Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Er ikke stort bedre på amerikansk TV. Der har de INGEN skrupler med reklamepauser.

Får ofte 5-10 minutter lange pauser hvert 15. minutt. Blir helt sprø av å prøve å se en hel film på TV der borte.

Du blir overraskende fort vant til det. Det som er mest irriterende med amerikanst TV er når man ser på en serie og det kommer en pause og det eneste etter pausen er rulleteksten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så Ferris Buellers Day Off i går, konge 80-talls film :D Noen som har noen tips om noen andre som er litt liknende ?

 

Kan fks. sjekke ut andre filmer fra John Hughes, fks. planes,trains and automobiles, uncle buck, breakfast club osv. Ellers har du den gylne uberfilmen Fast times at ridgemont high, eller som det ble nevnt: revenge of the nerds, som også er feelgood 80tallsfilm.

Lenke til kommentar
Hva er all denne lovprisinga av HSM :dontgetit:

Har du sett noen av de? Det er skikkelig koselig. Jeg har riktignok sett begge dagen derpå, men det er fantastisk god underholdning, med søte tenårings-jenter og fengende popmusikk.

Wtf. Nei takk, jeg har ikke, og vil ikke se det. Jeg er ikke imot sjangeren eller noe, men det lille jeg har sett er forferdelig. Virker nesten som det har blitt "kult" å digge HSM nå jo.

Lenke til kommentar

HSM er ikke helt min kopp te, men så lenge man godtar de for det de er, så er de feelgood og det er ingen tvil om at det er velproduserte saker.

Det har virket som det først var kult å hate dem, så ble det kult å ha en ironisk tilnærming til dem, men nå kan det se ut som folk har kastet fordommer og fått opp øya.

Lenke til kommentar
Det er vel heller det at det ikke er kult å hate dem lengre. Jeg har sett 1'ern og nesten hele 2'ern (jeg rakk ikke slutten, men jeg forventet ingen store overraskelser, så det var ikke så farlig) og de er ganske kurante. Hvertfall 1'ern :)

Jeg tar all ære for å gjøre HSM til noe som ikke er kult å hate. Det samme gjelder Armageddon.

 

COME MY MINIONS.

Lenke til kommentar
Noen filmer med R. Lee Ermey å anbefale? Sett han i Full Metal Jacket, Seven, Mississippi Burning og remaken av The Texas Chainsaw Massacre. Noen filmer han har sinnsyke (som alltid) prestasjoner, eventuelt har hovedrollen?

The Frighteners :wee:

 

Jeg tar all ære for å gjøre HSM til noe som ikke er kult å hate. Det samme gjelder Armageddon.

Er det ikke kult å hate armageddon lenger? :----(

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...