Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har i det siste sett gjennom de 3 animasjonssesongene av Spawn og må si at denne helten har et vanvittig stort potensiale på filmlerrete. Jeg fatter dog ikke hvordan man kunne utgi et slikt makkværk av en spillefilm ti år tilbake, snakk om bortkastet potensiale.

 

En film som hadde vært lojal ovenfor tegenserien og gitt en Manhunt/Max payne atmosfære hadde vært en umiddelbar suksess. Det skal jo ikke mye til.

Lenke til kommentar

Var på et artig foredrag i dag med Solheim fra NRKbeta i dag om bilder, hvor vi ble servert et par BMW-reklamer av Scott og Richie (Fincher er involvert i den første også) som jeg er flau over å ikke ha fått med meg. Tror Michael Bay lurte seg inn i slutten av den første ^^

 

 

Lenke til kommentar

Hahaha, så Burn After Reading nå. Genial film, digger slike filmer der du ikke helt skjønner hva som foregår og du har flere historier som kræsjer sammen mot slutten :)

 

En av tidenes mest geniale avsluttningsdialog

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
[
CIA Superior: What did we learn, Palmer?

CIA Officer: I don't know, sir.

CIA Superior: I don't fuckin' know either. I guess we learned not to do it again.

CIA Officer: Yes, sir.

CIA Superior: I'm fucked if I know what we did.

CIA Officer: Yes, sir, it's, uh, hard to say

CIA Superior: Jesus Fucking Christ.

Endret av Dotten
Lagt i spoiler
Lenke til kommentar
Var på et artig foredrag i dag med Solheim fra NRKbeta i dag om bilder, hvor vi ble servert et par BMW-reklamer av Scott og Richie (Fincher er involvert i den første også) som jeg er flau over å ikke ha fått med meg. Tror Michael Bay lurte seg inn i slutten av den første ^^

Jeg så de da de først ble lagt ut på BMWs hjemmeside, men de ble tatt ned kort tid etterpå. Jeg har dem liggende på en harddisk et sted, husker de fleste av dem som svært underholdende. Spesielt den med Stellan Skarsgård husker jeg som veldig stilig.

Lenke til kommentar
Hva tenker folket om "Menn som hater kvinner" som har premiære i morgen?

Jeg har faktisk ganske store forventninger til den, dog blir kanskje ikke den største kino-opplevelsen da bøkene er lest for ikke så lenge siden.

Jeg har relativt lave forventninger. Tror de har måttet kutte alt for mye av det jeg likte i boka. Men den skal selvsagt sees.

Lenke til kommentar
Hva tenker folket om "Menn som hater kvinner" som har premiære i morgen?

Jeg har faktisk ganske store forventninger til den, dog blir kanskje ikke den største kino-opplevelsen da bøkene er lest for ikke så lenge siden.

 

Elsket alle tre bøkene. De beste bøkene jeg noen gang har lest (selv om det kanskje ikke skal så veldig mye til). Er veldig redd for å bli skuffet. Er ikke vant til å ha lest bøkene før en filmatisering.. Stieg Larsson ønsket jo ikke at bøkene skulle bli filmatisert. Kona hans har forsøkt å stoppe det, men sitter ikke på rettighetene.

 

Når det er sagt, kommer jeg helt sikkert til å se den på kino :)

Lenke til kommentar
Elsket alle tre bøkene. De beste bøkene jeg noen gang har lest (selv om det kanskje ikke skal så veldig mye til). Er veldig redd for å bli skuffet. Er ikke vant til å ha lest bøkene før en filmatisering.. Stieg Larsson ønsket jo ikke at bøkene skulle bli filmatisert. Kona hans har forsøkt å stoppe det, men sitter ikke på rettighetene.
Såpass, det var jeg ikke klar over i det hele tatt.

Kan vel egentlig rimelig forstå at det ikke var ønskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...