Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Vi har en kino hvor jeg bor (vel, bodde) - Levanger - men jeg pleier som oftest å dra til Verdal, da denne er THX-sertifisert, og er generelt sett av mye bedre standard. På Levanger finnes det ingen kiosk, men det gjør det på Verdal. Hos begge disse er det fullt lovlig å ta med seg eget snacks. Jeg har aldri blitt stoppet, og har aldri hørt om at noen andre har det heller.

 

Kinoen i Levanger er tragisk. Jeg har aldri satt min fot der, av rent prinsipp. Verdal sin er bra.

Verdal kino er godkjent ja. Gode seter og greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir artig å se Governator spille i The Expendables. Som seg selv :D

 

Governator, Sly, Jet Li, Jason Statham og Mickey Rourke er bl.a. med. Blir kos. Nå gjelder det bare å få inn Van Damme.

 

Men ser ut som om de har mistet en mann, Ben Kingsley har trukket seg og inn har kommet Eric Roberts og Überkule Danny Trejo :D

 

Som sagt mangler bare Van Damme nå så blir dette den kuleste filmen noensinne...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Julia var i Eric's skygge først da. Men Eric Roberts er digg, spilt i mye dritt da,men han gir alltid filmen en ekstra +.

 

Samt hans gjesteroller i serier som csi Miami og Oz er direkte diggbar.

Lenke til kommentar
Vi har en kino hvor jeg bor (vel, bodde) - Levanger - men jeg pleier som oftest å dra til Verdal, da denne er THX-sertifisert, og er generelt sett av mye bedre standard. På Levanger finnes det ingen kiosk, men det gjør det på Verdal. Hos begge disse er det fullt lovlig å ta med seg eget snacks. Jeg har aldri blitt stoppet, og har aldri hørt om at noen andre har det heller.

 

Kinoen i Levanger er tragisk. Jeg har aldri satt min fot der, av rent prinsipp. Verdal sin er bra.

Verdal kino er godkjent ja. Gode seter og greier.

 

Hovedproblemet der er at du har omtrent 20 minutter med dårlig (trønder-)reklame før filmen. Du kan faktisk komme opptil et kvarter for seint, og likevel ikke miste noe av filmen. Flere ganger har jeg opplevd at samme reklame har blitt sendt to ganger før én film...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Vi har en kino hvor jeg bor (vel, bodde) - Levanger - men jeg pleier som oftest å dra til Verdal, da denne er THX-sertifisert, og er generelt sett av mye bedre standard. På Levanger finnes det ingen kiosk, men det gjør det på Verdal. Hos begge disse er det fullt lovlig å ta med seg eget snacks. Jeg har aldri blitt stoppet, og har aldri hørt om at noen andre har det heller.

 

Kinoen i Levanger er tragisk. Jeg har aldri satt min fot der, av rent prinsipp. Verdal sin er bra.

Verdal kino er godkjent ja. Gode seter og greier.

 

Hovedproblemet der er at du har omtrent 20 minutter med dårlig (trønder-)reklame før filmen. Du kan faktisk komme opptil et kvarter for seint, og likevel ikke miste noe av filmen. Flere ganger har jeg opplevd at samme reklame har blitt sendt to ganger før én film...

Det har jeg erfart også. Men somregel når jeg er på verdal kino så sitter jeg ved siden av ei pen jente,så bry meg ikke om reklamene.

 

Reklamene på Kino generelt er enten meget lame eller morsom.

Lenke til kommentar
Jeg liker kinoer hvor det er masse reklamer. Dere som har vært her en stund vil huske en diskusjon Dotten og jeg hadde angående å komme for sent til filmen. Jeg likestiller det med jobb og skole - de første 20 minuttene er til for å sette seg ned, drikke litt kaffe/cola og gjøre seg klar for det man har foran seg.

Foretrekker isåfall reklame i form av trailere. De Chess reklamene begyner å gå meg på nervene...

Lenke til kommentar
Jeg liker kinoer hvor det er masse reklamer. Dere som har vært her en stund vil huske en diskusjon Dotten og jeg hadde angående å komme for sent til filmen. Jeg likestiller det med jobb og skole - de første 20 minuttene er til for å sette seg ned, drikke litt kaffe/cola og gjøre seg klar for det man har foran seg.

 

Men så tok den diskusjonen utgangspunkt i når filmen starter, og ikke tiden før ;)

 

Kino uten reklame er jeg ikke helt tilhenger av. Det mer grunnet nostalgi enn noen annet. Nå som jeg har lært ungene "det er din reklame, neste er min" leken og alt.

Lenke til kommentar

På Bolt var det 30(!) min reklame før filmen. Rundt 25 minutter med reklamer for de siste gadgetsa til kidza, og 5 minutter med en Pixar-kortfilm som ikke hadde noen sammenheng med noe som helst. Jeg vurderte sterkt å klage, men lot det gå for denne gang. Nova er forøvrig en kjip kino.

 

Noen forum-g33kz som skal på Kosmorama, for å gjenta et 5 minutter gammelt spørsmål?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvorfor var du på Bolt? Er vel å forvente reklame på disneyfilm vel?

Barn lider av ''det der vil jeg ha NÅ''syndomet.

 

Er heller ikke uvanlig at et par barn kommer litt for sent til filmen osv.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...