CypheroN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Alle har vel sett den? Nei, alle har jo ikke det. Men det var litt spøk fra min side uansett. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvorfor er ikke Løvenes Konge i Disney-boksen, og hvorfor er Løvenes konge ute av produksjon? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sad Fact om Lillefot: Judith Barsi, den originale stemmen til Petri (?) / Ducky, ble skutt av faren sin samme året som filmen kom ut ('88). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvorfor er ikke Løvenes Konge i Disney-boksen, og hvorfor er Løvenes konge ute av produksjon? Kanskje fordi de da kan tjene masse masse penger ved en relansering. "Endelig er den her! Digitalt remastered! LØVENES KONGE! Kjøp den i dag!" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Neei enda tristere jo.. Fant IMDB'en hennes her, og det stemmer, hun ble visst bare ti år. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvorfor er ikke Løvenes Konge i Disney-boksen, og hvorfor er Løvenes konge ute av produksjon? Kanskje fordi de da kan tjene masse masse penger ved en relansering. "Endelig er den her! Digitalt remastered! LØVENES KONGE! Kjøp den i dag!" Gjerne for meg, bare kom med relanseringen! Lenke til kommentar
Siselka Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Tenkte faktisk på både linken hos elkjøp og hvilke filmer som inngikk i boksen. Kunne heller ikke finne den på nettsiden. Savner Aladdin og Løvenes Konge i den boksen. Og Den lille havfruen Endret 11. mars 2009 av Siselka Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Skal se Creature From The Black Lagoon inatt. Hva kan jeg vente meg? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor er ikke Løvenes Konge i Disney-boksen, og hvorfor er Løvenes konge ute av produksjon? Kanskje fordi de da kan tjene masse masse penger ved en relansering. "Endelig er den her! Digitalt remastered! LØVENES KONGE! Kjøp den i dag!" Gjerne for meg, bare kom med relanseringen! Du finner jo filmen på QXL da. Her er det for eksempel et eksemplar til 300 kr. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor er ikke Løvenes Konge i Disney-boksen, og hvorfor er Løvenes konge ute av produksjon? Kanskje fordi de da kan tjene masse masse penger ved en relansering. "Endelig er den her! Digitalt remastered! LØVENES KONGE! Kjøp den i dag!" Gjerne for meg, bare kom med relanseringen! Du finner jo filmen på QXL da. Her er det for eksempel et eksemplar til 300 kr. Gammelt utleieeksemplar til 300 kr. Kjøper som regel aldri nye filmer for mer enn 99,-, så jeg tror ikke helt det Da kan jeg heller vente et år eller to Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Sitter her og har valgt meg ut filmer i velkomstpakken til Homeenter Filmclub, men kom til å lure: Finnes det noen alternative filmklubber med gode velkomstpakker og greie vilkår? Som er bedre enn Homeenter, med andre ord. Glem at jeg spurte. Det amputerte tydeligvis tråden en del.. Endret 12. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvorfor er ikke Løvenes Konge i Disney-boksen, og hvorfor er Løvenes konge ute av produksjon? Kanskje fordi de da kan tjene masse masse penger ved en relansering. "Endelig er den her! Digitalt remastered! LØVENES KONGE! Kjøp den i dag!" Gjerne for meg, bare kom med relanseringen! Du finner jo filmen på QXL da. Her er det for eksempel et eksemplar til 300 kr. Gammelt utleieeksemplar til 300 kr. Kjøper som regel aldri nye filmer for mer enn 99,-, så jeg tror ikke helt det Da kan jeg heller vente et år eller to det kommer ny utgave i 2011. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Den er jeg interessert i også. Jeg lurer veldig på når Fantasia og Fantasia 2000 kommer. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sitter her og har valgt meg ut filmer i velkomstpakken til Homeenter Filmclub, men kom til å lure: Finnes det noen alternative filmklubber med gode velkomstpakker og greie vilkår? Som er bedre enn Homeenter, med andre ord. Det lurer jeg og på. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Noen som har satt deg noe inn i A Serious Man? Fikk latterkrampe da jeg så på skuespillerne. karen ligger først på skuespillerlisten... takler det ikke Endret 12. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Den er jeg interessert i også. Jeg lurer veldig på når Fantasia og Fantasia 2000 kommer. Her er det en liste over Disney klassikere, release datoer og så videre Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Er det en spesiell grunn til at jeg ikke finner bilde av dette coveret noe sted når jeg googler? Er det en egen versjon for Skandinavia eller noe? Warning: Gigantisk bilde. Endret 12. mars 2009 av DanielL Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Her er det en liste over Disney klassikere, release datoer og så videre Tusen takk, bare et år til samlingen er komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå