Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale 2-3 gode vampyr filmer? Frista sykt og se en vampyr film plutselig :D

Interview With The Vampire

Underworld Duoen

Dracula(Bela Lugosi)

Dracula(De 5000++ med Christopher Lee)

Nosferatu

Dracula(1992)

 

De er noen av mine favoritter :D

Er i veldig Classic Horror mood. Tenkt og få med meg Frankenstein, Wolf Man, Creature From The Black Lagoon, Mummy, Dr.Jeckyll and Mr Hyde, Den Cabinet filmen. Skal bli flere enn det, kommer bare ikke på alle. Gi meg noen titler dere syntes burde være med. Helst fra perioden 1920-1960. Fikk også bestilt meg Night of the Living Dead.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull. Red Sonja må en helt klart få med seg. I følge imdb's trivia har Arnold selv uttalt at dette er en av hans dårligste filmer, og ble kun brukt til å skremme barna hans.

 

Mye latterlig dialog og skuespillerprestasjoner. Flott Morricone-musikk og et par virkelig flotte bilder. Dessverre litt langdryg her og der, men likevel en klassiker.

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale 2-3 gode vampyr filmer? Frista sykt og se en vampyr film plutselig :D

Interview With The Vampire

Underworld Duoen

Dracula(Bela Lugosi)

Dracula(De 5000++ med Christopher Lee)

Nosferatu

Dracula(1992)

 

De er noen av mine favoritter :D

Er i veldig Classic Horror mood. Tenkt og få med meg Frankenstein, Wolf Man, Creature From The Black Lagoon, Mummy, Dr.Jeckyll and Mr Hyde, Den Cabinet filmen. Skal bli flere enn det, kommer bare ikke på alle. Gi meg noen titler dere syntes burde være med. Helst fra perioden 1920-1960. Fikk også bestilt meg Night of the Living Dead.

Freaks

The Invisible Man

Bride of Frankenstein

King Kong

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Styr unna 76-versjonen av King Kong. Den suger balle. Men 33 og 05-versjonene er faktisk veldig flotte begge to.

Sistnevnte er utrolig flott og Peter Jackson fikk fram historien om den misforståtte Kong på en litt bedre måte enn den gamle regissøren.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Har extended versjonen av 2005 versjonen :D

mens jeg har King Kong 33-versjonen som det står "FILMKLASSIKER" på :ph34r:

 

Haha, har samme stygge utgave. Kjøpt på Notabene for 39,-

 

Til dere som har betalt for DVD Profiler. Hvilke store fordeler får jeg ved å betale for programmet? Jeg ble så overrasket over at det ikke er noen limit for hvor mange filmer man kan legge til. Kan jo ha fin oversikt i gratisversjonen. Hva mer får jeg ved å betale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...