Montag Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Og jeg nominerer herved Candy til beste "junkiehelvete"-film. Den har hard konkurranse fra Requiem for a Dream, men for meg ender Candy kanskje en neselengde foran. Heath Ledger og Abbie Cornish er fantastiske, og Geoffrey Rush er Geoffrey Rush. Du har kanskje ikke sett Most High? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Og jeg nominerer herved Candy til beste "junkiehelvete"-film. Den har hard konkurranse fra Requiem for a Dream, men for meg ender Candy kanskje en neselengde foran. Heath Ledger og Abbie Cornish er fantastiske, og Geoffrey Rush er Geoffrey Rush. Du har kanskje ikke sett Most High? Nei, har ikke det, men den er på listen min fra nå av. Har ikke sett så ekstremt mange filmer av den typen, det var derfor jeg heller valgte ordet "nominerer" i stedet for "proklamerer" eller noe liknende, så kanskje noen kom med andre kandidater. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vits å sette seg ned og se på "Wag the Dog" nå? http://us.imdb.com/title/tt0120885/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vits å sette seg ned og se på "Wag the Dog" nå? http://us.imdb.com/title/tt0120885/ Wag the Dog er en knallgod film man alltid burde ha tid til. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men yo, Kosmorama te uka. Jeg og Juvenal diskuterte det i fylla i går, noen som er keen på forumpils? Er jo en del Trondheims-folk her i byen, kunne vært artig(siden forumet tross alt er livet til alle andre her. I det minste det jeg tror). Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg kommer også til å joine (for å friste damene her på forumet (som i så fall aldri har postet). Hadde vært hyggelig med en gettogether, regner med at det er fler enn meg og Bob som skal på Kosmorama. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 I dag så jeg Raging Bull og elsket den, nå oppdaget jeg dette. Først reagerte jeg med å le, men nå er jeg bare deppa. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vits å sette seg ned og se på "Wag the Dog" nå? http://us.imdb.com/title/tt0120885/ Håper du bestemte deg for å slå deg ned. Jeg så nettopp filmen selv, og storkoste meg. Dustin Hoffman var genial som produsent. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 I dag så jeg Raging Bull og elsket den, nå oppdaget jeg dette. Først reagerte jeg med å le, men nå er jeg bare deppa. Den er vel det ultimate eksempelet på idétørken i Hollywood. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nettopp sett ferdig American Psycho og jeg sitter med inntrykk av at... Patrick Bateman aldri drepte noen. Alle mordene var bare fantasi. Er jeg helt på jordet nå eller? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eg er ganske sikker på at det var det som var poenget. No er det ein stund sida eg så filmen, då. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Eg er ganske sikker på at det var det som var poenget. No er det ein stund sida eg så filmen, då. I såfall tør jeg påstå den var litt smågenial... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Enten det, eller... Han utførte alle mordene, men hvem ville mistenke Patrick Bateman for å ha drept så mange mennesker? Han glir perfekt inn i miljøet og er til fingerspissene en del av det. Det beviser at du kan slippe unna med nesten hva som helst om du passer godt nok inn i et miljø. Men at mordene er hans fantasi, er også en het teori. Forøvrig en kjempefilm. Bales beste. Endret 1. mars 2009 av Angeleno Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Enten det, eller... Han utførte alle mordene, men hvem ville mistenke Patrick Bateman for å ha drept så mange mennesker? Han glir perfekt inn i miljøet og er til fingerspissene en del av det. Det beviser at du kan slippe unna med nesten hva som helst om du passer godt nok inn i et miljø. Men at mordene er hans fantasi, er også en het teori. Forøvrig en kjempefilm. Bales beste. Om du tenker prestasjonsmessig så setter jeg The Machinist over AP. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har enda ikke sett The Machinist, men ingen kan spille kul som Bale. "Is that a raincoat?" "Yes it is!" <3 Bateman. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 The Machinist var forferdeleg å sjå. Spesielt på tivoliet når dei kjører Route 666. Imponerande. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har enda ikke sett filmen, men jeg må si at jeg har dyp respekt for Christian Bale. Han gikk ned hele 28kg for å bekle rollen i The Machinist, og gikk opp desto mer enn sin tidligere normalvekt for å spille i Betman Begins. Sammenlikner man et bilde fra Machinist med et fra The Dark Knight er det lett å se hvor dedikert Bale er og hvor mye han legger i hver rolle. Uten tvil en av mine favoritter innenfor film. Gleder meg til å se ham i Escobar-filmene med Javier Bardem. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 I dag så jeg Raging Bull og elsket den, nå oppdaget jeg dette. Først reagerte jeg med å le, men nå er jeg bare deppa. Jeg så Raging Bull for en stund siden, og ble drittskuffa. Hadde skyhøye forventninger, men kjedet meg gjennom filmen. La gå, De Niro gjør en fantastisk skuespillerprestasjon og vektøkningen hans er ganske imponerende. Men historien blir litt langdryg synes jeg.. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nettopp sett ferdig American Psycho og jeg sitter med inntrykk av at... Patrick Bateman aldri drepte noen. Alle mordene var bare fantasi. Er jeg helt på jordet nå eller? Ja det er du nok. I følge regissøren er alle drapene reele. Poenget var at samfunnet var så overflatisk at ingen ville legge merke til om noen ble drept. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg ble skuffet over filmen. Den er helt grei, men med forhåpningene fra boka ble filmen dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå