Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moro å betale lisens for å få servert Jazz Jukeboks på dette tidspunkt. Ikke det at jeg noengang har betalt lisens, men for de som gjør det må det være kjipt. Film er vel den største underholdningsformen(you know what I mean), og Oscar er jo crème de la crème innenfor filmverdenen. De rettighetene er kanskje svindyre?

Endret av Bob_3
Lenke til kommentar

Da jeg var i kontakt med NRK i fjord før Oscar utdelingen skyldte de på att de ikke ønsket og betale noen til og jobbe på natta som host da det er reklame pause i utdelingen.

Rettighetene har de, så om de velger og vise det eller ei betaler de ikke mer eller mindre. Det eneste som må koste mer for dem er å ha ansatte til stedet på natten.

NRK er jo såpass gjerrige att de ikke vil gi fra seg rettighetene til og sende den live heller nå som de har den.

Endret av ChristianEx
Lenke til kommentar

Ingen andre kanaler enn ABC har rettigheter til å sende Oscars Live..så det hjelper ikke med penger fra NRK sin side.

ABC tjener så grassalt med penger på å være monopolist på det showet, at de vil vel ikke sende det ut via andre kanaler.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sant, det er de to årsakene de ikke vil vise det for.. oversetting og norsk "host".. uansett, nok av filmfanatikere her i norge som sikkert gledelig ville gjort den jobben gratis.. uansett, teksting kan de til nød klare seg uten, men mulig NRK er pålagt til og ha tekstet alt?

Men stream er kos!^^ kjedelige er att kvaliteten varierer fra år til år... men det funker da fint nok til sitt

Uansett, om ikke NRK har lyst, hadde det jo vært interessant om de ga muligheten til de andre norske kanalene så vi hadde sett om noen av dem hadde tatt sjansen på og sende det live.

Endret av ChristianEx
Lenke til kommentar

Tja hvem vet, Letterman er jo en uke etter USA i norge fordi det må tekstes før det kan sendes hos oss "idioter". Selv om det går 23:55 på TVN på hverdager.

Men nå får oscars være oscars. Jeg legger meg. Har sittet i stolen her i AAAALT for mange timer, er helt nummen i beina og armene nå. Senga roper.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...