Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er da godt mulig å se 720p videoer uten problem på Youtube. :)

 

At det er 720p trenger ikke bety så mye. Er bare en betegnelse på størrelsen på bilde. Det som er vel så viktig er hvor høy bitraten er. Men for all del, får IMDB dette til å funke bra så er det ikke noe som er bedre enn det :)

Lenke til kommentar

Nettopp sett Once Upon a Time in the West. Genial film forresten, men det var en liten ting angående Frank jeg lurte litt på.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Først var han sammen med Cheyenne, siden han hadde samme kappe som de osv. Mulig jeg tar litt feil her. Og så senere i filmen er han plutselig imot Cheyenne.

 

Mulig jeg tuller mye her nå. Men forstod ikke helt forholdet mellom dem to.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Nettopp sett Once Upon a Time in the West. Genial film forresten, men det var en liten ting angående Frank jeg lurte litt på.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Først var han sammen med Cheyenne, siden han hadde samme kappe som de osv. Mulig jeg tar litt feil her. Og så senere i filmen er han plutselig imot Cheyenne.

 

Mulig jeg tuller mye her nå. Men forstod ikke helt forholdet mellom dem to.

 

Han var aldri samme med Cheyenne

Lenke til kommentar

Er nok slik som dere sier. Jeg ble bare så forvirret da Cheyenne sa at de sandkappene kun var Cheyenne sine folk som brukte, og at Frank hadde så og si lik kappe da vi møtte han for første gang i filmen. Samtidig hadde jo de tre mennene på jernbanestasjonen i starten av filmen samme kapper også.

 

Kappene jeg snakker om ser dere på bildet under:

once-upon-a-time-in-the-west.jpg

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Enig i at den scenen der var et av filmens desidert høydepunkter. Desverre står den foreløpig, etter èn gjennomseing, igjen som litt mer skuffende enn jeg hadde håpet på. Noe som så absolutt ikke betyr at filmen var noe dårligere enn bra, for det er den ikke. Men skal ta meg tid til å se den en gang til. Men akkurat denne uken er det disse to karene jeg holder på å pløye gjennom:

 

laurel-hardy-portrait.jpg

 

 

Ble litt tull her nå med bildet, så tror jeg skal ta kvelden tidlig.

 

edit2: nei der funka det plutselig gett. ^^,

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Enig i at den scenen der var et av filmens desidert høydepunkter. Desverre står den foreløpig, etter èn gjennomseing, igjen som litt mer skuffende enn jeg hadde håpet på. Noe som så absolutt ikke betyr at filmen var noe dårligere enn bra, for det er den ikke. Men skal ta meg tid til å se den en gang til. Men akkurat denne uken er det disse to karene jeg holder på å pløye gjennom:

Jeg kjedet meg en del første gang jeg og, min første mini-anmeldelse av filmen sluttet med dette:

 

"Noe merkelig opplevelse, noe kjedelig til tider men plutselig sååå interessant. Skal rewatche."

 

Så så jeg filmen en gang til, og da ble det slik.

 

Har den ikke på 10'ern nå lenger, btw, har den som en sterk 9er. Ikke spørr hvorfor.

Lenke til kommentar
Enig i at den scenen der var et av filmens desidert høydepunkter. Desverre står den foreløpig, etter èn gjennomseing, igjen som litt mer skuffende enn jeg hadde håpet på. Noe som så absolutt ikke betyr at filmen var noe dårligere enn bra, for det er den ikke. Men skal ta meg tid til å se den en gang til. Men akkurat denne uken er det disse to karene jeg holder på å pløye gjennom:

Jeg kjedet meg en del første gang jeg og, min første mini-anmeldelse av filmen sluttet med dette:

"Noe merkelig opplevelse, noe kjedelig til tider men plutselig sååå interessant. Skal rewatche."

 

Så så jeg filmen en gang til, og da ble det slik.

 

Har den ikke på 10'ern nå lenger, btw, har den som en sterk 9er. Ikke spørr hvorfor.

 

Det du sier der CyperhoN er ganske så beskrivende for meg også. Den hadde en del litt drøye scener, men mot slutten tok den seg virkelig opp. Tror jeg kommer til å like den enda bedre ved neste visning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...