Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp sett The Third Man og satt og tenkte litt over hvem som kunne være den tredje mannen.

 

Spoiler angående Third Man:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror at det var Harry Lime som var den tredje personen, og det var han som hjalp til å bære den personen som ble påkjørt. Den som ble påkjørt var han som egentlig var begravd (husker ikke navnet hans nå). Og at det var Harry som puffet denne personen ut i gaten for å drepe han. Hva tror dere?
Lenke til kommentar
Nettopp sett The Third Man og satt og tenkte litt over hvem som kunne være den tredje mannen.

 

Spoiler angående Third Man:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror at det var Harry Lime som var den tredje personen, og det var han som hjalp til å bære den personen som ble påkjørt. Den som ble påkjørt var han som egentlig var begravd (husker ikke navnet hans nå). Og at det var Harry som puffet denne personen ut i gaten for å drepe han. Hva tror dere?

 

Kom ikke dette veldig tydelig fram i filmen? Mener å huske at det ikke var noe man trengte å tenke seg fram til

Lenke til kommentar
Så akkurat Annie Hall, hvilken Woody Allen film skal jeg se nå?

Manhattan er den andre store Allenfilmen fra den perioden. Strengt talt så kan du aldri slå feil med en Allenfilm. Han har aldri lagd en film som er dårligere enn 6/10 i mine øyne.

Nei du sier noe der, har sett flere men Annie Hall falt mest i smak. Manhattan blir den neste:)

 

EDIT: Noen som har sett My name is bruce?

Endret av Shoegazer
Lenke til kommentar
Så akkurat Annie Hall, hvilken Woody Allen film skal jeg se nå?

Manhattan er den andre store Allenfilmen fra den perioden. Strengt talt så kan du aldri slå feil med en Allenfilm. Han har aldri lagd en film som er dårligere enn 6/10 i mine øyne.

Nei du sier noe der, har sett flere men Annie Hall falt mest i smak. Manhattan blir den neste:)

Definitivt enig. Annie Hall er og blir den beste filmen hans og muligens tidenes komedie.

 

Koser meg med bacheloroppgaveskriving nå. Skriver om hvordan Scorsese og Allen forholder seg til New York og modernitet.

 

 

I'm into leather.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Koser meg med bacheloroppgaveskriving nå. Skriver om hvordan Scorsese og Allen forholder seg til New York og modernitet.

 

LOL jeg misunner deg. Skriver bacheloroppgave i idrett (om arbeidsøkonomi, biomekanikk og energioverføring i grove trekk). Jaja, filmstudier til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...