Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

12 timer med chilling på sofaen er chiiiill.

 

Man lærer så lenge man lever.

 

Jonas Brothers, hva er det jeg har gått glipp av?

Hvis du var så uheldig å gå glipp av den fantastiske Burning Up Touren så kan du få oppleve den på kino :D Ny sang, backstage action, Demi Lovato og Taylor Swift! :D :D :w00t: Gleder meg til gjensyn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
12 timer med chilling på sofaen er chiiiill.

 

Man lærer så lenge man lever.

 

Jonas Brothers, hva er det jeg har gått glipp av?

Hvis du var så uheldig å gå glipp av den fantastiske Burning Up Touren så kan du få oppleve den på kino :D Ny sang, backstage action, Demi Lovato og Taylor Swift! :D :D :w00t: Gleder meg til gjensyn!

jonas brothers er guttas svar på hannah montana. haaaaaallo'o!

Lenke til kommentar
jonas brothers er guttas svar på hannah montana. haaaaaallo'o!

 

Hva var det du ikke skjønte med dette innlegget ?

 

Jeg tror du misforsto, jeg er helt for å kanonisere filmer, gjerne med en på toppen. Det er også sunt å skrive, bare man bruker stor forbokstav og et punktum i ny og ne.

hva mener du?

Lenke til kommentar
jonas brothers er guttas svar på hannah montana. haaaaaallo'o!

 

Hva var det du ikke skjønte med dette innlegget ?

 

Jeg tror du misforsto, jeg er helt for å kanonisere filmer, gjerne med en på toppen. Det er også sunt å skrive, bare man bruker stor forbokstav og et punktum i ny og ne.

La gutten få skrive sånn som han vil skrive da (hvis det var det du mente).

Lenke til kommentar

Enda ikke sett Butch Cassidy

 

Eastern Promises: Viggo er helig og inneholder en sinnsyk rå knivkamp. Enormt potensiale. Ganske tamt gjennomført plotmessig 6/10

Burn After Reading: Husker overraskende nok lite av den. Må se den opp igjen. Husker dog at jeg likte den. 7/10

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Det er én fyr da, "ThatGuyWithTheGlasses". Han lager morsomme reviews også, av nostalige filmer osv. Se her. Underholdene greier.

 

Men kaninene eier de og. ;)

ThatGuy hadde mange filmer på Youtube, men ble bannet for copyright violation tror jeg. Men det er noen fans som har postet de der om igjen. Spesielt er det 5 Seconds-serien som er best.

 

Min favoritt, The Matrix in 5 Seconds, oppsummerer akkurat det jeg tenkte etter å ha sett den første gangen (var jo 11-12 år gammel da tror jeg):

 

Lenke til kommentar

Noen andre som har sett The Tracey Fragments her? Prøvde å se den da jeg har sansen for Ellen Page og likt alt jeg har sett henne i. Denne derimot ble litt i særeste laget for meg,for mye ting jeg ikke klarer å sette i kontekst og så godt som ingen rød tråd gjennom filmen. Vil gjerne høre noen meninger om det kun er jeg som ikke klarer å sette meg inn i den eller om den er så intetsigende som den virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...