Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Jeg vil forøvrig anbefale dere å gjøre som Haddal tenker å gjøre: "Legge beina på bordet og se de 52 timene av den tyske fjernsynsserien «Heimat» i sammenheng." Kun en ting å si om det - DEILIG!!!

 

Regner med at man har vondt i bena etter 52 timer på et hardt bord. Da er en god sofa å anbefale heller. :thumbup:

Bare synd at sofaen som er film-sofaen, er 20 cm for kort.... eller kanskje jeg bare skal ommøblere litt :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bay har dessverre ikke skjønt dette; han er fornøyd med kun å la det smelle - i ett sett.

Jeg digger folk som tenker sånn. Du har skjønt noe Bay ikke har skjønt, og hadde du bare kunnet forklare det til ham så hadde han hatt det så mye bedre. Meanwhile så tjente den første filmen hans 100 millioner dollar, og da var han ikke fylt 30 - siden den gang har det bare gått oppover og med Transformers fikk han til og med kritikerne på hans side.

 

Men akk, alt han ikke skjønner altså. ^^

Lenke til kommentar

Jeg sitter og ser på The Mummy nå. Det er rett og slett en knallgod adventurefilm. Jeg kan forstå at mange her ikke liker den, siden den ikke involverer dype, realistiske karakterer, menneskelige tragedier og er laget av et stort filmselskap. For ikke å snakke om at den er i farger.

 

Jeg liker den uansett. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Den fra 32 eller 99?

Selv har jeg ikke sett den første, men synes at 99-versjonen faller godt inn under det Heilage sier. Selv om den har fått litt lunkne kritikker, så er det en underholdende film. Samme med nr.2. 3-ern har jeg ikke sett enda, men er dog mye mer skeptisk. Eneste grunnen jeg vil se den, er pga Jet Li i så fall.

Lenke til kommentar
Jeg sitter og ser på The Mummy nå. Det er rett og slett en knallgod adventurefilm. Jeg kan forstå at mange her ikke liker den, siden den ikke involverer dype, realistiske karakterer, menneskelige tragedier og er laget av et stort filmselskap. For ikke å snakke om at den er i farger.

 

Jeg liker den uansett. :)

 

Jeg setter the mummy 1 og 2 over Indiana jones faktisk

Lenke til kommentar
Den fra 32 eller 99?

Selv har jeg ikke sett den første, men synes at 99-versjonen faller godt inn under det Heilage sier. Selv om den har fått litt lunkne kritikker, så er det en underholdende film. Samme med nr.2. 3-ern har jeg ikke sett enda, men er dog mye mer skeptisk. Eneste grunnen jeg vil se den, er pga Jet Li i så fall.

 

99-versjonen. 2-eren er også underholdende. Dessverre er 3-eren for tåpelig, noe som sier litt når det er snakk om adventure-filmer.

 

Jeg er nå en av de som liker slike filmer. Indiana Jones, National Treasure... Finnes ikke noe bedre å spise popcorn til. Unntatt kanskje noe av Bay. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nå er det lenge siden jeg har sett både Indy og Mumien, men tror kanskje jeg også hadde satt mumien 1 over indy 2. Men indy 1 og 3 kommer uansett over både mumien 1 og 2. Har ikke sett siste Indiana Jones men :hmm:

 

Huff.. Skit at det blir så mye til regninger neste måned, så får jeg ikke kjøpt noen av filmene. Verken Mumien eller Indy.. som jeg fikk skikkelig lyst på nå. Kanskje jeg skal rappe samleboksen fra mamma (Indiana Jones). :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Meanwhile så tjente den første filmen hans 100 millioner dollar, og da var han ikke fylt 30

Hehe, dette lukter det litt fariseer av. Om penger var målet på kunstnerisk suksess, er selvsagt Hannah Montana , High School Musical filmene og Bayplosjonfilmene (i vilkårlig rekkefølge) det. Jeg for min del setter lista litt høyere...

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...