Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns Transformers er litt bedre enn The Departed, og det selv etter at den obligatoriske Shia LaBeouf-straffen har blitt trukket fra. Uansett: Filmene blir ikke sammenliknet direkte, men mer abstrakt i grad av å være hule og skjøre som porselensdukker. De er fine å se på, men så fort jeg begynner å leke med dem går de i tusen knas.

Lenke til kommentar
Så The Untouchables i går og ble utrolig imponert over musikken. Utrolig mye bra soundtrack, noen ganger ble det litt for mye av det gode selfølgelig men ellers veldig bra. Er det noen andre filmer der samme komponist har komprimert?

Ble en anelse rotete :ermm:

 

Original Music by

Ennio Morricone

 

Han har du vel hørt om før? :cool:

Lenke til kommentar
Så The Untouchables i går og ble utrolig imponert over musikken. Utrolig mye bra soundtrack, noen ganger ble det litt for mye av det gode selfølgelig men ellers veldig bra. Er det noen andre filmer der samme komponist har komprimert?

Ble en anelse rotete :ermm:

 

Skandale! Jeg tok opp for noen uker siden at soundtracket til The Untouchables må være Morricone's svakeste verk. Blant annet pøses det på med overdramatisk musikk når to vanlige personer prater til hverandre.

 

Egentlig må vel The Untouchables være den kjipeste av "de kjente" gangsterfilmene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...