når folk ramser opp mange forslag, i stedet for å bruke lang tid på ett. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Tja, har vært på leting etter noen andre enn coolerdude (siden har tydeligvis har sluttet med sine topp-lister), men det er ikke noen som måler seg opp mot han. De fleste som snakker om skrekksjangeren, ramser opp standardene, eller de delvis ukjente, men likevel titler de storinteresserte har hørt om. Har sett noen av Topercat, som har listet opp et par titler jeg ikke hadde hørt om, men det blir liksom ikke like interessant. Så jeg joiner på requesten, dersom noen vett om andre brukere, så rams dem opp. Endret 18. mars 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 For folk som liker westerns, her lagde jeg en liten trå om de mest kjente våpene fra den ville vesten https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1088087 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gunfreak, blir du aldri lei våpen? Men fin tråd da. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Et sunnhetstegn for norsk filmindustri, eller hva sier du, cun? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Når Kongen griner, da vet man det er seriøse greier. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg så kronprinsen og Mette-Marit på kino i Oslo. Det virket som de satt pris på Kautokeino-opprøret. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hørt at å helle kongetårer på filmrullen skal gjøre filmen god. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg så kronprinsen og Mette-Marit på kino i Oslo. Det virket som de satt pris på Kautokeino-opprøret. Eg såg Tilsammans med Haakon Magnus i salen, og i kollektivet der er det ein plakat med "Döda kronprinsen!". Hohoho! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg så kronprinsen og Mette-Marit på kino i Oslo. Det virket som de satt pris på Kautokeino-opprøret. Jeg så Kåre Conradi på The Spirit på Ringen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Faen , nå blir jeg trist......RIP Natasha Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Yay, Bruce Willis har bursdag. Lenke til kommentar
drz Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hei, skal gi min mor noen filmer til bursdagen hennes, men har så å si null peiling på jentefilmer. Hun liker filmer alá Stolthet og fordom og bridget jones diary. Kom med forslag, jeg trenger det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå