CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 NosferatuBlade II Dracula Gni det inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Uenig der Bytex Se filmen hos Youtube Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, nei: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen filminteresserte som har kjennskap til hva som forårsaker denne "flimmeren" på DVD-filmer? Bilde med flimmer: Bilde uten flimmer: Det er ganske stygt og irriterende, og forekommer på nye filmer likeså. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 For meg så ser det ut som slik flimmer som oppstår når man spiller av HD filmer og bildet panorerer. Men den filmen der er åpenbart ikke filmet i HD så jeg vet ikke helt jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) One more? Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvilken av disse filmene skal jeg se i kveld? Rouge Assassin Rescue Dawn Death Proof Sweeney Todd Vanskelig å velge en her. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 For meg så ser det ut som slik flimmer som oppstår når man spiller av HD filmer og bildet panorerer. Men den filmen der er åpenbart ikke filmet i HD så jeg vet ikke helt jeg. Dette fenomenet forekommer på veldig mange DVD-er jeg har sett, så det er ikke begrenset til HD-filmer. Filmen det er snakk om er forøvrig skutt på optisk film, antakelig nitrat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvilken av disse filmene skal jeg se i kveld? Rouge Assassin Rescue Dawn Death Proof Sweeney Todd Vanskelig å velge en her. Har jeg total kontroll over deg? Siden jeg ikke har sett Rescue Dawn ville jeg ha sett den. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen filminteresserte som har kjennskap til hva som forårsaker denne "flimmeren" på DVD-filmer? *snip* Det er ganske stygt og irriterende, og forekommer på nye filmer likeså. Ser ut som interlacing, gode forklaringer her. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvilken av disse filmene skal jeg se i kveld? Rouge Assassin Rescue Dawn Death Proof Sweeney Todd Vanskelig å velge en her. Har jeg total kontroll over deg? Siden jeg ikke har sett Rescue Dawn ville jeg ha sett den. Nesten. Vil bare se en film i kveld, og vil ha tips til den jeg bør vie tid til. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen filminteresserte som har kjennskap til hva som forårsaker denne "flimmeren" på DVD-filmer? *snip* Det er ganske stygt og irriterende, og forekommer på nye filmer likeså. Ser ut som interlacing, gode forklaringer her. Interlacing var et glemt ord, takk for den! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fler enn meg som synes det er ekstremt ræva kvalitet på Mean Streets? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er Red Sonja noe å få med seg forresten? Begynner på Nrk3 snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er Red Sonja noe å få med seg forresten? Begynner på Nrk3 snart Spis heller litt indisk mat(og en boks mais) vent ti minuter, gå på dass. Deretter se på produktet du nettopp har lagd i 1t og 30min. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Pga Danielzus forlsag så foreslår jeg at du ser den. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fler enn meg som synes det er ekstremt ræva kvalitet på Mean Streets? Det er jo en lavbudsjettsfilm med den klassiske 70-tallslook'en så bildekvaliteten i seg selv er jo ikke fantastisk. Uansett, fantastisk film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Pga Danielzus forlsag så foreslår jeg at du ser den. Kommer sansynligvis til og gjøre det samme. Eller jeg har jo Conan i hylla. Bli nok den. Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Burde ha sjekket IMDb først. 4.3 i snitt. + Arnold. Da velger jeg heller å ta tidlig kvelden å slippe å være trøtt på jobben i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå