Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Slike feil i undertekstingen pleier jeg som regel bare å ignorere, da jeg hører hva som blir sagt samtidig, slik at det bare blir filtrert ut. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og jeg som trodde de hadde slutta med barske amerikanske fortellerstemmer i trailere.

 

Nei fysj, hva skal Pablo Francisco da leve av? :wee:

 

Skal forresten på stand-up med karen her i Bergen senere i måneden. Gleder meg, selv om det nok ikke blir noen "little tortilla boy"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg har også slike perioder. Gikk f.eks 2 måneder uten at jeg la meg på sofaen for å se film. Må si at det ga en relativt stor boost at jeg kjøpte meg ny tv, så nå ser jeg 2-3 filmer i uka. Bly-ray spiller neste, så anlegg.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Når jeg først flytta til Ålesund, hadde jeg ikke internett de første 3 månedene på leiligheta, noe som økte filminteressen betraktelig i seg selv, så jeg tror jeg så film hver dag... Måtte derfor kjøpe en del, men lasta også ned når jeg gikk på skolen for å ha noe å gjøre på fritia.

Lenke til kommentar
Hvorfor? Fordi alle som ser Lost elsker det og synes det er drittspennende? Lost har tatt seg voldsomt opp fra og med andre halvdel av sesong 3 og har hatt en stigningskurve helt til nå. Knall serie!

 

Har kun sett de første 8 episodene av sesong 1 og da orket jeg ikke mer, så det du sier er at jeg må kjede meg igjennom 3 og en halv sesong før det begynner å bli bra?

Men du kan i allfall ikke si at Lost ikke er en bra serie, når du ikke har sett det som er det beste med den engang. Sesong 3 er noe av det mest intense jeg har vært med på, koste meg noe hinsides hver gang en ny episode var tilgjengelig. By the way så var Abrams bare involvert i første sesong av Lost, deretter hoppet han videre på Mission: Impossible og de andre produsentene hørte aldri noe fra han igjen tydeligvis.

 

Nesten litt småsur nå, mens jeg var ute i skogen med truger og snøkamo har dere kjørt i gang en J. J. Abrams-diskusjon UTEN MEG, forumets selvutnevnte Abrams-representant. Tror jeg holder på å få et lite mancrush på fyren.

 

NEI, skal faen meg på øvelse når Star Trek har premiere også. De klarer å time de akkurat med både Watchmen og Star Trek, de to største filmopplevelsene i år sannsynligvis, på rad. Blæh. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nei akkurat slike mål gidder jeg ikke å sette meg. Ser film når jeg føler for det og har lyst til å se film. Blir liksom litt feil å tvinge seg til å se så så mange filmer i uka f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...