Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 La Strada. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har bare sett Naked Lunch, men den er awesome. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg må si at jeg likte eXistenZ, så den faller vel den i smak? La strada ser også god ut, samme gjør Playtime :/ Blir Naked Lunch Endret 25. februar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Science of Watchmen Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har bare sett Naked Lunch, men det er absolutt til å anbefale! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen her som har sett Elisabeth Nords dokumentar om Fremmedlegionen, og i så fall er den verdt et innkjøp? Den er verd en 100-lapp hvertfall. Spesielt om du intereserer deg for temaet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Svart/hvitt-film i BD generelt er vel liten vits. Svart/hvitt-filmer har ofte et tydeligere bilde enn fargefilmer, så hvorfor ikke? Hva mener du med "tydelighet", Cun? Dynamisk omfang, skarphet? Tror du tar feil uansett, kilde? Bordwell (1997) On the History of Film Style, f.eks. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mange av Ingmar Bergman filmene har fantastisk kvalitet, og skal tro dem ser ekstra fine ut i BD. Har også hørt ett sted at det kamera han brukte har større resolution enn dagens HD. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Film (altså fysisk film) har større "oppløsning" enn HD (digitalisering fører til dårligere kvalitet, men det kommer seg litt om litt). Hvis gammel svarthvittfilm hadde blitt preservert ordentlig og vist på en skikkelig kino, ville folk se at bildet er langt tydeligere enn nye filmer i farger. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fight Club OG The Matrix kom i 1999. Jeg sier ikke mer. American Beauty er den beste filmen fra 99 Ja, det er også en vannvittig bra film. Men The Matrix som er min all time favoritt og Fight Club hakk i hel så sliter den likevel. 1999 var et drømmeår for film. Synd jeg var alt for ung da. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Film (altså fysisk film) har større "oppløsning" enn HD (digitalisering fører til dårligere kvalitet, men det kommer seg litt om litt). Hvis gammel svarthvittfilm hadde blitt preservert ordentlig og vist på en skikkelig kino, ville folk se at bildet er langt tydeligere enn nye filmer i farger. Du lever i fortiden, Cun. Den kommende RED Epic-generasjonen inneholder et monster av en digital video-sensor, oppløsning på hele 28K. (Det er altså omkring 28 000 pixler i bredden.) Film ble endelig slått på både realistisk oppløsning og dynamisk omfang med RED's 5K-sensor i fjor, med de nye Dcinema-kameraene fra både RED og andre produsenter de kommende årene er det ikke noe å snakke om en gang. Film er døende. Endret 25. februar 2009 av Speik Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har bare sett Naked Lunch, men det er absolutt til å anbefale! Hvorfor det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Film (altså fysisk film) har større "oppløsning" enn HD (digitalisering fører til dårligere kvalitet, men det kommer seg litt om litt). Hvis gammel svarthvittfilm hadde blitt preservert ordentlig og vist på en skikkelig kino, ville folk se at bildet er langt tydeligere enn nye filmer i farger. Du lever i fortiden, Cun. Den kommende RED Epic-generasjonen inneholder et monster av en digital video-sensor, oppløsning på hele 28K. (Det er altså omkring 28 000 pixler i bredden.) Film ble endelig slått på både realistisk oppløsning og dynamisk omfang med RED's 5K-sensor i fjor, med de nye Dcinema-kameraene fra både RED og andre produsenter de kommende årene er det ikke noe å snakke om en gang. Film er døende. Så snakker han om film fra fortiden også da. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Wow, transformers var imponerende bra, forventet Armageddon med større budsjett, men filmen klarte faktisk å styre unna en del fallgruver. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Så du mener at Transformers er bedre enn Armageddon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Så du mener Transformers ikke var cheesy? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Transformers var grei halveis ut i filmen. Slutten var bare så tragisk at jeg vurderte strekt å skru av fordi det var så klisje-tragisk kjedelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 I wanted to see Transformers, but the only thing I saw was Megan Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da ser jeg heller Hope and Faith. Kelly Ripa Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Transformers oppsummert i to ord: eye candy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå