_crs_ Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har lenge lurt på om jeg skal kjøpe Thriller: A Cruel Picture, men har aldri gjort noe med det. Så jeg lurte på om noen på dette kjekke forumet kunne si om det er en film som er verdt å kjøpe eller ikke. Hmm, hvis du liker filmen av typen "I Spit On Your Grave" og tilhørende lavt budsjett, så kan antakelig Thriller anbefales. Pass på å kjøpe den usensurerte utgaven, da får du anal penetrering og annen hardcore sex rett i fleisen. Jeg var ihvertfall ikke forberedt på det. :!: Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har lenge lurt på om jeg skal kjøpe Thriller: A Cruel Picture, men har aldri gjort noe med det. Så jeg lurte på om noen på dette kjekke forumet kunne si om det er en film som er verdt å kjøpe eller ikke. Hmm, hvis du liker filmen av typen "I Spit On Your Grave" og tilhørende lavt budsjett, så kan antakelig Thriller anbefales. Pass på å kjøpe den usensurerte utgaven, da får du anal penetrering og annen hardcore sex rett i fleisen. Jeg var ihvertfall ikke forberedt på det. :!: 7992430[/snapback] Takk for at du advarte meg om det ihvertfall. Likte egentlig "I Spit On Your Grave", til en viss grad, så jeg får vel skaffe den usensurerte versjonen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Vært på IKEA og kjøpt ny filmhylle ikveld. Å ha de på en hylle under tv-bordet var verken plassbesparende eller estetisk fint. Fant en genial og billig en som het "Benno" (ahh, geniale navn ) til 280 spenn som fint klarer biffen med å stille ut mine elskverdige filmer. Kanskje på tide med en ordentlig rangering / sortering av filmene nå? Mulighetene er mange. Endret 21. februar 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kjapp hoderegning tilsier at jeg vil trenger 4 Benno-er for å få plass til filmene, og det er ikke så god plass på hybelen. ^^ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Hehe. De påsto at man skulle få 88 filmer inn, men min er proppfull og er på ~75 inkl 5-6 PS2-spill som har sneket seg inn på nederste hylle. Tenkte at jeg hadde litt å gå på siden den skulle ta 88, men mine 75 (inkl nevnte PS2) fylte den helt opp. Endret 21. februar 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 IKEA Benno gives more head http://www.livingwithmusic.com/index.php/m...ives_more_head/ Bare jeg som synes den tittelen var litt rar? Er interessert i en sånn en da, så veldig grei ut. Synd jeg har absolutt ikke noe gulvplass igjen. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Vært på IKEA og kjøpt ny filmhylle ikveld. Å ha de på en hylle under tv-bordet var verken plassbesparende eller estetisk fint. Fant en genial og billig en som het "Benno" (ahh, geniale navn ) til 280 spenn som fint klarer biffen med å stille ut mine elskverdige filmer. Kanskje på tide med en ordentlig rangering / sortering av filmene nå? Mulighetene er mange. 7996445[/snapback] Her selv noen slike Benno hyller nå, men er egentlig ikke fornøyd. Dette forde hylla maks har plass til 11 standard DVD-kover i bredden, dette gjør det svært vanskelig å ha noen som hels form for sortering i hylla. Si at man sorterer alfabetisk, når en da får en ny film med tittel som beggynner på en bokstav tidlig i alfabete blir det plutselig svært tidkrevende å plassere denne nye DVD-en, da alle DVD-ene som vil komme etter denne nye må flyttes, maks. 11 om gangen. Når jeg har fyllt opp de Benno hyllene jeg har nå skal jeg snekre meg et hylle system med hvertfal 1 til 2 meter lange hyller, sånn at det bare er å skyve DVD-ene bortover, når en ny en skal ha plass. Edit: Putta inn et ord jeg, så ble det om ikke annet, litt mer riktig. Endret 21. februar 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 IKEA Benno gives more head http://www.livingwithmusic.com/index.php/m...ives_more_head/ Bare jeg som synes den tittelen var litt rar? Er interessert i en sånn en da, så veldig grei ut. Synd jeg har absolutt ikke noe gulvplass igjen. 7996537[/snapback] Sånn har jeg. Ca. ti vanlige DVD'er i bredden og 8 hyller.Helt grei. Tror bare at jeg må skaffe meg en til snart. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Så Das Boot igår, den var fantastisk. Tror jeg skal skrive en mini-anmeldelse av den snart. Og idag så jeg A Clockwork Orange for 3. gang. Like bra hver gang. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kan noen spandere hylle på meg Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) MAGNUM P.I.?! Nei, du får ikke ny hylle. EDIT: Vent litt, jeg ser alle sesongene av Alias som er blitt gitt ut på DVD... du er tilgitt. Endret 21. februar 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skulle jeg ha hatt de hyllene der så hadde jeg hatt plass til noe annet en hyller, måtte jo ha kvittet meg med noen filmer for å få plass Skal man ha hyller så gjør vi det i meter ikke i cm Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 MAGNUM P.I.?! Nei, du får ikke ny hylle. EDIT: Vent litt, jeg ser alle sesongene av Alias som er blitt gitt ut på DVD... du er tilgitt. 7996869[/snapback] Var ikke meningen at Magnum Pi skulle bli så lett tilgjengelig.. Skal ta den ut av bilde neste gang. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 No need, Alias-DVDene nuller ut inntrykket av Magnum-DVDen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 De hyllene virker ikke spesielt effektive, mye plass som går med på.. vel, hylle. Har lyst på en lang planke montert ganske høyt, men hybelsjefen er ikke så glad i spikring. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) De hyllene virker ikke spesielt effektive, mye plass som går med på.. vel, hylle. Har lyst på en lang planke montert ganske høyt, men hybelsjefen er ikke så glad i spikring. 7996937[/snapback] Hadde nok fått plass til resten av filmene mine hadde det vært en stor hylle. Edit: noe i denne duren hadde passet fint. 1500 plasser. Endret 22. februar 2007 av Fez Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Aldri helt skjønt hvorfor folk må ha dvd'er stående vertikalt, er jo bare et helvete å stå med hode på skakke for og finne filmer. Det ser jo noe bedre ut da. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Og fordi det er mye ryddigere. Jeg har ikke noe problem å lese uten å ha hodet på skakke forresten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Aldri helt skjønt hvorfor folk må ha dvd'er stående vertikalt, er jo bare et helvete å stå med hode på skakke for og finne filmer. Det ser jo noe bedre ut da. 7997472[/snapback] Har du stablet dem? Litt kjipt å hente ut den nederste? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Husk at Hyrlen trener og er sterk, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå