Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Regner med du forer han med filmen også da.

 

Masters of the Universe altså.

 

Ja, men ikke helt klar til å traumatisere dem helt med det enda. Når den nye filmen kommer kan jeg sikkert ta dem begge to med på kino, det blir epic. Med mindre de er blitt tenåringer og ikke vil ha den teite pappaen sin med. Stakkars unger, må gjemme seg vekk for at ikke pappa skal stille dem i forlegenhet :wee:

 

Men eldstegutten min skal i hvert fall være med og se Transformers: Revenge of the Fallen til sommeren, yngstemann vet jeg ikke helt enda.

 

Det er en helt nyfunnen filmglede å oppleve alt slikt med egne småtroll. De ser også ting i filmer som jeg tror vi voksne har glemt med tiden. Det er mye visdom å finne hos 6-9 åringer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

De kunne i de minste hatt en scene hvor Jason faktisk er i helvete og møter djevelen , kanskje blitt litt småteit men hva så ;)

 

Hvorfor spiser han svarte fyr'n hjertet til Jason , er han besatt av styggen eller noe lol ?

 

Hvor er det Jason befinner seg egentlig i begynnelsen av JGTH , han var jo i kloakken i forrige film......ikke særlig vits med logikk i disse filmene nei ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er jo dramafilm så ikke dødsspennende (les : non-stop action).....likefullt en bra film , bedre enn El Cid og Romerrikets fall imo.

 

4 eller 4.5 av 6 imo......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...