Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så nettopp Wanted. Grei nok actionfilm, uten noe mer å tilby enn akkurat action.

 

... Men det er en ting jeg stusser på. Er det bare meg, eller er det en viss sekvens i en av de orkestrale sangene i soundtrack'et som minner uhyre mye om en nærmest lik sekvens i i en eldre, norsk film?

 

Om du spoler frem til end-credits'en til filmen (rundt 01:40:10) vil du snart høre en veldig kjent lyd, i alle fall om du vokste opp med Ivo Caprino's mange klassiske eventyr. Om du sjekker

på YouTube, og spoler frem til ca. 02:10, vil du innen få sekunder høre noe veldig likt.

 

Coincidence?

 

 

Edit: Fatter ikke at jeg husker denne lyden. Spesielt med tanke på at det er så mange år siden sist gang jeg så dem, og at jeg ellers glemmer alle mulige andre ting...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Steroider kan være gøy dere. The Big sexy(Kevin Nash) er og forbli tøff.

Jeg liker The Punisher,og Thomas Jane, min forventing til den nye Punisher-filmen kan ikke bli lavere.

Lenke til kommentar
Steroider kan være gøy dere. The Big sexy(Kevin Nash) er og forbli tøff.

Jeg liker The Punisher,og Thomas Jane, min forventing til den nye Punisher-filmen kan ikke bli lavere.

 

6.8 på IMdb gjør den jo ganske klart til den høyest rangerte av de tre, gjort det stort sett likt som den forrige blant kritikerne. Tiden får vise, tror det er mer gorefest de har satset på i Punisher: War Zone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...