Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne se flere filmer med Rourke, må ærlig si jeg ikke hadde sett han så mye før The Wrestler. Hvilke andre filmer viser han sin gode side?

Sjekk ut A Prayer for the Dying, som ikke er nevnt her.

Er det bare meg som har gått rundt og vært forbannet pga. Rourke ikke vant i natt? Jeg ble helt satt ut av rollen hans, og hvor bra den var spilt. Har ikke sett en slik prestasjon på mange år, så vinner Sean Penn. No offence til Penn, men det virker veldig politisk korrekt å gi den til Penn. De kunne i det minste gitt den til Langella for rollen som Richard Nixon.

Og Slumdog Millionaire må være den minst gode filmen som har vunnet "Best Picture" siden Chicago i 02.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne se flere filmer med Rourke, må ærlig si jeg ikke hadde sett han så mye før The Wrestler. Hvilke andre filmer viser han sin gode side?

Sjekk ut A Prayer for the Dying, som ikke er nevnt her.

Er det bare meg som har gått rundt og vært forbannet pga. Rourke ikke vant i natt? Jeg ble helt satt ut av rollen hans, og hvor bra den var spilt. Har ikke sett en slik prestasjon på mange år, så vinner Sean Penn. No offence til Penn, men det virker veldig politisk korrekt å gi den til Penn.

Oscar politisk!? Hvordan våger du komme med slike latterlige anklagelser!

Lenke til kommentar

Gleder meg mer til å se Milk nå, for Sean Penn (som jeg digger) må virkelig være fenomenal for å overgå Rourke. The Wrestler er forøvrig den filmen jeg husker best fra fjoråret, den har det med å tatovere seg fast i sinnet slik Aronofsky-filmene har for vane å gjøre.

Kanskje Rourke hadde gjort det bedre om han spilte en homofil wrestler :wee:

Lenke til kommentar

Liten lek/spørsmål, hvis dere kunne sette sammen en regissør med skuespillere etc (ditt drømmecast osv) hva ville det blitt? Jeg satt og tenkte litt her nå, og kom på tanken å se Daniel Day-Lewis spille i en film av Darren Aronofsky. Wow, det hadde virkelig vært noe. Jeg er ikke noe veldig The Fountain-fan, men Requiem og The Wrestler... Mhm.

Har forresten veldig tro på Darren fremover.. Kan bli interessant.

Lenke til kommentar
Liten lek/spørsmål, hvis dere kunne sette sammen en regissør med skuespillere etc (ditt drømmecast osv) hva ville det blitt? Jeg satt og tenkte litt her nå, og kom på tanken å se Daniel Day-Lewis spille i en film av Darren Aronofsky. Wow, det hadde virkelig vært noe. Jeg er ikke noe veldig The Fountain-fan, men Requiem og The Wrestler... Mhm.

Har forresten veldig tro på Darren fremover.. Kan bli interessant.

Bela Tarr og Jason Statham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...