BadSmile Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Skal se film, men klarer ikke å bestemme meg hvem jeg skal se.Noen gode forslag til hva jeg bør se i den lista? Ein av mine favorittar, Novecento. Er ikke i helt humør til en 5 timers film akuratt nå. Edit: Tar å ser på litt The Shield jeg da. Endret 16. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 The Sting. Uten tvil. Jeg er sikker på at du kommer til å storkose deg med den. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Som jeg sa her om dagen: Once Were Warriors. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 The Sting. Uten tvil. Jeg er sikker på at du kommer til å storkose deg med den. Det skal du ikke se bort ifra, og jeg skal sette på den med engang jeg har sett ett par episoder av The Shield. Thank you. Som jeg sa her om dagen: Once Were Warriors. Da blir den film nummer 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vanskelig å respektere folk inne på IMDB når Vanilla sky har fått 6.9 i rating. Herreminhatt... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vanskelig å respektere folk inne på IMDB når Vanilla sky har fått 6.9 i rating. Herreminhatt... Helt enig. Det er en altfor høy rating for den filmen der. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Skal se film, men klarer ikke å bestemme meg hvem jeg skal se. Mye bra her altså. Forminsket den litt, fete titler er filmer du virkelig bør se snart! The Sweet Hereafter Marketa Lazarova A Short Film About Love A Short Film About Killing Playtime All the Real Girls Bresson-filmer Amarcord McCabe & Mrs. Miller Do The Right Thing Breathless Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse 2046 Der freie wille Singin' In The Rain Satantango (Sett 2 timer) HVA FAEN? > Red Nosferatu High Fidelity Fitzcarraldo [25th Anniversary Edition] The Firm La Double Vie De Veronique Three Colours Blue The Bicycle Thief Badlands The 400 Blows Endret 16. mars 2009 av Badering Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 BadSmile, har du A Short Film About Killing og A Short Film About Love hver for seg eller har du hele Dekalog-serien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Startet sånn smått å se Superbad på Lørdagen etter å ha sett ferdig Psycho(60), men jeg klarte rett og slett ikke å se den ferdig. Ikke fordi jeg mislikte den noe nevneverdig mer enn andre collegehumor filmer, men fordi jeg følte at det på et vis ble flaut å sitte å se den alene. Visse filmer passer tydeligvis bedre å se sammen med kompiser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Den fungerer uten tvil bedre med venner som har opplevd det samme. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Altså alle vennene dine. Superbad er perfekt for alle som har vært jomfru en gang. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Startet sånn smått å se Superbad på Lørdagen etter å ha sett ferdig Psycho(60), men jeg klarte rett og slett ikke å se den ferdig. Ikke fordi jeg mislikte den noe nevneverdig mer enn andre collegehumor filmer, men fordi jeg følte at det på et vis ble flaut å sitte å se den alene. Visse filmer passer tydeligvis bedre å se sammen med kompiser. Jeg har sett Superbad ca. 10 ganger, hvorav minst 7 av de har vært alene. Koser meg uansett jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nja. Vet ikke. Kan godt tenkes at det ikke hjelper å se den med kompiser heller. Er en sånn type film som jeg bare blir sittende å irritere meg over. Skal prøve å se den ferdig i dag, men er skeptisk likevel. Har aldri helt hatt sansen for denne slags filmer.. med unntak av American Pie (1) hvor scenen med Nadia ble flittig "brukt" Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bortsett fra temaet vil jeg ikke påstå at det er noen stor link mellom American Pie og Superbad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så absolutt ikke. Men for min del føles de mer eller mindre som samme suppa. American collegehumor som maser om at du skal le av en feit fyr som later som om han jukker et kvinnfolk som er uvitende om hans aktiviteter bak hennes rygg. Men som sagt. Skal prøve å se ferdig filmen i dag for å forhåpentligvis få endret synspunktet mitt =) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 American Pie 1 og 2 er classics. Nuff said. Superbad eier også.^^ Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Frå Twitter: "Filmbutikken på Filmens Hus er besluttet nedlagt av Norsk Filminstitutts styre." Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hva faen? Det i Oslo? ja. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er svært lite her i verden som irriterer meg mer enn japansk skuespill, så hvis det er et krav så holder jeg meg til resten av verden. Du omtaler japansk skuespill som om det var noe homogent, noe det langt ifra er. Du har sett et par japanske filmer fra 50-tallet og trekker slike konklusjoner? Enten er det en del av ditt sedvanlige eplekjekkaseri, eller så er det ren dårskap. Hvis overdrevent og teatralsk skuespill irriterer deg, kan du kanskje sette på noe av Ozu (som er langt mer nedtonet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå