DoktorBacon Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg så nettopp svenske Låt Den Rätta Komma Inn. Tenåringsdrama og en dæsj vampyrhorror. Fabelaktige saker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan noen anbefale 2-3 gode vampyr filmer? Frista sykt og se en vampyr film plutselig La den rette komme inn Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 NosferatuBlade II Dracula Tror jeg går for Dracula. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Blade 1 er den beste i trilogien syns jeg. Mye pga Stephen Dorff sin rolle som Deacon Frost. Pluss at de ikke har så mange latterlige James Bond-aktige gadgets enda da. Endret 9. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ser lite filmer selv, kanskje 1 i uka. Må skjerpe meg Men så har jo du sett utrolig mange filmer, eller? Ca 600 (som jeg husker) 1 i uka og 600 filmer. Det vil si at du husker alle filmene du har sett siden du var 5. Lol. Det er jo bare i det siste det har vært en i uka osv. Før nyttår var det mange i uka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeg så masse filmer da jeg var liten også. Hovedsaklig samme filmene om igjen på vhs da vel og merke, men det var faktisk stor variasjon når jeg tenker meg om. Tror tapen på Sverdet i Stenen var bra lei av å bli avspilt.. Skal spleise med dama på Den samleboksen med 20 Disneyfilmer en gang i nærmeste framtid. Faktisk på ekjøp jeg har funnet den billigst til nå. 1400,- Endret 9. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har ikke sett Hooligans, men når vi er inne på Hooligan-filmer så syntes jeg The Football Factory er en svært undervurdert film. Har ikke sett den, men den skal "kjøpes". Noen andre fotballfilmer dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Skal spleise med dama på Den samleboksen med 20 Disneyfilmer en gang i nærmeste framtid. Faktisk på ekjøp jeg har funnet den billigst til nå. 1400,- Den boksen har jeg lyst på selv. 1400,- er en veldig bra pris med tanke på pris per film. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har ikke sett Hooligans, men når vi er inne på Hooligan-filmer så syntes jeg The Football Factory er en svært undervurdert film. Har ikke sett den, men den skal "kjøpes". Noen andre fotballfilmer dere kan anbefale? Ikkje så mykje fotball, då... ID The Firm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Nå skal de visst rive brua fra Rambo 1 , den hvor han går over (Rambo ble filmet i Hope , Canada......ikke så veldig langt unna der Hjortejegern ble spilt inn) Mission in Action remake , lurer om Norris har en cameo....snakk om idetørke i Hollywood for tida lol :/ Endret 9. mars 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 A propos Hooligans, dette ser forferdeleg dårleg ut: Green Street 2: Stand Your Ground Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 A propos Hooligans, dette ser forferdeleg dårleg ut: Green Street 2: Stand Your Ground Herrefred, dette ser forferdelig ut. Og jeg som digger Green Street! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hooligans hadde iallefall litt sjarm med koslige pubber, litt fotball og fulle engelskmenn. Dette ser ut som The Mighty Ducks 3 møter Oz. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 2'eren virker ikke helt bra nei. Men Hooligans var fantastisk. Skulle gjerne joinet GSE :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Mean Machine har Vinnie Jones, ergo verdt å se. (Filmen Submerged har ''nye'' Steven Seagal som kanselerer Vinnie Jones.) Endret 9. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har ikke sett Hooligans, men når vi er inne på Hooligan-filmer så syntes jeg The Football Factory er en svært undervurdert film. Har ikke sett den, men den skal "kjøpes". Noen andre fotballfilmer dere kan anbefale? Rise of The Footsoldier er absolutt severdig. Kan noen anbefale 2-3 gode vampyr filmer? Frista sykt og se en vampyr film plutselig Bram Stoker's Dracula Fright Night The Lost Boys Dracula: Dead and Loving it (bedre enn originalen) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Welcome..to FRRRRRRRRRIGHT NIIIIIGHT HAHAHAHAHAHA! *tordenskrall* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kan noen anbefale 2-3 gode vampyr filmer? Frista sykt og se en vampyr film plutselig Siden ingen har nevnt den: Nosferatu, eine Symphonie des Grauens edit: den var visst nevnt allikevel, men whatever. Endret 9. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 NosferatuBlade II Dracula Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå