Batnobbit Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Denne filmen sumerer opp hva jeg tenker når jeg hører Skandinavisk film: http://www.youtube.com/watch?v=LIjOKTssMcc Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg foretrekker denne: :!: Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, det kan stemme. Men det er litt frustrerende men ikke så frustrerende som når jeg glemmer og bytte over til euro. Først, jeg hadde funnet en film som kostet rundt 120 NOK. Det var selfølgelig en special deition. Jeg ble helt vill når jeg så hvor lite den kostet. Så jeg sa til broren min at han kunne bestille den. Men, så sier han, uhm tok du og byttet til euro? Og ejg bare, nei hvorfor skulle jeg gidde det når jeg ser hvor mye det koster med pund? Men, wow jeg tok feil. Prisen ble til ca 500 når jeg byttet til Euro. Like, wtf? Seriøst? Hvorfor er det ikke de samme prisene? Jeg regner med du mener når du bestiller fra play. Hvorfor skifte over til euro i det hele tatt? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Fordi du må det på Playtrade, regner med han har prøvd å bestille derfra. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vet ikke om noen her har sett den, men dette er en rimelig kul kortfilm: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Å dæven, ja den var det virkning i eller hva jeg skal si. Ble litt shaky jeg Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, det kan stemme. Men det er litt frustrerende men ikke så frustrerende som når jeg glemmer og bytte over til euro. Først, jeg hadde funnet en film som kostet rundt 120 NOK. Det var selfølgelig en special deition. Jeg ble helt vill når jeg så hvor lite den kostet. Så jeg sa til broren min at han kunne bestille den. Men, så sier han, uhm tok du og byttet til euro? Og ejg bare, nei hvorfor skulle jeg gidde det når jeg ser hvor mye det koster med pund? Men, wow jeg tok feil. Prisen ble til ca 500 når jeg byttet til Euro. Like, wtf? Seriøst? Hvorfor er det ikke de samme prisene? Verste er alikevel når enkelte tilbud blir "borte" når man bytter til euro. Fant en utgave av Colour of Magic som var signert av blant annet Terry Pratchett på playtrade, en utgave jeg i utgangspunktet var forberedt til å betale en god del for, men da jeg bytta til euro ble den borte. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er da ikke Play sin feil. Det betyr bare at selgeren ikke ville selge til utlandet. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er da ikke Play sin feil. Det betyr bare at selgeren ikke ville selge til utlandet. Jeg bryr meg egentlig ikke om hvem sin feil det er, jeg synes bare det er jeævlig surt. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bare leste litt om en film nå nettopp. Mysterious Skin. Noen som har sett den, og er den bra? Jeg syntes den så interessant ut. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Akkurat sett The Good, the Bad and the Ugly og jeg har ikke ord. Hadde aldri trodd at en western-film skulle treffe meg på samme måte som denne gjorde. 11/10 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Den magiske gamle filmen verver stadig nye fans... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 omg, jeg gleder meg... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Den magiske gamle filmen verver stadig nye fans... Er du en av dem? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg leter etter en film hvor en av hovedpersonene går ned trappa til et diskotek, det er røde (tror jeg) diskolys som blinker, og det blir spilt en sang av Tool (husker ikke hvilken). Er en ganske ny film, så den for ca. 2 år siden. Kanskje litt vanskelig, men håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Den magiske gamle filmen verver stadig nye fans... Er du en av dem? Det kan man godt si, har GBU på en flott 9'er. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ah. Du virket bare litt *sigh*-ish i posten din. Endret 15. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hadde som nyttårsforsett å se de usette filma jeg har, utvide samlinga og skrive en miniomtale etter hver film som er sett. Vanskelig er det. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg hadde planer om å få sett alle filmene og seriene jeg hadde før jeg skulle kjøpe noe nytt. Gikk dårlig det gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå