Dotten Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mange semi-kjente skuespillere i denne filmen gitt. Må vel sees på kino for å oppleves...tror den kan bli enten eller. Men de har jo den mest kjente semi-skuespilleren med. Som er en liten hemmelighet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nimoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Mange semi-kjente skuespillere i denne filmen gitt. Må vel sees på kino for å oppleves...tror den kan bli enten eller. Men de har jo den mest kjente semi-skuespilleren med. Som er en liten hemmelighet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nimoy Så vidt jeg så på trailer'n har de raska med seg the bad guy fra serien Heroes. Edit: Så også Anton Yelchin, som jeg digger. Tror faktisk jeg kommer til på se denne filmen pga han.(snakker om på kino,se den skal jeg nok uannsett) Endret 6. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Edit: Så også Anton Yelchin, som jeg digger. Tror faktisk jeg kommer til på se denne filmen pga han.(snakker om på kino,se den skal jeg nok uannsett) Den kunne stort sett ha pakket inn alle mine favoritt skuespillere, hadde fremdeles ikke sett filmen. Star Trek er kanskje noe av det mest idiotiske jeg vet om... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du er en tverr ung mann,Manx. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kanskje men jeg har aldri helt skjønt den greia med Star Trek, jeg har prøvd, men jeg blir like imponert over hvor dumt det virkelig er vær bidige gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det sier jeg meg enig i. Er ikke stor fan av JJ Abrahms heller at det gjør noe. Men når Anton Yelchin og Simon Pegg har lest manuset,og sagt: joa, dette ekke ræva. Så stoler jeg på det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 JJ Abrams har lagd Lost og MI:3. Det er mer enn nok til å få meg til å titte på en film av en sci-fi serie jeg aldri har sett før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det hadde negativ effekt på meg at han har lagd de to tingene. Litt usikker på hvor mye av Lost han personlig har gjort. Den første sesongen var jo meget bra, den andre grei og derfra en fin nedoverkurve. Har heller ikke sansen for Alias. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Lost funker jo fett for dem med tålmodighet og sans for sci-fi og en dæsj av det overnaturlige. Serien har jo strengt tatt aldri vært bedre enn det den er nå. MI:3 er jo helt herlig i frem til akt 3. Jeg håper JJ lager film nummer 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 MI:3 er den dårligste i rekken. Nei, vent. MI2 var direkte ræva. MI:3 er den nest dårligste\beste i rekken. Som enkeltfilm er den bare nja i min bok. Lett å se på,lett å glemme. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva er det man misliker med MI:3, egentlig? - Den verbale åpningsscenen er helt rå. - Owen Damian er den beste skurken hittill. - Filmen er mye mer team-basert enn 2'ern. - Kuppsekvensen i Vatikanet er glimrende utført. - Ethan Hunt har mer personlighet her enn i noen av forgjengerne. - Actionsekvensene er generelt sett bedre lagd her. Tredje akt er derimot en skuffelse, og vipper filmen fra en 8.5 til en 7, men filmen er fortsatt et veldig godt stykke håndtverk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 M:I3 er bunnsolid fra start til slutt. Den er sterkst i begynnelsen, men det betyr ikke at den taper seg mot slutten. Det betyr bare at den er sterkest i begynnelsen. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) M:I:3 er en veldig god film ja, en av de bedre actionfilmene ute. Bedre enn Heat etter min mening :O Heat= 6/10 M:I:3 = 7.5/10 Endret 7. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 I et forsøk på å lage en ultrarealistisk og sjokkerende bastard av en film ble det hele uengasjerende. Jeg sikter ikke til det følelsesmessige, men til å brenne seg fast i minnet var den for ukonkret. Er helt omvendt hos meg Spesielt fortellingen om de to jyplingene har satt seg fast, samt den fantastiske, klaustrofobiske musikken. Det er fascinerende å følge flere karakterer og ikke romantisere/heroisere noen av dem. Vi ser noe liknende i den polske krigsfilmen Katyn som jeg så på Kosmorama i går, men jeg syns denne formen fungerer mye bedre i Gomorra (som er et bevis på at jeg ikke automatisk liker denne type realistiske, kyniske formen ) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 JJ Abrams har lagd Lost og MI:3. Det er mer enn nok til å få meg til å titte på en film av en sci-fi serie jeg aldri har sett før. Lost er kanskje den mest oppskrytte TV serien sammen med 24 som går på TV om dagen, er god nok grunn for ikke å gå og se Star Trek hvis det hadde vært hoved grunnen for å se filmen. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 JJ Abrams har lagd Lost og MI:3. Det er mer enn nok til å få meg til å titte på en film av en sci-fi serie jeg aldri har sett før. Lost er kanskje den mest oppskrytte TV serien sammen med 24 som går på TV om dagen, er god nok grunn for ikke å gå og se Star Trek hvis det hadde vært hoved grunnen for å se filmen. Hvorfor? Fordi alle som ser Lost elsker det og synes det er drittspennende? Lost har tatt seg voldsomt opp fra og med andre halvdel av sesong 3 og har hatt en stigningskurve helt til nå. Knall serie! Ang. Star Trek-filmen. Blir man nødt til å være blodfan for å få mest mulig ut av filmen, eller går det fint om man aldri har sett en episode? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor? Fordi alle som ser Lost elsker det og synes det er drittspennende? Lost har tatt seg voldsomt opp fra og med andre halvdel av sesong 3 og har hatt en stigningskurve helt til nå. Knall serie! Har kun sett de første 8 episodene av sesong 1 og da orket jeg ikke mer, så det du sier er at jeg må kjede meg igjennom 3 og en halv sesong før det begynner å bli bra? Tror jeg står over, nå har første sesongen vært i hus i over 3 år og har kun giddi og sett 8 episoder, først 4 før jeg gikk lei også fant jeg ut at jeg skulle gi det en ny sjangse så jeg begynte på nytt litt over et år senere og så de første 8 episodene og ble enda mer lei, så jeg tror jeg ikke gidder å prøve mer. Men herregud skulle jeg en gang gå tom for filmer og det eneste som jeg ikke har sett ferdig er Lost sesong 1 så kan jeg jo prøve igjen (så når det snør i helvete, griser flyr og det regner oppover osv...) Nei skal jeg se en TV serie laget av JJ Abrams så tror jeg at jeg dytter i Alias og begynner på nytt der igjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor? Fordi alle som ser Lost elsker det og synes det er drittspennende? Lost har tatt seg voldsomt opp fra og med andre halvdel av sesong 3 og har hatt en stigningskurve helt til nå. Knall serie! Har kun sett de første 8 episodene av sesong 1 og da orket jeg ikke mer, så det du sier er at jeg må kjede meg igjennom 3 og en halv sesong før det begynner å bli bra? Hvis du ikke likte de første åtte episodene er det ikke noe vits å se videre. Det var jo mest spennende i sesong 1 og kanskje 2, jeg mener å huske at S3 var veldig på trynet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ta det med ro, ingen planer om det, trodde jeg sa det ganske greit med den settningen her: Men herregud skulle jeg en gang gå tom for filmer og det eneste som jeg ikke har sett ferdig er Lost sesong 1 så kan jeg jo prøve igjen (så når det snør i helvete, griser flyr og det regner oppover osv...) Jeg kommer ALLDRI til å gå tom for filmer, så kan faktisk gjøre det på denne måten. Er det noen der ut som har lyst på sesong 1 av Lost, så er det bare å si i fra så skal jeg spandere portoen for å bli kvitt den! Kun de to første diskene som er brukt, kun stått og sammlet støv etter det, så første mann til mølla! Edit: Solgt (gitt bort) til Programvare. Endret 7. mars 2009 av Manx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har sendt deg en PM Manx. Var jeg den første? Skal du ha adresse og slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå