Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay, sitter å ser på Magnolia.

 

Det er en halvtime igjenn og jeg storkoser meg. Jeg tenker "Fy faen så bra film, det eneste som kan ødelegge dette er om det begynner å reine frosker eller noe"...

 

Og hva sjer? Nei, nå er jeg bare oppgitt...

 

Det der er jo bare en av mange ting som gjør Magnolia til en av tidenes beste filmer.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å se Howl's Moving Castle, til tross for at jeg hater anime. Hvorfor? Motherfucking Christian Bale har stemme i filmen. Det skal ikke mer til. ^^

Må dessverre melde at du dermed har begått en kardinalsynd allerede før du har sett filmen. Anime SKAL oppleves med det originale lydsporet - alt annet er bleke etterligninger.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å se Howl's Moving Castle, til tross for at jeg hater anime. Hvorfor? Motherfucking Christian Bale har stemme i filmen. Det skal ikke mer til. ^^

Må dessverre melde at du dermed har begått en kardinalsynd allerede før du har sett filmen. Anime SKAL oppleves med det originale lydsporet - alt annet er bleke etterligninger.

Hva er bedre - å se den med skuespillere jeg liker på språket jeg snakker eller å ikke se den i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å se Howl's Moving Castle, til tross for at jeg hater anime. Hvorfor? Motherfucking Christian Bale har stemme i filmen. Det skal ikke mer til. ^^
Hvis du har tatt utgangspunkt i anime med engelske stemmer er det ikke så rart du ikke liker anime spør du meg :p Anbefaler absolutt å se med japanske stemmer og undertekst istedet...
Lenke til kommentar
Jeg har sett både på engelsk og originalspråket, men det har aldri fristet. Det eneste som får meg til å se en japansk tegnefilm igjen blir nok Christian Bale eller at den handler om verdensrommet.

 

Var slik i begynnelsen selv, men så fikk jeg se Spirited Away, var trollbindet fra første sekund. Er kun Ghibli som jeg liker dog, prøvd meg på annet anime, men ente opp å slå det av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...