Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Har som tidligere nevnt begynt å bruke DVD Profiler. Går det ann å slippe å laste ned "Online Profilliste" hver gang man har startet programmet på nytt og skal legge til en film? Hadde vært greit å kunne laste ned hele lista og ha den lagret

 

Den lista oppdateres jo jevnnlig så om du laster ned nå, vil den være utdatert igjen om ikke så lenge.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Når har jeg sett Fredag 13 , del 3 og halveis i del 4 ;)

 

Blir en pause nå pga skal se den filmen med Walken på Filmkanalen.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Har som tidligere nevnt begynt å bruke DVD Profiler. Går det ann å slippe å laste ned "Online Profilliste" hver gang man har startet programmet på nytt og skal legge til en film? Hadde vært greit å kunne laste ned hele lista og ha den lagret

 

Den lista oppdateres jo jevnnlig så om du laster ned nå, vil den være utdatert igjen om ikke så lenge.

 

Da kunne den jo ha oppdatert med kun det nye innholdet hver gang, i stedet for å laste ned releaser fra 90-tallet hver gang.

Lenke til kommentar

Jeg frykter bare at den blir forglemmelig og "meh".

 

edit: Nå tenkte jeg på Logan's Run, som jeg gleder meg mye mer til da originalen er kjempeunderholdende og utrolig utdatert. Men når det gjelder Superman så virker dette som muligheten til å hente inn litt mer interessante skurker enn dumme Lex. Superman vs en øy er rett og slett ikke interessant.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Bare vi ikke får enda en origin-film så gleder jeg meg veldig. Wachowski-brødrene har i det minste potensiale i massevis.

 

Greit med potensiale, men når man står igjen med Bound og The Matrix som bra filmer og resten er jo stort sett søppel så kan det være det samme for meg. Ender vel opp med en Superman triologi i samme stilen som The Matrix triologien, det begynner bra også , før det blir middelmådig før man går inn for en kjempe crash på siste filmen...

Lenke til kommentar
Har som tidligere nevnt begynt å bruke DVD Profiler. Går det ann å slippe å laste ned "Online Profilliste" hver gang man har startet programmet på nytt og skal legge til en film? Hadde vært greit å kunne laste ned hele lista og ha den lagret

 

Den lista oppdateres jo jevnnlig så om du laster ned nå, vil den være utdatert igjen om ikke så lenge.

 

Da kunne den jo ha oppdatert med kun det nye innholdet hver gang, i stedet for å laste ned releaser fra 90-tallet hver gang.

 

Sant. Men så er det også slik at gamle utgivelser blir oppdatert av andre personer også. Men nye bilder, eller mer info f.eks.

Lenke til kommentar
Greit med potensiale, men når man står igjen med Bound og The Matrix som bra filmer og resten er jo stort sett søppel så kan det være det samme for meg.

 

V For Vendetta går under "stort sett søppel" ?

 

Reagerte der jeg og. Men kanskje han tenker regi, Wachowski har jo bare written by-credit på den filmen.

Lenke til kommentar
Greit med potensiale, men når man står igjen med Bound og The Matrix som bra filmer og resten er jo stort sett søppel så kan det være det samme for meg.

 

V For Vendetta går under "stort sett søppel" ?

 

Reagerte der jeg og. Men kanskje han tenker regi, Wachowski har jo bare written by-credit på den filmen.

 

Selvfølgelig så tenker jeg på regi, hvis ikke så kunne jeg bare ha kalt alt sammen for Joel Silver filmer.

Lenke til kommentar

Akkurat som man kaller The Rock, Pirates, Deja Vu, National Treasure og Bad Boys for Bruckheimer-filmer. Noe som nesten stemmer, da man snakker om kvalitetsstempel om ikke annet. Når PT Anderson lager en film så er det han som står bak, når Bruckheimer kjøper et manus og ansetter en regissør så er det egentlig han som står bak filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...