CypheroN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Raging Bull ga meg den perfekte filmopplevelse, og jeg er så glad for at dere ikke kan ta det fra meg. Fantastisk film med samme tema (føler jeg) som TWBB og Kane, bare mye bedre enn begge. Jeg synes også boxing er kult nå. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fantastisk film med samme tema (føler jeg) som TWBB og Kane, bare mye bedre enn begge. Nå må det da sies at rise-and-fall-konseptet har blitt brukt i ca. tusen filmer, så det blir egentlig litt unødvendig å nevne navn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men det er de jeg har sett værtfall, så det falt meg naturlig inn. Sinnsykt mye klag på Raging Bull her forresten. damn Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Fall from grace går vel aldri ut på dato. Like greit, alle vil oppleve det i en eller annen forstand (med mindre man aldri kommer seg opp noengang i livet). Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sinnsykt mye klag på Raging Bull her forresten. damn Viser at verden går fremover. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kan skjønne at den virker langtrukken for noen, men synes dere overdriver. Raging Bull er perfekt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg begynte å se på Raging Bull for et par år siden, men dvden klikket etter 50 min. Jeg mistenker at det var pga dvd-spilleren, men jeg gidder ikke prøve igjen i tilfelle det samme skjer. Samtidig gidder jeg ikke kjøpe et nytt eksemplar når jeg har den i hylla. Kommer nok aldri til å få sett den ferdig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det var synd, du får laste den ned..eller noe ^^ Jeg skal se den en gang i måneden tror jeg.. fram til jeg kjenner jeg må slutte, så venter jeg et halvt år. <3 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ta det som et tegn og kjør på med et Rocky-maraton istedet. Ingen grunn til å bli livstrøtt og kjip, når du kan se en sjarmerende Sly i storslag mens han bokser seg gjennom kraftplugger som Mr T, Hulk Hogan og Ivan Drago. Scorsese kunne aldri matche det, desverre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bare introen er pure awesomeness, hvordan kan du ikke likte dette, Beiken? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg klarer ikke helt å se awesomenessen i den introen. Klart musikken passer godt sammen med bildet og slikt, men jeg ser ikke grunnen til å hoppe i taket av den grunn. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Raging Bull er da en fin karakterskildring og ikke så langtekkelig som alle skal ha det til. Litt oppskrytt, ja, men utvilsomt en god film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg klarer ikke helt å se awesomenessen i den introen. Klart musikken passer godt sammen med bildet og slikt, men jeg ser ikke grunnen til å hoppe i taket av den grunn. Men det gjør jeg! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bare introen er pure awesomeness, hvordan kan du ikke likte dette, Beiken? God intro og DeNiro er rå, men ellers er det lite å hente synes jeg. Men nå har vi vel kværna rundt denne filmen altfor lenge. Next! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jepp, jeg foreslår at du ser den .. igjen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Raging Bull er en latterlig kjedelig film. Det skjer ingenting! Enig. Krangling, krangling krangling... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Helt klart en knallfilm, men langt ifra Scorseses beste. Femteplass kanskje. Introen er det store høydepunktet i filmen for min del. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Det var synd, du får laste den ned..eller noe ^^ Jeg skal se den en gang i måneden tror jeg.. fram til jeg kjenner jeg må slutte, så venter jeg et halvt år. <3 Det er vel faktisk lov til å laste den når man har kjøpt filmen, eller? Mener å huske at jeg har lest at det man betaler for er lisensen og ikke selve filen med filmen. Raging Bull fant jeg også litt kjedelig, men den hadde sine kvaliteter. Endret 1. mars 2009 av Olum Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Arg, nok om Raging Bull! Har folket noen meninger om dette: http://www.dagbladet.no/2009/03/01/kultur/...s/film/5090789/ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Arg, nok om Raging Bull!Har folket noen meninger om dette: http://www.dagbladet.no/2009/03/01/kultur/...s/film/5090789/ Nordmenn er glad i Norge, og derfor glad i det som er norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå