CypheroN Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 *Chris Walken & PT Anderson Enig. Hadde vært fantastisk... sikkert ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det bare meg som har gått rundt og vært forbannet pga. Rourke ikke vant i natt? Nei. Jeg også. +1 more. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 En av mine favoritter i det kommende filmåret: Van Diemen's Land The true story of Alexander Pearce, Australia's most notorious convict. In 1822, Pearce and seven fellow convicts escaped from Macquarie Harbour. men har du sett DENNE?! Nei, faktisk ikke - burde jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Chasing Holden - Hovedrolle Neil Lawrence. Chasing Amy - Hovedrolle Holden McNeil. Er jeg paranoid nå? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det kan enten være et sammentreff, eller fyren som skrev Chasing Holden kan ha innsett (enten før eller etter han kom på tittelen) at det finnes en annen "Chasing *navn*" film og refererte derfor til den. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Van Diemen's LandSå ut som noe meget meget spennende. Prøve å huske på denne der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Øverst på message boardet var det faktisk en som spurte om nøyaktig det samme. Ser IMDb anbefaler filmen for de som likte The Notebook. Synd DJ Qualls spiller i den. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg skulle likt å se: *Akira Kurosawa med ikke-japanske skuespillere. Dersu Uzala You're welcome. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) HAHA, det er jo som å tro at du skal få se Infernal Affairs med ikke-kinesiske skuespillere! Latterlig!! eller vent nå litt... *klø seg i skjegget* Endret 23. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil ikke si at det er noe jeg forventer å se, bare noe jeg gjerne ville sett. Hvordan hadde en så dyktig og nyskapende regissør klart seg med f eks Marlon Brando i hovedrollen der handlingen foregikk i nåtiden og ikke handlet om bønder og samuraier? Det tror jeg kunne blitt ganske interessant. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I dag fikk jeg endelig sett Kill Bill 1 og 2. Tror jeg bare må konkludere med at Tarantino ikke er min kopp te. Jeg klarer ikke helt å sette ordet på det, men det blir bare alltid for overfladisk eller noe. Eller pinlig nerdete på en eller annen måte. Uansett hva det er, it doesn't float my boat. Men Inglourious Basterds ser jo unektelig interessant ut. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Apropos Aronofsky, fant et fint intervju på utub. Nice. Kult å høre han si at The Fountain er hans beste. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ein god kritikk av Religulous, som seier det meste av det eg meiner om filmen: http://scienceblogs.com/pharyngula/2009/02...ller_oscars.php Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://www.slashfilm.com/2009/02/24/votd-hollywood-asst/ Everyone loves white guys trying to rap, right? Hollywood ASST is a rap video made by a bunch of Hollywood assistants (hence the title) who shot the video over the course of several months while working 50+ hour weeks for a movie director. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Så omsider 2001 i går og ble sittende igjen som et eneste stort spørsmålstegn, samtidig som at jeg koste meg skikkelig gjennom så og si hele filmen. Regner med at det er en film som vokser for hver gang den sees, så jeg skal så absolutt se den igjen flere ganger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hver gang noen ser den første gang kommer samme reaksjonen, og alle poster disse "solution" sidene på nettet. Denne gangen kan du finne selv It's more fun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det var ikke ment som noe spørsmål til hva som var meninga med filmen, for det er så absolutt noe jeg liker å finne ut selv med filmer, selv om det til slutt viser seg å ikke ha noe point i det hele tatt Mer ment som en "wuhu-jeg-har-omsider-sett-filmen-mange-snakker-om"-post Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Den er rar, ja, og det er mange tolkninger der ute som du aldri vil kunne tenke frem selv. Det lå enormt mye filosofi bak filmen, og hvis ser riktig analyse demrer alt helt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vil ikke si at det er noe jeg forventer å se, bare noe jeg gjerne ville sett. Hvordan hadde en så dyktig og nyskapende regissør klart seg med f eks Marlon Brando i hovedrollen der handlingen foregikk i nåtiden og ikke handlet om bønder og samuraier? Det tror jeg kunne blitt ganske interessant. Så med ikke-japanske mener du egentlig amerikanske skuespillere? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg vil ikke si at det er noe jeg forventer å se, bare noe jeg gjerne ville sett. Hvordan hadde en så dyktig og nyskapende regissør klart seg med f eks Marlon Brando i hovedrollen der handlingen foregikk i nåtiden og ikke handlet om bønder og samuraier? Det tror jeg kunne blitt ganske interessant. Så med ikke-japanske mener du egentlig amerikanske skuespillere? Ikke amerikanske skuespillere, men gjerne skuespillere i amerikanske produksjoner. Peter Stormare, Mads Mikkelsen, Christian Bale, Russell Crowe, Nicole Kidman, Cate Blanchett, Hugh Jackman, Heath Ledger, Hugo Weaving, Guy Pearce, Alan Rickman, Anthony Hopkins, Tim Roth, Jeremy Irons, Gary Oldman, Colin Farrell, Cillian Murphy, Pierce Brosnan, Dougray Scott, Gerard Butler - dette er alle Hollywood-skuespillere som ikke er amerikanske. De er derimot knallgode hele gjengen, og har funnet veien til den beste filmindustrien i verden for å spille i de dyreste og mest velproduserte filmene laget av de beste regissørene i verden. Jeg skal innrømme at jeg hadde foretrukket en produksjon med engelsk tale, fordi jeg alltid foretrekker det, men det kunne gjerne blitt laget på et annet språk. Det hadde bare begrenset hvilke skuespillere man hadde hatt til disposisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå