Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt Alien liggende lenge nok nå, anbefaler dere theatrical eller director's cut?

 

Forskjellen her er ganske liten. Dir-cut'en er en av de få som er kortere enn theatrical. I dette tilfellet er vel egentlig begge versjonene "regissørens versjon", men mr.Scott syntes noen av scenene var vel langdryge og kuttet den litt tightere.

 

Det er en del viktigere å se Directors Cut av Aliens og Extended av Alien3.

Lenke til kommentar

Det minner meg om en ting pappa fortalte. Hver gang mamma har vært gravid så har pappa med vilje vist henne en scene med en Alien som kommer ut av magen.

 

Tror jeg har abre sett litt av Alien, men så ikke hele. Husker ikke grunnen, det er stund siden så det kan være at det var av ren frykt.

Lenke til kommentar

Jeg fikk rasket med meg siste nummer av "Film" fra platekompaniet sist jeg var der. I baldet var det en liten reklamelapp fra lovefilm.com. Er det noen som har benyttet seg av tilbudet (man fpr leie 4 filmer og får en film (flammen og citronen)). Er det mulig å melde seg ut med en gang, og man fortsatt får filmen man er lovet. Jeg er egentlig ikke interessert i å leie noen filmer, jeg vil egentlig bare ha den som er gratis. Hvis noen andre er interessert skal jeg selvsagt poste koden her.

Lenke til kommentar
Det minner meg om en ting pappa fortalte. Hver gang mamma har vært gravid så har pappa med vilje vist henne en scene med en Alien som kommer ut av magen.

 

Tror jeg har abre sett litt av Alien, men så ikke hele. Husker ikke grunnen, det er stund siden så det kan være at det var av ren frykt.

 

 

Husker når jeg så Alien når jeg var 8 eller 9 og jeg og broren min satt å så på den og spiste, så etter chest buster filmen sa han at kjøtt bollene på pizzan jeg nettopp hadde spist hadde ailen egg i seg og de kom til å komme ut av brystet mitt etter jeg la meg.

 

Fuck som det ødla meg

Lenke til kommentar

Fikk Night of the Living Dead idag. Klarer så vidt og vente med og se den, skal se den med broren min. Kuleste tittelen noen gang.

Men har en klage. Bestilte fra Play.com og, dettte irriterte skikkelig, jeg mener wtf? Platen var løs! Den satt ikke fast. Så nå har ejg fått hakk alerede. Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Fikk Night of the Living Dead idag. Klarer så vidt og vente med og se den, skal se den med broren min. Kuleste tittelen noen gang.

Men har en klage. Bestilte fra Play.com og, dettte irriterte skikkelig, jeg mener wtf? Platen var løs! Den satt ikke fast. Så nå har ejg fått hakk alerede. Noen andre som har opplevd dette?

Japp, men det hakket ingenting når jeg så filmen.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar
Fikk Night of the Living Dead idag. Klarer så vidt og vente med og se den, skal se den med broren min. Kuleste tittelen noen gang.

Men har en klage. Bestilte fra Play.com og, dettte irriterte skikkelig, jeg mener wtf? Platen var løs! Den satt ikke fast. Så nå har ejg fått hakk alerede. Noen andre som har opplevd dette?

 

 

Jepp opplever det stadig vekk fra Play, dems håpløse innpakning er vel grunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...