Montag Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kom over en kjekk animert homage til den opprinnelige Nosferatufilmen - den inkluderer t.o.m. en norsk referanse! Se den her Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skremmende, den nye Terminator-traileren ser helt sykt rå ut: http://movies.yahoo.com/feature/terminator...tml?showVideo=1 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 For å si det mildt. Skikkelig heftige greier. Må si at en slik trailer gjør at jeg gleder meg til å få sett den. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har lyst til å oppsummere hva som skjedde i 3'ern til meg? Lenge siden jeg så den, så den på kino, før jeg så den første og judgement day Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 3'er? Som i Terminator 3? Det har vel aldri kommet noen slik film, eller? *fortrenge* Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Synes ikke T3 var alt for ille jeg. Ikke en storfilm, men grei tidtrøyte i det minste. Ser ut som T4 kan bli hakket heftigere heldigvis. Når det gjelder T3 så tok skynet over, og satte igang en atomkrig. Connor søkte tilflukt i en bunker. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Sykt bra trailer, og forhåpentligvis like bra film! (Jeg hørte forresten på akkurat den Nine Inch Nails-låta da jeg klikket på linken ) Så nettopp denne traileren, og jeg må si den gir meg assosiasjoner med Fallout 3 og Matrix Revolutions Endret 3. mars 2009 av awkward Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Så den traileren tidligere i dag, men visste ikke at den var så ny. Uansett, det virker som at låtene til Nine Inch Nails blir laget med noe magisk støv som gjør at de i kombinasjon med testosteronfilmer er suksess. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Interessante klipp, men jeg kan styre min begeistring for "Transformers-" referansen. En annen ting som ikke er så altfor positivt er tendensen til å skulle inkludere altfor mange gigantiske bayplosjoner - det ser periodevis ut som "mesterns" læresvenner i aksjon. Hvorfor ikke gi det hele en litt mer avdempet og filosofisk vri, eller i det minste litt mer oldschool som i T1? Setter min lit til at Bale i alle fall kan gi filmen en del severdige øyeblikk... Endret 3. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det jeg finner litt morsomt er at en kroppsbygger fra Østerrike spiller Terminator i denne filmen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå var det jo en del eksplisjoner og slik i T1 også, så du har nok kommet til feil film om det er grubbling over filosofiske ting og bakgrunnen for vår eksistens, kjære Montag. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Nå var det jo en del eksplisjoner og slik i T1 også, så du har nok kommet til feil film om det er grubbling over filosofiske ting og bakgrunnen for vår eksistens, kjære Montag. Hehe, forventer selvsagt ingen Tarkovskijaktig meditasjon over tilværelsens store spørsmål. Jeg frykter bare at man kan ha latt seg friste til overdreven eksplosjons- og effektbruk på bekostning av den gode historie - noe vi dessverre ser altfor ofte i dagens storproduksjoner fra Hollywood. Konseptet menneske/maskin åpner opp for en del interessante filosofiske problemstillinger og det hadde vært kjekt om man faktisk så historiepotensialet her. Det er dog for tidlig å avgi noen dom allerede nå - vi får vente og se. Endret 3. mars 2009 av Montag Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kom over en kjekk animert homage til den opprinnelige Nosferatufilmen - den inkluderer t.o.m. en norsk referanse! Se den her Dæven, it made my day. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har aldri sett Terminator-filmene ettersom jeg gikk lei av "I'll be back" før jeg fikk sett de, men trodde virkelig at the Terminator himself Arnold er med? Dette så kult ut. Så, hvor er Arnold? Trenger han absolutt ikke altså. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 the birth and death of the universe Der ble brått fallhøyden enorm. Men jeg håper at Malick har litt mer skills enn Aronofsky, og styrer unna altfor mye pompøs- og kleinhet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fallhøyden kan bli enorm, men det kan også være det som gjør at den skriver seg inn i historiebøkene som en klassiker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Skremmende, den nye Terminator-traileren ser helt sykt rå ut: http://movies.yahoo.com/feature/terminator...tml?showVideo=1 Den så helt greit ut. Håper ikke Christian Bale ødelegger denne, og syntes det er synd og skam at James Cameron ikke fortsatte med Terminator-filmene. T2 er tidenes beste actionfilm, og Cameron + Arnold er en udødelig kombo. Nå får vi i stedet en tulling som kaller seg for McG og Christian Bale... Lenke til kommentar
Badering Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg klarer ikke å se for meg at Malick kan feile. Aronofsky er på ingen måter en perfekt filmskaper, og har hverken visjonen, kunnskapen eller talentet som Malick selvsagt har. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Malick er heller ingen perfekt filmskaper, så her kan mye skje. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, jeg mener nå at Malick fort kan havne på feil side av kleinhetsgrena. Det gjorde han i The New World, som jeg aldri holder kjeft om. Klarte seg fint med Days of Heaven dog, men når det går mye i poetiske bilder av kornåkre i solnedgang balanserer men liksom allerede på en tynn tråd. Men klart det er bra at folk har ambisjoner. De beste filmene er jo de som har enorme ambisjoner og lever opp til dem. Jeg kan f.eks. fint se at 2001 fort kunne vært en klein affære, men heldigvis havnet den på riktig side av eggen og ble tidenes beste film i stedet. Joda, jeg ønsker Malick lykke til og håper på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå