Onyx Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ble ikke noe Departed på meg i kveld. Folka som skulle være med trakk seg, så det blir ikke noe. 7212858[/snapback] Kom til Fredrikstad, og bli med på mitt maraton! Da får du sett den. Det begynner om halvannen time. Huff, skulle ønske det! Men det er så langt, bor 45 min unna Oslo, og Oslo - Fredrikstad er et stykke det også. =/ Endret 3. november 2006 av Onyx Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Steike ta, dette er en sikker vinner. Det kan bare ikke gå galt når man blander sammen vikinger og aliens. Viss du vil vite mer så trykk på denne linken. Dette kan bli bra. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Herlig! Det at Sophia Myles er en av verdens sjønneste skapninger gjør heller ingenting. Endelig en film som SKRIKER popcorn! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Tjenare Så The Departed på kino i kveld. Må si jeg er meget fornøyd med en knallgod film Anbefales Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Så nettopp Saw for første gang i kveld må si meg meget fornøyd med den Den var både spesiell, grotesk og underholdende... slikt må jo bare bli bra... Men lurer på hvordan 2'ern og 3'ern er i forhold? Noen formeninger? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 2'rn er i alle fall dårligere. Er visst en annen som har laget den. Trur jeg de fleste vil si seg enige i. Men er ikke dårlig dårlig, men ikke ha for høye forventninger. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Saw II er dårligere enn Saw I, ja. Skal se Saw III slik at jeg får med meg alle tre filmene i alle fall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan IMDb score: 8.3 Male: 8.6 Female: 6.2 (aged 50+: 5.0) Jeg foreslår en boikott av New Zealand. Endret 4. november 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har jeg gått glipp av noe, hvorfor skal vi boikotte New Zealand? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 New Zealand var det første landet i verden som innførte stemmerett for kvinner i 1893. Sikkert derfor han sier at vi skal boikotte landet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det var jo en kobling jeg tok med en gang :!: Snart kino, skal bli moro å se hva Scorsese har gjort med Infernal Affairs remaken sin. Og se hvor Saw 3 ender opp hen... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hvordan boikotter man New Zealand, egentlig? Slutter å spise kiwi? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kiwi? Eller eller egga til kiwien Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hehe. Han mener nok egga! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) 1 time til jeg skal se på The Departed. Kribler sjukt i beina nå. Lenge sida jeg har gleda jeg meg så rått til en film. Endret 4. november 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) 1 time til jeg skal se på The Departed. Kribler sjukt i beina nå. Lenge sida jeg har gleda jeg meg så rått til en film. 7218122[/snapback] Second! Digger mafiafilmer, og jeg betrakter Scorsese som kanskje den beste regissøren noensinne. Skal mye til for å tilfredstille forventningene mine denne gangen, men hvis noen kan gjøre det, er det Scorsese. Har hatt mange kvalitetstimer med hans fantastiske filmer. Endret 4. november 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har Scorsese egentlig noen visuelle kjennemerker? Kameravinkler han liker, eller spesielle symboler? Alltid lurt på det, for jeg finner ingen i filmene hans, i forhold til mange andre godt kjente regissører som Hitchcock, Spielberg osv. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Tjaaaa.... Scorsese har jo flere ganger likt å hoppe frem og tilbake i tid, uten at det er noe spesielt kjennemerke for han. Forteller bruker han dessuten ofte. EDIT: Hva slags kjennemerker mener du egentlig Spielberg har, som gjør han unik, og som går igjen i mange av hans filmer? Endret 4. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spielberg bruker ofte lys for å forsterke følelser i spesielle scener av fantasy- og sci-fi-filmene sine, som E.T, Hook, Minority Report osv. Ellers bruker han vel ofte "glidende" bevegelser med kameraet, mye steadicam, dollies tror jeg, uten at jeg har mange av filmene hans friskt i minnet. Bare tenkte på sånne symboler som at fugler representerer kaos for Hitchcock, og lys gjennom vinduet i Nærkontakt av Tredje Grad, Hook varsler trøbbel. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 New Zealand var det første landet i verden som innførte stemmerett for kvinner i 1893. Sikkert derfor han sier at vi skal boikotte landet. 7216878[/snapback] Ikke dårlig, jeg er imponert. Spielberg har kjennetegnet at han har samme handling som Disney-filmer: en av foreldrene mangler alltid, enten de er savnet, kjip eller død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå