Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg bodde hos foreldrene mine i jula bestilte jeg to stk. Indiana Jones 4 siden de var på tilbud for 99kr per stykk hos Platekompaniet (kjøpte en til meg selv og en til fattern). Men jeg glemte å sjekke adressen jeg skulle sende til, og filmene ble sendt til leiligheten min i stedet. Samtidig fikk jeg vite at det også finnes en mer spesiell versjon, med en mini-replika av hodeskallen fra filmen. Heldigvis valgte jeg å kjøpe filmene med forsegling, slik at jeg kunne bytte dem inn.

 

... Og i dag fikk jeg endelig byttet dem inn, og kjøpte meg hodeskalle-boksen i stedet.

Noe som var litt snodig, var at da jeg byttet inn filmene mot en tilgodelapp, ble tilgodelappen på 358kr, da filmene nå koster 179kr per stykk. En fin overraskelse, men det får meg til å tenke litt. Er det ikke jævlig lett å "svindle" Platekompaniet når de har slike tilbud? Forseglingen koster jo heller ikke noe ekstra...

Lenke til kommentar
Herre Land of the dead er en møkkafilm, blir provosert av å se på(Viasat4.)

 

Mener å erindre at Land of the Dead var ganske underholdende, samt stilig. Kanske ikke like bra som Romero sine tidligere zombie-filmer, men absolutt godkjent.

 

Blir så sur når de legger til slike totalt idiotiske "nyvinninger" med zombiene bare fordi de ikke klarer å tenke ut noe konstruktivt, som tilsier at de bare burde la være å lage filmen med det første.

Lenke til kommentar
Da jeg bodde hos foreldrene mine i jula bestilte jeg to stk. Indiana Jones 4 siden de var på tilbud for 99kr per stykk hos Platekompaniet (kjøpte en til meg selv og en til fattern). Men jeg glemte å sjekke adressen jeg skulle sende til, og filmene ble sendt til leiligheten min i stedet. Samtidig fikk jeg vite at det også finnes en mer spesiell versjon, med en mini-replika av hodeskallen fra filmen. Heldigvis valgte jeg å kjøpe filmene med forsegling, slik at jeg kunne bytte dem inn.

 

... Og i dag fikk jeg endelig byttet dem inn, og kjøpte meg hodeskalle-boksen i stedet.

Noe som var litt snodig, var at da jeg byttet inn filmene mot en tilgodelapp, ble tilgodelappen på 358kr, da filmene nå koster 179kr per stykk. En fin overraskelse, men det får meg til å tenke litt. Er det ikke jævlig lett å "svindle" Platekompaniet når de har slike tilbud? Forseglingen koster jo heller ikke noe ekstra...

 

Det må være noen som har bæsja seg ut her, man skal ikke kunne bytte uten kvittering.

Lenke til kommentar
Da jeg bodde hos foreldrene mine i jula bestilte jeg to stk. Indiana Jones 4 siden de var på tilbud for 99kr per stykk hos Platekompaniet (kjøpte en til meg selv og en til fattern). Men jeg glemte å sjekke adressen jeg skulle sende til, og filmene ble sendt til leiligheten min i stedet. Samtidig fikk jeg vite at det også finnes en mer spesiell versjon, med en mini-replika av hodeskallen fra filmen. Heldigvis valgte jeg å kjøpe filmene med forsegling, slik at jeg kunne bytte dem inn.

 

... Og i dag fikk jeg endelig byttet dem inn, og kjøpte meg hodeskalle-boksen i stedet.

Noe som var litt snodig, var at da jeg byttet inn filmene mot en tilgodelapp, ble tilgodelappen på 358kr, da filmene nå koster 179kr per stykk. En fin overraskelse, men det får meg til å tenke litt. Er det ikke jævlig lett å "svindle" Platekompaniet når de har slike tilbud? Forseglingen koster jo heller ikke noe ekstra...

 

Det må være noen som har bæsja seg ut her, man skal ikke kunne bytte uten kvittering.

 

Jo når man bestiller på nettet (eller kjøper i butikken for den saks skyld) kan man få med en forsegling med PK-logoen på. Så lenge forseglingen ikke er brutt, kan man bytte inn filmen mot en tilgodelapp.

Lenke til kommentar
... Og i dag fikk jeg endelig byttet dem inn, og kjøpte meg hodeskalle-boksen i stedet.

Noe som var litt snodig, var at da jeg byttet inn filmene mot en tilgodelapp, ble tilgodelappen på 358kr, da filmene nå koster 179kr per stykk. En fin overraskelse, men det får meg til å tenke litt. Er det ikke jævlig lett å "svindle" Platekompaniet når de har slike tilbud? Forseglingen koster jo heller ikke noe ekstra...

Der har du bare vært heldig, kamerat. Den muligheten går dog begge veier. Du kan kjøpe en film til 199,- på lørdag, og finne den til 59,- på mandag. Ikke alltid like moro å forklare det til sinna menn i overgangsalderen som er rasende og skal ha tilbake 140 kr.

Lenke til kommentar
... Og i dag fikk jeg endelig byttet dem inn, og kjøpte meg hodeskalle-boksen i stedet.

Noe som var litt snodig, var at da jeg byttet inn filmene mot en tilgodelapp, ble tilgodelappen på 358kr, da filmene nå koster 179kr per stykk. En fin overraskelse, men det får meg til å tenke litt. Er det ikke jævlig lett å "svindle" Platekompaniet når de har slike tilbud? Forseglingen koster jo heller ikke noe ekstra...

Der har du bare vært heldig, kamerat. Den muligheten går dog begge veier. Du kan kjøpe en film til 199,- på lørdag, og finne den til 59,- på mandag. Ikke alltid like moro å forklare det til sinna menn i overgangsalderen som er rasende og skal ha tilbake 140 kr.

 

Dette skjønner jeg veldig godt. Altså det at man får mindre tilbake. Man får jo ikke mer enn filmens aktuelle verdi. Men jeg ble bare litt overrasket over at det ikke har blitt registrert prisen jeg betalte noe sted, slik at han hadde sett 99kr når han sjekka strekkoden eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...