Panerai Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Et år i hylla uten å ta av plastikken er jo ingenting. Jeg tror jeg har flere jeg har hatt i 2-3 år uten å ha hatt lyst til å se. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 The Proposition vil jeg anbefale på det varmeste. Helt klart en av mine favoritt-westerns. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da får jeg vel se den i helgen Noen som har sett Watchmen da? Jeg skal se den i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvem skal du på kino med da? Må få lurt med meg fruen på Nova selv snart. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da får jeg vel se den i helgen Noen som har sett Watchmen da? Jeg skal se den i kveld Det er til og med en egen tråd om den. Det ser ut som om det er enten en film man liker, eller hater. Ikke noe midt i mellom. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha, jeg vet at det er en egen tråd. Er vel bare litt lat tenker jeg. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 The Proposition eier, Watchmen suger. Lett prioritering. Jeg har forøvrig bare sett Stalker, synes egentlig det var en fin inngangsport til Tarkovskij. Får ellers bekreftet det av eksterne kilder, og har blitt rådet til å vente litt med Solaris. Men det blir nok den neste jeg ser, iom at jeg har kjøpt den. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 The Proposition vil jeg anbefale på det varmeste. Helt klart en av mine favoritt-westerns. En av Imdb's mest undervurderte etter min mening. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Tenker jeg starter med Stalker da, er veldig spent på om dette er mitt glass øl eller ikke! Tarkovskij er jo anerkjent som få! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ångående Solyaris og Stalker: Er ikke så alt for lenge siden jeg så Solyaris, og det er interessant at jeg satt igjen med den samme følelsen som det jeg så vidt minnes at jeg gjorde etter å ha sett Stalker for noen år siden. En liten 'jasså'-følelse samt at den føltes i overkant lang. Uten å ha sett Stalker siden har den derimot vokst på meg siden den er en av få filmer som virkelig har gjort et inntrykk som noe å fundere på. Lurer på om noe av det samme vil skje med Solyaris. Har tenkt å ta et gjensyn med Stalker for å se om ting faktisk har endret seg. Kan bli interessant. Nå har jeg jo en Stalker-skjorte også, så jeg kan sette meg ned foran TV'n som en skikkelig fanboi. Uansett. Sikkert best å begynne med Stalker. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvorfor produserer Steven Seagal så mye bambus? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvem bryr seg så lenge man kan kose seg med Under Siege 1 og 2? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Under Siege og Seagals tidlige filmer er tanketom og god underholdning. Det nyeste han spytter ut er kleint... han har gått ut på dato. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Generation Kill har release 29.04.2009 på vanlig DVD, noen som hvet når den kommer på BD?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Skal man VIRKELIG kose seg, setter man på Out for Justice (1991-ish). Der knekker Seagal nakken på en hel narkoliga som forpester nærmiljøet sitt. Såvidt jeg husker knuser han trynet på en kar GJENNOM en bilrute. Endret 13. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Montag Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Generation Kill har release 29.04.2009 på vanlig DVD, noen som hvet når den kommer på BD?? Jeg så da vitterlig dvdutgaven på PK i dag. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har hatt Alien liggende lenge nok nå, anbefaler dere theatrical eller director's cut? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har ikke sett noen av dem, men pleier alltid å se theatrical først, da dette er den som var beregnet på publikum. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har ikke sett noen av dem, men pleier alltid å se theatrical først, da dette er den som var beregnet på publikum. Ikke nødvendigvis ifølge regissøren, derav "director's cut" Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Skal jeg se Bolt eller Get Smart i kveld? Edit: Ble Bolt Endret 13. mars 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå