Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Øverst på message boardet var det faktisk en som spurte om nøyaktig det samme. Ser IMDb anbefaler filmen for de som likte The Notebook. Synd DJ Qualls spiller i den.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at det er noe jeg forventer å se, bare noe jeg gjerne ville sett. Hvordan hadde en så dyktig og nyskapende regissør klart seg med f eks Marlon Brando i hovedrollen der handlingen foregikk i nåtiden og ikke handlet om bønder og samuraier? Det tror jeg kunne blitt ganske interessant.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg endelig sett Kill Bill 1 og 2. Tror jeg bare må konkludere med at Tarantino ikke er min kopp te. Jeg klarer ikke helt å sette ordet på det, men det blir bare alltid for overfladisk eller noe. Eller pinlig nerdete på en eller annen måte. Uansett hva det er, it doesn't float my boat.

Men Inglourious Basterds ser jo unektelig interessant ut. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så omsider 2001 i går og ble sittende igjen som et eneste stort spørsmålstegn, samtidig som at jeg koste meg skikkelig gjennom så og si hele filmen. Regner med at det er en film som vokser for hver gang den sees, så jeg skal så absolutt se den igjen flere ganger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det var ikke ment som noe spørsmål til hva som var meninga med filmen, for det er så absolutt noe jeg liker å finne ut selv med filmer, selv om det til slutt viser seg å ikke ha noe point i det hele tatt ;)

Mer ment som en "wuhu-jeg-har-omsider-sett-filmen-mange-snakker-om"-post :p

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si at det er noe jeg forventer å se, bare noe jeg gjerne ville sett. Hvordan hadde en så dyktig og nyskapende regissør klart seg med f eks Marlon Brando i hovedrollen der handlingen foregikk i nåtiden og ikke handlet om bønder og samuraier? Det tror jeg kunne blitt ganske interessant.

Så med ikke-japanske mener du egentlig amerikanske skuespillere?

Lenke til kommentar

Så med ikke-japanske mener du egentlig amerikanske skuespillere?

Ikke amerikanske skuespillere, men gjerne skuespillere i amerikanske produksjoner. Peter Stormare, Mads Mikkelsen, Christian Bale, Russell Crowe, Nicole Kidman, Cate Blanchett, Hugh Jackman, Heath Ledger, Hugo Weaving, Guy Pearce, Alan Rickman, Anthony Hopkins, Tim Roth, Jeremy Irons, Gary Oldman, Colin Farrell, Cillian Murphy, Pierce Brosnan, Dougray Scott, Gerard Butler - dette er alle Hollywood-skuespillere som ikke er amerikanske. De er derimot knallgode hele gjengen, og har funnet veien til den beste filmindustrien i verden for å spille i de dyreste og mest velproduserte filmene laget av de beste regissørene i verden.

Jeg skal innrømme at jeg hadde foretrukket en produksjon med engelsk tale, fordi jeg alltid foretrekker det, men det kunne gjerne blitt laget på et annet språk. Det hadde bare begrenset hvilke skuespillere man hadde hatt til disposisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...