Panerai Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg ville ikke returnert noe før jeg hadde fått svar fra PK. Siden det er seint fredag ville jeg nok tatt en telefon så kanskje du kan få ordnet det før helgen. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kanskje du er så heldig at du får beholde dem? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Høhø, sarkasme? Kan ikke akkurat si at jeg vil beholde dem. Er ikke noe interessert i noen av fimene jeg fikk. Bortsett fra Se7en da, men det var jo meningen at den skulle komme. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvis du har filmene fra før av ser jeg greia, men hvis du ikke har dem, hvorfor i all verden skulle du ikke ønske å beholde dem? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Rett og slett fordi jeg ikke er noe interessert i de filmene. Bortsett fra Den Sjette Sans da, som jeg hadde planer om å kjøpe en annen gang. Hadde gledet meg som en liten unge til å se f.eks. A Clockwork Orange i kveld, men neida. Endret 13. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Så hvis du faktisk fikk disse filmene gratis så vil du altså velge å sende de tilbake? Filmene er jo ikke verdens dårligste. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Angående Clockwor, akkurat begynt på boka. Virker som en knallbok. Det siste kapittelet er utelatt fra den amerikanske versjonen, og dermed også fra Kubrick-filmen(som forøvrig er awesome, 10/10). I'll be lookin' out for Danielzu 2nite. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Så hvis du faktisk fikk disse filmene gratis så vil du altså velge å sende de tilbake? Filmene er jo ikke verdens dårligste. Gratis? Hva mener du? Summen for de fire filmene ble trukket fra kredittkortet. Endret 13. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Angående Clockwor, akkurat begynt på boka. Virker som en knallbok. Det siste kapittelet er utelatt fra den amerikanske versjonen, og dermed også fra Kubrick-filmen(som forøvrig er awesome, 10/10). I'll be lookin' out for Danielzu 2nite. Min desiderte Kubrick-favoritt. Slår Odissey lett! Så hvis du faktisk fikk disse filmene gratis så vil du altså velge å sende de tilbake? Filmene er jo ikke verdens dårligste. Gratis? Hva mener du? Summen for de fire filmene ble trukket fra kredittkortet. Han foreslo, med litt humor, at du kanskje ikke skulle sende filmene tilbake - kanskje du fikk dem med på kjøpet, i tillegg til filmene du egentlig bestilte, som et slags plaster på såret. Når det er sagt, tror jeg det er nokså usannsynlig! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Aha. Men ja, tviler sterkt. Men, kan jo kaaanskje hende jeg får en liten bonus eller noe som plaster på såret. : D Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Aha. Men ja, tviler sterkt. Men, kan jo kaaanskje hende jeg får en liten bonus eller noe som plaster på såret. : D Send de en mail. Da sender de filmene du skulle ha på nytt at med en retur konvolutt med frimerker på. Så sender du de feil sendte filmene tilbake når du har fått de riktige. Skjedde iallefall slik med meg. Gikk helt fint.. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har ikke enda sendt mail/ringt dem, for jeg kom på noe annet. Går det an å ta med filmene til den fysiske Platekompaniet-sjappa i byen og bytte filmene der hvis jeg tar med kviteringa som fulgte med pakken? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvilke Studio Ghibli filmer er det som er verdt å se? Har så langt fått med meg: Howl's Moving Castle Spirited Away My Neighbor Totoro Castle in the Sky Princess Mononoke Og jeg ender vel opp med å se Grave of the Fireflies ikveld. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 The Lion King kombinert med Andrea Guerra's "Children Found". Vakkert! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvilke Studio Ghibli filmer er det som er verdt å se? Har så langt fått med meg: Howl's Moving Castle Spirited Away My Neighbor Totoro Castle in the Sky Princess Mononoke Og jeg ender vel opp med å se Grave of the Fireflies ikveld. Alt av Miyazaki. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Stalker eller Solaris først? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg så Stalker først og det funket fett. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har noen sett The Proposition? Jeg har hatt den filmen i hylla i over ett år nå. Må jo se den snart. Er den til å anbefale? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har noen sett The Proposition? Jeg har hatt den filmen i hylla i over ett år nå. Må jo se den snart. Er den til å anbefale? Absolutt verdt å se! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 John Hurt, Ray Winstone og Guy Pearce. What's not to like? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå