Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rett og slett fordi jeg ikke er noe interessert i de filmene. Bortsett fra Den Sjette Sans da, som jeg hadde planer om å kjøpe en annen gang. Hadde gledet meg som en liten unge til å se f.eks. A Clockwork Orange i kveld, men neida. :p

Endret av Spetz
Lenke til kommentar
Så hvis du faktisk fikk disse filmene gratis så vil du altså velge å sende de tilbake?

 

Filmene er jo ikke verdens dårligste.

 

Gratis? Hva mener du? Summen for de fire filmene ble trukket fra kredittkortet.

Endret av Spetz
Lenke til kommentar
Angående Clockwor, akkurat begynt på boka. Virker som en knallbok. Det siste kapittelet er utelatt fra den amerikanske versjonen, og dermed også fra Kubrick-filmen(som forøvrig er awesome, 10/10).

 

I'll be lookin' out for Danielzu 2nite.

 

Min desiderte Kubrick-favoritt. Slår Odissey lett!

 

Så hvis du faktisk fikk disse filmene gratis så vil du altså velge å sende de tilbake?

 

Filmene er jo ikke verdens dårligste.

 

Gratis? Hva mener du? Summen for de fire filmene ble trukket fra kredittkortet.

 

Han foreslo, med litt humor, at du kanskje ikke skulle sende filmene tilbake - kanskje du fikk dem med på kjøpet, i tillegg til filmene du egentlig bestilte, som et slags plaster på såret. Når det er sagt, tror jeg det er nokså usannsynlig!

Lenke til kommentar
Aha. Men ja, tviler sterkt. Men, kan jo kaaanskje hende jeg får en liten bonus eller noe som plaster på såret. : D

 

Send de en mail. Da sender de filmene du skulle ha på nytt at med en retur konvolutt med frimerker på. Så sender du de feil sendte filmene tilbake når du har fått de riktige. Skjedde iallefall slik med meg. Gikk helt fint..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...