Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Elsket alle tre bøkene. De beste bøkene jeg noen gang har lest (selv om det kanskje ikke skal så veldig mye til). Er veldig redd for å bli skuffet. Er ikke vant til å ha lest bøkene før en filmatisering.. Stieg Larsson ønsket jo ikke at bøkene skulle bli filmatisert. Kona hans har forsøkt å stoppe det, men sitter ikke på rettighetene.
Såpass, det var jeg ikke klar over i det hele tatt.

Kan vel egentlig rimelig forstå at det ikke var ønskelig.

 

Hørte et intervju med kona et sted. Husker ikke om det var gamle Skavlan eller Grossvold. Men nå har jeg ikke sånn veldig sansen for kona uansett. Det finnes jo en fjerde bok om Millenium som Stieg Larsson skreiv ferdig før han døde, men denne sitter visst kona med litt mer rettigheter på. Hun nekter å gi den ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte et intervju med kona et sted. Husker ikke om det var gamle Skavlan eller Grossvold. Men nå har jeg ikke sånn veldig sansen for kona uansett. Det finnes jo en fjerde bok om Millenium som Stieg Larsson skreiv ferdig før han døde, men denne sitter visst kona med litt mer rettigheter på. Hun nekter å gi den ut.
Det står litt sånn ymse om akkurat dette rundt om kring...noen sier at boka er ferdig men andre påstår at den ikke ble skrevet ferdig.

 

En fjärde bok i serien var påbörjad när Larsson gick bort, men familjen har kommit överens om att den inte kommer publiceras. Larsson beskrev i en tidningsintervju kort före sin död detta författande i en ny genre som "sin pensionsförsäkring".
Den kommer ikke ut med det første iallefall.
Lenke til kommentar
Hørte et intervju med kona et sted. Husker ikke om det var gamle Skavlan eller Grossvold. Men nå har jeg ikke sånn veldig sansen for kona uansett. Det finnes jo en fjerde bok om Millenium som Stieg Larsson skreiv ferdig før han døde, men denne sitter visst kona med litt mer rettigheter på. Hun nekter å gi den ut.
Det står litt sånn ymse om akkurat dette rundt om kring...noen sier at boka er ferdig men andre påstår at den ikke ble skrevet ferdig.

 

En fjärde bok i serien var påbörjad när Larsson gick bort, men familjen har kommit överens om att den inte kommer publiceras. Larsson beskrev i en tidningsintervju kort före sin död detta författande i en ny genre som "sin pensionsförsäkring".
Den kommer ikke ut med det første iallefall.

 

Okei! Synd, for jeg skulle gjerne fulgt Blomkvist og Salander gjennom en bok til.

Lenke til kommentar
Er ikke den bare noe typisk remake-herk? Grunnlinja:

"A group of young adults discover a boarded up Camp Crystal Lake, where they soon encounter Jason Voorhees and his deadly intentions." Fra IMDB.

Originalt. :p

Det er jo det slashere går ut på så og si, og da også i Friday The 13th. Hva forventet du deg? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Remaken er absolutt verdt å få med seg. Tenkte egentlig se et par filmer i Friday 13th-serien i dag, men ølfestival og DDR-konsert hindrer. Nuvel, det kommer en dag i morgen også.

Jeg så friday 13th remaken da den kom ut(på fredag den 13) den vakke dårlig. Den vakke bra heller, typisk popcorn-film. Kunne vært skummlere.

Blir nok DDR på meg også ikveld. ^^

Lenke til kommentar

Helvette. Bestilte 12 Monkeys, Big Fish, A Clockwork Orange og Se7en for en ukes tid siden fra Platekompaniet.no. Sjekket postkassa i dag og ble sjeleglad, for filmene var endelig kommet. Men hva ligger i eska? Illusjonisten, Den Sjette Sans, Fracture og Se7en! Skuffet.

Endret av Spetz
Lenke til kommentar

Står ingenting om det på sia dems.

 

Feilvare

 

Dersom du mottar en feilvare - enten det gjelder feil på disken, omslaget eller andre ting, eventuelt at du har mottatt noe annet enn det du har bestilt - send oss en epost eller ring oss på 23292800, så sørger vi for at du får et feilfritt eksemplar så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
Fantastisk lang tid det tok btw.. 1 uke..

 

Mhm. Tenkte først at de manglet de tre filmene jeg ikke fikk, og derfor, til slutt, bestemte seg for å sende tre andre, men det hørtes egentlig bare vilt ut. Og det sto at alle filmene var lagervare på nettsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...