Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det kan stemme. Men det er litt frustrerende men ikke så frustrerende som når jeg glemmer og bytte over til euro. Først, jeg hadde funnet en film som kostet rundt 120 NOK. Det var selfølgelig en special deition. Jeg ble helt vill når jeg så hvor lite den kostet. Så jeg sa til broren min at han kunne bestille den. Men, så sier han, uhm tok du og byttet til euro? Og ejg bare, nei hvorfor skulle jeg gidde det når jeg ser hvor mye det koster med pund? Men, wow jeg tok feil. Prisen ble til ca 500 når jeg byttet til Euro. Like, wtf? Seriøst? Hvorfor er det ikke de samme prisene?

 

Jeg regner med du mener når du bestiller fra play. Hvorfor skifte over til euro i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Ja, det kan stemme. Men det er litt frustrerende men ikke så frustrerende som når jeg glemmer og bytte over til euro. Først, jeg hadde funnet en film som kostet rundt 120 NOK. Det var selfølgelig en special deition. Jeg ble helt vill når jeg så hvor lite den kostet. Så jeg sa til broren min at han kunne bestille den. Men, så sier han, uhm tok du og byttet til euro? Og ejg bare, nei hvorfor skulle jeg gidde det når jeg ser hvor mye det koster med pund? Men, wow jeg tok feil. Prisen ble til ca 500 når jeg byttet til Euro. Like, wtf? Seriøst? Hvorfor er det ikke de samme prisene?

Verste er alikevel når enkelte tilbud blir "borte" når man bytter til euro. Fant en utgave av Colour of Magic som var signert av blant annet Terry Pratchett på playtrade, en utgave jeg i utgangspunktet var forberedt til å betale en god del for, men da jeg bytta til euro ble den borte.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en film hvor en av hovedpersonene går ned trappa til et diskotek, det er røde (tror jeg) diskolys som blinker, og det blir spilt en sang av Tool (husker ikke hvilken). Er en ganske ny film, så den for ca. 2 år siden. Kanskje litt vanskelig, men håper noen kan hjelpe. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...