NightKeeper Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil gjerne se flere filmer med Rourke, må ærlig si jeg ikke hadde sett han så mye før The Wrestler. Hvilke andre filmer viser han sin gode side? Sjekk ut A Prayer for the Dying, som ikke er nevnt her. Er det bare meg som har gått rundt og vært forbannet pga. Rourke ikke vant i natt? Jeg ble helt satt ut av rollen hans, og hvor bra den var spilt. Har ikke sett en slik prestasjon på mange år, så vinner Sean Penn. No offence til Penn, men det virker veldig politisk korrekt å gi den til Penn. De kunne i det minste gitt den til Langella for rollen som Richard Nixon. Og Slumdog Millionaire må være den minst gode filmen som har vunnet "Best Picture" siden Chicago i 02. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Oscarutdelingen var meget forutsigbar i år, med unntak av at de "glemte" Waltz With Bashir samt ikke hedret Rourke. ---------------------- En av mine favoritter i det kommende filmåret: Van Diemen's Land The true story of Alexander Pearce, Australia's most notorious convict. In 1822, Pearce and seven fellow convicts escaped from Macquarie Harbour. Nettsted Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 The New World møter Stalker? Jeg liker det. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Så veldig spenstig ut, uten at jeg fikk hverken TNW- eller Stalker-vibber. Regner ikke med at den dukker opp på kino her med det første, blir vel interessant å finne ut hvordan man skal anskaffe den, og når man vil kunne gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det bare meg som har gått rundt og vært forbannet pga. Rourke ikke vant i natt? Nei. Jeg også. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har sett The Pope of Greenwich Village? Verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg vil gjerne se flere filmer med Rourke, må ærlig si jeg ikke hadde sett han så mye før The Wrestler. Hvilke andre filmer viser han sin gode side? Sjekk ut A Prayer for the Dying, som ikke er nevnt her. Er det bare meg som har gått rundt og vært forbannet pga. Rourke ikke vant i natt? Jeg ble helt satt ut av rollen hans, og hvor bra den var spilt. Har ikke sett en slik prestasjon på mange år, så vinner Sean Penn. No offence til Penn, men det virker veldig politisk korrekt å gi den til Penn. Oscar politisk!? Hvordan våger du komme med slike latterlige anklagelser! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det noen som kan trylle opp en link med en poll der folk har stemt hvem de mener fortjener å vinne i noen kategorier? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvem er det egentlig som blir invitert til Oscar? Og hva er kriteriene? Jeg regner med at tidligere Oscar-vinnere og selvfølgelig de som er involvert i filmene som er nominert er tilstede, men det er jo også en hel haug med randoms? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Familier og venner til skuespillere utgjør en del folk. Og en masse fagfolk, journalister osv. Det blir egentlig ikke så mye plass igjen til deg og meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Gleder meg mer til å se Milk nå, for Sean Penn (som jeg digger) må virkelig være fenomenal for å overgå Rourke. The Wrestler er forøvrig den filmen jeg husker best fra fjoråret, den har det med å tatovere seg fast i sinnet slik Aronofsky-filmene har for vane å gjøre. Kanskje Rourke hadde gjort det bedre om han spilte en homofil wrestler Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Liten lek/spørsmål, hvis dere kunne sette sammen en regissør med skuespillere etc (ditt drømmecast osv) hva ville det blitt? Jeg satt og tenkte litt her nå, og kom på tanken å se Daniel Day-Lewis spille i en film av Darren Aronofsky. Wow, det hadde virkelig vært noe. Jeg er ikke noe veldig The Fountain-fan, men Requiem og The Wrestler... Mhm. Har forresten veldig tro på Darren fremover.. Kan bli interessant. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 "Ohh.. Penn kysser menn, for en dedikert skuespiller!" Oscar here i come. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Liten lek/spørsmål, hvis dere kunne sette sammen en regissør med skuespillere etc (ditt drømmecast osv) hva ville det blitt? Jeg satt og tenkte litt her nå, og kom på tanken å se Daniel Day-Lewis spille i en film av Darren Aronofsky. Wow, det hadde virkelig vært noe. Jeg er ikke noe veldig The Fountain-fan, men Requiem og The Wrestler... Mhm. Har forresten veldig tro på Darren fremover.. Kan bli interessant. Bela Tarr og Jason Statham. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Brad Pitt og Jack Nicholson i en film regissert av Ed Wood Jr. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Penn skulle fått Oscar for beste regi og beste film i 2008 (for 2007s Into the Wild). Ble ikke nominert engang, bah. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vi får anse dette som "trøste"-Oscar. Trøste i anførselstegn fordi han faktisk gjør en fantastisk rolle som Milk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Apropos Aronofsky, fant et fint intervju på utub. Se filmen hos Youtube Og resten her Part II Part III Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg skulle likt å se: *Akira Kurosawa med ikke-japanske skuespillere. *Crispin Glover & Terry Gilliam *Chris Walken & PT Anderson *Eric Roberts & Derren Aronofsky Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 En av mine favoritter i det kommende filmåret: Van Diemen's Land The true story of Alexander Pearce, Australia's most notorious convict. In 1822, Pearce and seven fellow convicts escaped from Macquarie Harbour. men har du sett DENNE?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå