Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser lite filmer selv, kanskje 1 i uka.

Må skjerpe meg :p

Men så har jo du sett utrolig mange filmer, eller? :p

Ca 600 (som jeg husker) ;)

1 i uka og 600 filmer. Det vil si at du husker alle filmene du har sett siden du var 5. :hmm:

Lol. Det er jo bare i det siste det har vært en i uka osv. Før nyttår var det mange i uka. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg så masse filmer da jeg var liten også. Hovedsaklig samme filmene om igjen på vhs da vel og merke, men det var faktisk stor variasjon når jeg tenker meg om. Tror tapen på Sverdet i Stenen var bra lei av å bli avspilt..

Skal spleise med dama på Den samleboksen med 20 Disneyfilmer en gang i nærmeste framtid. Faktisk på ekjøp jeg har funnet den billigst til nå. 1400,-

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Skal spleise med dama på Den samleboksen med 20 Disneyfilmer en gang i nærmeste framtid. Faktisk på ekjøp jeg har funnet den billigst til nå. 1400,-

Den boksen har jeg lyst på selv. 1400,- er en veldig bra pris med tanke på pris per film. :)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett Hooligans, men når vi er inne på Hooligan-filmer så syntes jeg The Football Factory er en svært undervurdert film.

Har ikke sett den, men den skal "kjøpes". Noen andre fotballfilmer dere kan anbefale?

Ikkje så mykje fotball, då...

ID

The Firm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nå skal de visst rive brua fra Rambo 1 , den hvor han går over :(

(Rambo ble filmet i Hope , Canada......ikke så veldig langt unna der Hjortejegern ble spilt inn)

Mission in Action remake , lurer om Norris har en cameo....snakk om idetørke i Hollywood for tida lol :/

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mean Machine har Vinnie Jones, ergo verdt å se.

(Filmen Submerged har ''nye'' Steven Seagal som kanselerer Vinnie Jones.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett Hooligans, men når vi er inne på Hooligan-filmer så syntes jeg The Football Factory er en svært undervurdert film.

Har ikke sett den, men den skal "kjøpes". Noen andre fotballfilmer dere kan anbefale?

Rise of The Footsoldier er absolutt severdig.

Kan noen anbefale 2-3 gode vampyr filmer? Frista sykt og se en vampyr film plutselig :D

Bram Stoker's Dracula

Fright Night

The Lost Boys

Dracula: Dead and Loving it (bedre enn originalen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...