Onyx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Året starta knallbra med There Will Be Blood, seinere med Letters from Iwo Jima - plutselig stagnerte grafen rett ned. Høyest prioritering framover nå blir film. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Film står langt ned på prioriteringslista her i gården, ble litt overdose på Kosmorama. Allikevel har jeg sett 2 i dag. Nuvel. Sitter her bakfull og rastløs, lurer på om jeg skal ommøblere hylla. Lekt med tanken en liten stund, men jeg vet jeg kommer til å angre, for alfabetisering er da shit. Ikke lett å være meg hele tiden. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Rart med søndagen, da skal man fundere. Til gjengjeld har jeg jo fått sett en del serier, lest bok og sett årets Oscar-utdeling. Bob, alfabetisering kan jeg tenke meg fungerer bra. Her i kåken står filma etter siste kjøpt, foreløpig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Alfabetisering er gull verdt. Men nå har jeg hatt det siden samlingen var nede i 15-20 titler, klar for litt forandring. Men jeg kommer nok til å gråte når jeg finner ut at et evt. nytt system suger. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Okay, sitter å ser på Magnolia. Det er en halvtime igjenn og jeg storkoser meg. Jeg tenker "Fy faen så bra film, det eneste som kan ødelegge dette er om det begynner å reine frosker eller noe"... Og hva sjer? Nei, nå er jeg bare oppgitt... Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg kjører også alfabetisk på engelske og norske titler. Andre språk enn norsk og engelsk ligger litt rotete for tiden, pga dårlig plass. Serier er ikke sortert etter et spesielt system. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvis noen har et knakende sorteringssystem får de skrike ut. Hyllene mine er ganske små, så blir mye omrokkering når jeg kjøper ny film. Sånn sett hadde det vært digg å ha alt helt vilkårlig plassert. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg synes alfabetisk funker veldig bra, men er også åpen for nye ideer. Det blir mye flytting når jeg kjøper en film på a. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Okay, sitter å ser på Magnolia. Det er en halvtime igjenn og jeg storkoser meg. Jeg tenker "Fy faen så bra film, det eneste som kan ødelegge dette er om det begynner å reine frosker eller noe"... Og hva sjer? Nei, nå er jeg bare oppgitt... Det der er jo bare en av mange ting som gjør Magnolia til en av tidenes beste filmer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Liker de høye, slanke hyllene dine, Bob. Har liknende selv. Seriene og filmene prøver jeg å skille fra hverandre. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Danke. Ulugnt i forhold til serier og bokser, men det er lite å gjøre med. Skal se om jeg får rota meg til å flytte i løpet av året, så skal jeg få opp noen vegghyller. Frister forøvrig å bruke natta på å ommøblere i hyllene, men ender nok opp med å fyre opp dagens tredje film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vurderer å se Howl's Moving Castle, til tross for at jeg hater anime. Hvorfor? Motherfucking Christian Bale har stemme i filmen. Det skal ikke mer til. ^^ Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vurderer å se Howl's Moving Castle, til tross for at jeg hater anime. Hvorfor? Motherfucking Christian Bale har stemme i filmen. Det skal ikke mer til. ^^ Må dessverre melde at du dermed har begått en kardinalsynd allerede før du har sett filmen. Anime SKAL oppleves med det originale lydsporet - alt annet er bleke etterligninger. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vurderer å se Howl's Moving Castle, til tross for at jeg hater anime. Hvorfor? Motherfucking Christian Bale har stemme i filmen. Det skal ikke mer til. ^^ IKKE GJØR DET! Aww... Håper det ikke var for sent. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vurderer å se Howl's Moving Castle, til tross for at jeg hater anime. Hvorfor? Motherfucking Christian Bale har stemme i filmen. Det skal ikke mer til. ^^ Må dessverre melde at du dermed har begått en kardinalsynd allerede før du har sett filmen. Anime SKAL oppleves med det originale lydsporet - alt annet er bleke etterligninger. Hva er bedre - å se den med skuespillere jeg liker på språket jeg snakker eller å ikke se den i det hele tatt? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg vurderer å se Howl's Moving Castle, til tross for at jeg hater anime. Hvorfor? Motherfucking Christian Bale har stemme i filmen. Det skal ikke mer til. ^^Hvis du har tatt utgangspunkt i anime med engelske stemmer er det ikke så rart du ikke liker anime spør du meg Anbefaler absolutt å se med japanske stemmer og undertekst istedet... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Montag har rett her, original sporet er intet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har sett både på engelsk og originalspråket, men det har aldri fristet. Det eneste som får meg til å se en japansk tegnefilm igjen blir nok Christian Bale eller at den handler om verdensrommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hater å si det med: Montag har rett i dette tilfeldet. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har sett både på engelsk og originalspråket, men det har aldri fristet. Det eneste som får meg til å se en japansk tegnefilm igjen blir nok Christian Bale eller at den handler om verdensrommet. Var slik i begynnelsen selv, men så fikk jeg se Spirited Away, var trollbindet fra første sekund. Er kun Ghibli som jeg liker dog, prøvd meg på annet anime, men ente opp å slå det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå