Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel faktisk lov til å laste den når man har kjøpt filmen, eller? Mener å huske at jeg har lest at det man betaler for er lisensen og ikke selve filen med filmen. Raging Bull fant jeg også litt kjedelig, men den hadde sine kvaliteter.

 

I ei fornuftig og rasjonell verd, ja. I den vi har no, nei.

Lenke til kommentar

men jeg har et spørsmål, er det noen her som bruker flixster? Det er en side hvor man vurderer og skriver kommentarer på filmer man har sett, men jeg synes det er fryktelig få Norske folk der innpå. Det er en fantastisk side spørr du meg. Så jeg kunne gjerne likt å se flere folk av dere innpå der.

Lenke til kommentar
Husker ikke når jeg så den(too lazy to find out), men jeg var ikke videre fornøyd med filmvalget. Å trekke fram dårlige elementer klarer jeg ikke(alzheimers?), men du hører på konseptet at den har alle forutsetninger for å være kjip.

 

Ja okei da, så skal jeg være litt enig med deg. Mye var veldig overdrevet også igrunn, men de skulle lagd det spillet i filmen i virkeligheten, for det så egentlig skikkelig bra ut. Heh, men da hadde vel alle gått rundt og bare tenkt på hva som skjedde i filmen og de ville nok ikke begynt å spilt det da.

Lenke til kommentar
men jeg har et spørsmål, er det noen her som bruker flixster? Det er en side hvor man vurderer og skriver kommentarer på filmer man har sett, men jeg synes det er fryktelig få Norske folk der innpå. Det er en fantastisk side spørr du meg. Så jeg kunne gjerne likt å se flere folk av dere innpå der.

Nei, men jeg bruker filmjournalen.

Lenke til kommentar
men jeg har et spørsmål, er det noen her som bruker flixster? Det er en side hvor man vurderer og skriver kommentarer på filmer man har sett, men jeg synes det er fryktelig få Norske folk der innpå. Det er en fantastisk side spørr du meg. Så jeg kunne gjerne likt å se flere folk av dere innpå der.

Nei, men jeg bruker filmjournalen.

 

hmm den siden har jeg ikke hørt om. Kan du forklare meg litt hva man kan gjøre der? For vil ikke registrere meg visst jeg ikke liker siden.

Lenke til kommentar
men jeg har et spørsmål, er det noen her som bruker flixster? Det er en side hvor man vurderer og skriver kommentarer på filmer man har sett, men jeg synes det er fryktelig få Norske folk der innpå. Det er en fantastisk side spørr du meg. Så jeg kunne gjerne likt å se flere folk av dere innpå der.

Nei, men jeg bruker filmjournalen.

 

hmm den siden har jeg ikke hørt om. Kan du forklare meg litt hva man kan gjøre der? For vil ikke registrere meg visst jeg ikke liker siden.

"Filmjournalen er et nettstedet for deg som ønsker en oversikt over hvilke filmer du til enhver tid har sett, hvilken dato du så dem og hva du syntes om filmene. Ikke bare får du selv en unik mulighet til å generere all tenkelig statisikk om dine egne filmvaner, du kan også få up-to-date informasjon om filmvanene til alle våre brukere sortert på alder, kjønn, bosted, årstid og 'format' (kino, DVD, TV). "

 

Du kunne bare ha lest på siden. :p

Lenke til kommentar
men jeg har et spørsmål, er det noen her som bruker flixster? Det er en side hvor man vurderer og skriver kommentarer på filmer man har sett, men jeg synes det er fryktelig få Norske folk der innpå. Det er en fantastisk side spørr du meg. Så jeg kunne gjerne likt å se flere folk av dere innpå der.

Nei, men jeg bruker filmjournalen.

 

hmm den siden har jeg ikke hørt om. Kan du forklare meg litt hva man kan gjøre der? For vil ikke registrere meg visst jeg ikke liker siden.

"Filmjournalen er et nettstedet for deg som ønsker en oversikt over hvilke filmer du til enhver tid har sett, hvilken dato du så dem og hva du syntes om filmene. Ikke bare får du selv en unik mulighet til å generere all tenkelig statisikk om dine egne filmvaner, du kan også få up-to-date informasjon om filmvanene til alle våre brukere sortert på alder, kjønn, bosted, årstid og 'format' (kino, DVD, TV). "

 

Du kunne bare ha lest på siden. :p

Haha, jeg så det nå.. Er det mulig å legge til venner der å?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...