Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres merkelig ut for min del - har erfaring med at PK sender fort. Det lengste jeg har venter er kanskje .. to eller tre dager.

 

Samme her. Har bare bestilt derfra to ganger før, og da fikk jeg varene to dager senere.

 

Sjekka lagerstatus på varene? Det meste shippes innen 24 timer. Blame posten, det gjør alltid jeg.

 

Nei, har ikke sjekka lagerstatusene. Venter de med hele pakken hvis de mangler en av filmene?

 

Sigh, sto "Lagervare: sendes vanligvis innen 24 timer" på alle fem. -_-

Endret av Spetz
Lenke til kommentar
I 9 av 10 tilfeller får du nettprisen, men det hender at du får en annen pris i butikk. Jeg pleier bare å be folk bestille sjøl, for bestiller du via butikk kan det ta flere uker. Kost på dere 30 kr for frakta, det sier nå jeg.

 

39, faktisk.. Shame on you, CDON leverer for 29,- ! Ikke at jeg foretrekker å bestille fra CDON framfor Platekompaniet, men :p

Lenke til kommentar

Gæh, får vel bare vente og håpe på at det er Posten som er treg. Tenkte pakken hadde kommet, men at noen hadde stjelt den fra postkassa mi, men det er da rimelig usannsynlig?

 

Problemet er bare at jeg hadde tenkt å kose meg med film i ferien min. :-\

Endret av Spetz
Lenke til kommentar

Stjeling fra postkasse er vel ganske lite sansynlig ja. Når jeg tenker over det så er det jo ganske enkel måte å stjele noe uten å bli tatt. :p

 

Tror nok det er posten som tuller litt her ja. Posten er generellt sett veldig treg. De brukte like lang tid på å få en pakke fra Oslo til meg (Trondheim), som det tok for et annet firma å få den fra Shanghai til Oslo.

Lenke til kommentar

Eg fekk ein Blu-Ray som skulle til ein i naboblokka denne veka.

 

Eg opna boksen og vart svært forundra over at eg skulle ha bestilt Zodiac frå hmv.com, så eg tenkte at den måtte ha vore svinebilleg og at eg bestilte den til eg ein gong får meg BD-spelar. Då eg skulle sjekka prisen såg eg at det var eit anna namn på etiketten. Eg ringte naboen, og han kom og henta filmen. Men det hadde ikkje vore noko problem å berre setja den i hylla...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...