Bob_3 The Builder Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Både IA og Departed er fantastiske filmer. Skjønner ikke helt hvor hetsen mot Departed kommer fra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 The Departed har ekte skuespillere, skulle tro det var grunn nok til å foretrekke den. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 IA har det beste tempoet. Var mer spenning der Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 The Departed er for godt gjennomført, noe som gjør at det blir en flinkisaffære hulere enn Transformers og showoff til det kvalmende. Uten tvil et godt håndverk, det er det som trekker opp et par karakterer til 3/10. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Cun, hva er det egentlig som er så dårlig med den..? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Den er for glætt, uinteressant og oser av en arroganse kun Quentin Tarantino verdig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det å sammenligne The Departed med Transformers er helt ubegripelig retardert. Men Cun smører vel tykt på her tenker jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg syns Transformers er litt bedre enn The Departed, og det selv etter at den obligatoriske Shia LaBeouf-straffen har blitt trukket fra. Uansett: Filmene blir ikke sammenliknet direkte, men mer abstrakt i grad av å være hule og skjøre som porselensdukker. De er fine å se på, men så fort jeg begynner å leke med dem går de i tusen knas. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så The Untouchables i går og ble utrolig imponert over musikken. Utrolig mye bra soundtrack, noen ganger ble det litt for mye av det gode selfølgelig men ellers veldig bra. Er det noen andre filmer der samme komponist har komprimert? Ble en anelse rotete Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så The Untouchables i går og ble utrolig imponert over musikken. Utrolig mye bra soundtrack, noen ganger ble det litt for mye av det gode selfølgelig men ellers veldig bra. Er det noen andre filmer der samme komponist har komprimert?Ble en anelse rotete Original Music byEnnio Morricone Han har du vel hørt om før? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Nei Eller nå har jeg det.. Ehm, ja, da er det bare og finne noen filmer med han Edit: Å herre, 485 filmer :O Hjelp anyone? Endret 22. februar 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Han har jo blant annet lagd musikken til Sergio Leone-filmer, og han har du vel hørt om? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Han har jo blant annet lagd musikken til Sergio Leone-filmer, og han har du vel hørt om? Det mener jeg faktisk på, noe med Spaghetti triologien right? Co-Director eller noe sånt.. hmm.. 2 sec Imdb Edit: Var visst Writer Endret 22. februar 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Først og fremst regissør, men korrekt. Her har du Speiks skryteguide: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1063088 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tøfft. Kunne trengt flere Cowboy filmer. Tror faktisk ikke jeg har sett Fistfull of Dollars Mener på det men ble plutselig i tvil.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Morricone har også laget musikken i den klassiske Gialloen L' Uccello dalle piume di cristallo Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Han har også laget gode soundtracks til The Mission og Nuovo cinema Paradiso Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Må få sjekket disse ut. Endelig har broren min fått visa så nå kan jeg endelig bestille billig fra Play os.v, det er deilig. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så The Untouchables i går og ble utrolig imponert over musikken. Utrolig mye bra soundtrack, noen ganger ble det litt for mye av det gode selfølgelig men ellers veldig bra. Er det noen andre filmer der samme komponist har komprimert?Ble en anelse rotete Skandale! Jeg tok opp for noen uker siden at soundtracket til The Untouchables må være Morricone's svakeste verk. Blant annet pøses det på med overdramatisk musikk når to vanlige personer prater til hverandre. Egentlig må vel The Untouchables være den kjipeste av "de kjente" gangsterfilmene. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Blant annet pøses det på med overdramatisk musikk når to vanlige personer prater til hverandre. Er ikke det produsenten som styrer dette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå