Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raging Bull er kjempefilm, med en av favorittintroene og en av favorrittavslutningsscenene (whoa...) mine.

+1 & Second that.

 

Bare introen er pure awesomeness, hvordan kan du ikke likte dette, Beiken?

 

Nydelig faktisk. Men hey, så skal det litt til å ødelegge film som har ting ifra Cavalleria Rusticana. Nydelig stykke musikk, selv om akkurat denne inspillingen sugde tissemann da.

Har du sett filmen? :p

Lenke til kommentar
Haha, som jeg ler. "Max Manus slår både «Kill Bill» og «Blade Runner» på imdb.com". Filmen har 1800 votes. Gå og sutt på bananer og småstein, Dagbladet.

Av og til blir jeg rett og slett flau av å vere Norsk. Dette er kansje ikke det verste eksempelet, men det er igrunn helt sykt hvor selvgode vi nordmenn er.

Lenke til kommentar
Noe av det mest vanlige norske reportere spørr om i utlandet er "Soo eh what do you think about Norway"? gjerne sagt norsk-engelsk så det blir skikkelig "NÅRVEI".

Hehe, sant det.

 

Dagens WTF: Malick's nyeste film, Tree of Life, vil inneholde dinosaurer. Ja, dinosaurer. Hva faen handler denne filmen om?

Ooo, den ble plutselig mye mer interessant :)

Lenke til kommentar
Dagens WTF: Malick's nyeste film, Tree of Life, vil inneholde dinosaurer. Ja, dinosaurer. Hva faen handler denne filmen om?

Malick: Jeg føler at jeg har slått gjennom hos de fleste over-middels filminteresserte, men det er fortsatt en fyr i Norge som nekter å se filmene mine. Favorittfilmen hans er The Fountain, jeg kan jo kalle filmen min for The Tree of Life, noe The Fountain handler om. Jeg vet ikke om det er nok, kanskje vi burde ha med roboter? Vet ikke helt hvordan vi skulle flettet det inn i historien som foregår i fortiden. Hva er det nærmeste man kommer førhistoriske roboter? Selvfølgelig... DINOSAURZ!

 

Så-eh, hvem blir med på premieren?

Lenke til kommentar

Grimlock eier. En skam at Dinobots ikke er med i Transformers-filmene. En film om robot-aliens som transformerer seg og man er redd det blir for "far-fetched" med noen sinna Dinobots....

 

Det er meningen å være 8-år mentalt når man ser filmen, så en metalldinosaur går således helt fint. Grimlock er jo robot-verjsonen av Hulk :wee:

Lenke til kommentar
Dagens WTF: Malick's nyeste film, Tree of Life, vil inneholde dinosaurer. Ja, dinosaurer. Hva faen handler denne filmen om?

Malick: Jeg føler at jeg har slått gjennom hos de fleste over-middels filminteresserte, men det er fortsatt en fyr i Norge som nekter å se filmene mine. Favorittfilmen hans er The Fountain, jeg kan jo kalle filmen min for The Tree of Life, noe The Fountain handler om. Jeg vet ikke om det er nok, kanskje vi burde ha med roboter? Vet ikke helt hvordan vi skulle flettet det inn i historien som foregår i fortiden. Hva er det nærmeste man kommer førhistoriske roboter? Selvfølgelig... DINOSAURZ!

 

Så-eh, hvem blir med på premieren?

 

Hvem fææn er Malick? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...