Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk rasket med meg siste nummer av "Film" fra platekompaniet sist jeg var der. I baldet var det en liten reklamelapp fra lovefilm.com. Er det noen som har benyttet seg av tilbudet (man fpr leie 4 filmer og får en film (flammen og citronen)). Er det mulig å melde seg ut med en gang, og man fortsatt får filmen man er lovet. Jeg er egentlig ikke interessert i å leie noen filmer, jeg vil egentlig bare ha den som er gratis. Hvis noen andre er interessert skal jeg selvsagt poste koden her.

Alltid les det med liten skrift. :thumbup:

 

Filmen blir tilsendt deg i løpet av tre uker, og du har et kostnadsfritt medlemskap i 4 uker.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Filmen virker nok, det er ikke det. Men det er enda riper og det burde ikke vær sånn. Det er utrolig irriterende og når det er plastikk på også. What the hell?

 

Det har ingenting å si om plastikken er på eller ikke. Grunnen til at platen ligger løst inni (tror jeg), er fordi at hvis man klemmer litt hardt omtrent midt på coveret, så kommer man borti den knappen som løser ut platen fra plassen sin inne i coveret. Så derfor kan det være at den personen som har lagt dvden i pakken har klemt litt hardt akkurat der, og dermed har platen inni løsnet. Ikke noen 100% sikker teori dette her, men jeg tror det kan ha noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Ja, det kan stemme. Men det er litt frustrerende men ikke så frustrerende som når jeg glemmer og bytte over til euro. Først, jeg hadde funnet en film som kostet rundt 120 NOK. Det var selfølgelig en special deition. Jeg ble helt vill når jeg så hvor lite den kostet. Så jeg sa til broren min at han kunne bestille den. Men, så sier han, uhm tok du og byttet til euro? Og ejg bare, nei hvorfor skulle jeg gidde det når jeg ser hvor mye det koster med pund? Men, wow jeg tok feil. Prisen ble til ca 500 når jeg byttet til Euro. Like, wtf? Seriøst? Hvorfor er det ikke de samme prisene?

Lenke til kommentar
Jeg har benyttet meg av slike kostnadsfrie medlemskap en del ganger, f eks med bokklubben hvor man måtte være medlem i et år før man fikk melde seg ut. Man fikk en del gratisbøker og hadde muligheten til å avbestille, så det var jo bare å være oppmerksom og ikke glemme det.

 

Med gavekort på en verdi av tilsammen 14.000kr, så hadde ikke jeg noe problem med å måtte være medlem i et år før jeg meldte meg ut. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Du var såpass kjapt ute med å registrere deg altså. Da jeg omsider registrerte meg, ble jeg kun begrenset til èn adresse og 750,-

 

Det er jo et under at bokklubben ikke gikk ad dundass med tanke på den velkomstpakken der og hvor mange som registrerte seg med mange e-postadresser.... Men som sagt. Desverre (for meg) endret de det.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Der har nok de av oss som aldri leser bøker, noen store fordeler. Vi slipper alltid å bli skuffa fordi om filmen var dårligere enn boka. Selv om filmen var dårlig likevel, så slipper man å klamre seg til at boka var bedre. ^^,

Lenke til kommentar

Har også sett Menn som hater kvinner. En av de aller beste "bok gjort til film"-filmene jeg har sett. Syns også Lisbeth Salander er bra i filmen, så absolutt verdt en titt ja :) Utenom at de faktisk snakker svensk fikk jeg ikke noe "skandinavisk" inntrykk av den, men det blir vel smak og behag. En god film, absolutt.

Lenke til kommentar
Utenom at de faktisk snakker svensk fikk jeg ikke noe "skandinavisk" inntrykk av den, men det blir vel smak og behag. En god film, absolutt.
Du mener det som negativt?

 

Ja, eg lurer framleis på kva ein meiner med det. Er det som Hallström? Eller August? Eller Troell? Eller Bergman? Von Trier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...