Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Utrolig at TVN ødelegger alle filmene med den lange nyheter/været pausen.

Og reklamepause for no apperent reason whatsoever.

 

 

og den har Elisha Cuthbert..

 

Yup, er nok det mest positive det. Det og når Paris dør. Yey.

Tror House of Wax er min favorittfilm med Paris utenom One night in Paris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har sett dvd-coveret. Jeg mistet troen på Gud den dagen.

Pledge this er noe av det værste jeg noen sine har skuet på canal+.

 

Er ikke stort bedre på amerikansk TV. Der har de INGEN skrupler med reklamepauser.

Får ofte 5-10 minutter lange pauser hvert 15. minutt. Blir helt sprø av å prøve å se en hel film på TV der borte.

Klokken i ''24'' er en fin pekepinn på akkurat det.

Lenke til kommentar
Thanks for spoiling.^^ Ser bra ut det her. Ingen som har sett HSM3? De to første overrasket meg virkelig.
Imponert... Men da er jeg nok redd at din beste "HMS-tid" er forbi. 3'eren kommer vel nederst på lista. But hey, you still got Vanessa Hudgens, right? Kommer nok ikke til å se den igjen, men så er jeg verken Efron-fan eller for den del Hudgens-fan ^^
Lenke til kommentar
Er ikke stort bedre på amerikansk TV. Der har de INGEN skrupler med reklamepauser.

Får ofte 5-10 minutter lange pauser hvert 15. minutt. Blir helt sprø av å prøve å se en hel film på TV der borte.

 

Ja fy faen, husker jeg så "The Rock" på tv i Amerika. Satt vel foran tv-skjermen i 4 timer + at all ordbruken og volden hadde blitt kuttet. Glemmer aldri scenen hvor Sean Connery ødlegger glasset i interiation rommet, hvor han da sier: Normack, you piece of (-redigert stemme) CHICKEN! Ai ai ai, klarte ikke å skru av filmen etter det nei. Letterman blir jo også en heltaftens spillefilm i amerika. Varer sikkert 70-80 min med reklamen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...