DoktorBacon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 En viss person her inne vil nok si at det er tidenes beste film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tett sammen med Sátántángo. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ble skremmende fort ferdig. Creature of the Black Lagoon or Frankenstein? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nettopp sett The Third Man og satt og tenkte litt over hvem som kunne være den tredje mannen. Spoiler angående Third Man: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror at det var Harry Lime som var den tredje personen, og det var han som hjalp til å bære den personen som ble påkjørt. Den som ble påkjørt var han som egentlig var begravd (husker ikke navnet hans nå). Og at det var Harry som puffet denne personen ut i gaten for å drepe han. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Husker ikke alle smådetaljene, men det var i den gaten jeg tenkte også. Flott film, absolutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det var en som spurte etter gode vampyrfilmer her for noen sider så tenkte jeg skulle poste en liste jeg kom over: http://snarkerati.com/movie-news/top-70-va...es-of-all-time/ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nettopp sett The Third Man og satt og tenkte litt over hvem som kunne være den tredje mannen. Spoiler angående Third Man: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tror at det var Harry Lime som var den tredje personen, og det var han som hjalp til å bære den personen som ble påkjørt. Den som ble påkjørt var han som egentlig var begravd (husker ikke navnet hans nå). Og at det var Harry som puffet denne personen ut i gaten for å drepe han. Hva tror dere? Kom ikke dette veldig tydelig fram i filmen? Mener å huske at det ikke var noe man trengte å tenke seg fram til Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva kan dere si meg om Malick's Days of Heaven? Anbefales sterkt! En av mine favoritter. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Så akkurat Annie Hall, hvilken Woody Allen film skal jeg se nå? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Så akkurat Annie Hall, hvilken Woody Allen film skal jeg se nå? Manhattan er den andre store Allenfilmen fra den perioden. Strengt talt så kan du aldri slå feil med en Allenfilm. Han har aldri lagd en film som er dårligere enn 6/10 i mine øyne. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva kan dere si meg om Malick's Days of Heaven? Days of Heaven er tidenes film. Se den Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Så akkurat Annie Hall, hvilken Woody Allen film skal jeg se nå? Manhattan er den andre store Allenfilmen fra den perioden. Strengt talt så kan du aldri slå feil med en Allenfilm. Han har aldri lagd en film som er dårligere enn 6/10 i mine øyne. Nei du sier noe der, har sett flere men Annie Hall falt mest i smak. Manhattan blir den neste:) EDIT: Noen som har sett My name is bruce? Endret 11. mars 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Så akkurat Annie Hall, hvilken Woody Allen film skal jeg se nå? Manhattan er den andre store Allenfilmen fra den perioden. Strengt talt så kan du aldri slå feil med en Allenfilm. Han har aldri lagd en film som er dårligere enn 6/10 i mine øyne. Nei du sier noe der, har sett flere men Annie Hall falt mest i smak. Manhattan blir den neste:) Definitivt enig. Annie Hall er og blir den beste filmen hans og muligens tidenes komedie. Koser meg med bacheloroppgaveskriving nå. Skriver om hvordan Scorsese og Allen forholder seg til New York og modernitet. I'm into leather. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Koser meg med bacheloroppgaveskriving nå. Skriver om hvordan Scorsese og Allen forholder seg til New York og modernitet. LOL jeg misunner deg. Skriver bacheloroppgave i idrett (om arbeidsøkonomi, biomekanikk og energioverføring i grove trekk). Jaja, filmstudier til høsten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Koser meg med bacheloroppgaveskriving nå. Skriver om hvordan Scorsese og Allen forholder seg til New York og modernitet. Poste det i egen tråd når du er ferdig? Interessert i å lese det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg regner med det er tjalla sin oppgave du ønsker å lese... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, quotet bare litt feil Hehe.. sorry wh1te Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Det kan tenkes. Dog usikker på høgskole-policy'n angående slikt Endret 11. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Definitivt enig. Annie Hall er og blir den beste filmen hans og muligens tidenes komedie. Koser meg med bacheloroppgaveskriving nå. Skriver om hvordan Scorsese og Allen forholder seg til New York og modernitet. Antar du da har sett New York Stories... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen andre som har ventet en stund på bestillinger fra Platekompaniet.no? Bestilte fem filmer på fredag og har enda ikke fått dem, men de sender kanskje ikke i helger, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå