_crs_ Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Nei, ikke sett den ennå, men som du link'er til gir Svet den skamros@Talk, og han har rimelig god filmsmak (og peil på verdensfilm. Bruker du forumet der, eller en del andre steder, poster han under nick'et pro-bassoonist). Har tenkt å kjøpe den selv, men vil gjerne ha en anmeldelse (helst sammenligning) av den ritiske utgivelsen. Den britiske DVD-utgivelsen er anmeldt her. Virker som R1-utgaven er bedre. Jeg får den uansett billig så jeg la den til en bestilling. Kommer nok sikkert ikke til å angre på det. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Kiefer Sutherland ble jult opp av en 10-åring i Flatliners. EDIT: Ungen slo han ned med en hockeykølle, hoppet opp på Kiefer og spyttet på ansiktet hans, også fadet scenen ut med Kiefer som skrek "Nooooooo!". Denne filmen er helt absurd! Endret 21. februar 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Grindhouse blir to filmer I Norge vil vi også få delt opp dette i to kinofilmer, og den vil ikke bli vist som dobbel-feature ifølge distributøren; SF Norge. Det er liten tvil om at dette vil skuffe de fleste, og gjøre det hele til en enormt redusert opplevelse, men her tenker man tydeligvis bare penger. Planet Terror får norsk premiere 1. juni, mens vi må vente helt til 14. september med å se Death Proof. Det blir nedlasting på denne karen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 No shit, genialt gjort av hvem det nå er som bestemte dette. NOT. [/borat] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Det er nok omvendt. Death Proof får premiere 1. juni mens Planet Terror får premiere 14. september. Edit: Er nok kun i USA man får gleden av to i en avtalen. http://www.joblo.com/arrow/index.php?id=6807 Underskriftskampanje Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hvem er det som står bak denne avgjørelsen? Er det opp til det individuelle landet å bestemme, eller er det Weinstein Company som bestemmer? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 La oss fortsette Grindhousediskusjonen i den aktuelle tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=611212 Så slipper alt å bli sagt dobbelt opp Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139212 Do it the Armageddon way Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Shia LaBeouf som Indiana Jones jr.? Om gutten får rollen så kan han bli det nye stjerneskuddet hvor han blir å spore i to storfilmer kort tid etterhverandre. Litt som Orlando Bloom (LOTR og POTC). The Hobbit (Uten Jackson) bekreftet Sam Raimi ryktes å være ny regissør Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 The Hobbit (Uten Jackson) bekreftet Sam Raimi ryktes å være ny regissør 7990052[/snapback] Det kan jo bli vel så bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Grindhouse blir to filmer 7989863[/snapback] YES! Det er jo faen meg ikke mulig, er har vi gått og gledet oss til Grindhouse også ender vi opp med at de klipper hele dritten i to og ødlegger opplevelsen for oss... Det er da bare og gå og vente på HD DVD utgivelsen kommer også "slippe" og se den på kino... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Grindhouse blir to filmer 7989863[/snapback] YES! Det er jo faen meg ikke mulig, er har vi gått og gledet oss til Grindhouse også ender vi opp med at de klipper hele dritten i to og ødlegger opplevelsen for oss... Det er da bare og gå og vente på HD DVD utgivelsen kommer også "slippe" og se den på kino... 7990357[/snapback] Totalt latterlig. Vurderer å se den i et annet land i såfall. Sverige sender vel begge på en billett? Er i såfall ikke lange turen over grensa da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Nei, er stort sett kun i Nord-Amerika den vil bli vist som Grindhouse. Jeg tviler sterkt på at Sverige, hvor filmen blir distribuert av SF som i Norge, gjør noen forskjell. I værste fall trenger du en flybilett over til Amerika. Men denne diskusjonen kan fortsette i den dedikerte tråden. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 *Laste Ned* for å så se den på dvd. Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 The Hobbit (Uten Jackson) bekreftet Sam Raimi ryktes å være ny regissør 7990052[/snapback] Det kan jo bli vel så bra. 7990120[/snapback] Herlig, håper han presser inn Bruce campbell. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Gratis utgave av den oscarnominerte An Inconvenient Truth (2006) http://www.sharethetruth.us/free/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Bruce Campbell kan spille alt, hadde likt å se han i rollen som Smaug the dragon. eller kanskje en av ørnene Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Lurer på om Sir Ian blir å finne som Gandalv fortsatt. Eneste alternativet jeg klarer å se for meg akkurat nå er Sean Connery, som vel sa nei til LOTR om jeg husker riktig. Men han har trukket seg fra Hollywood (mulig han er tilbake til den nye Indiana Jones filmen). Og Sir Ian sin opptreden i LOTR filmene var for meg upåklagelig. Blir veldig vanskelig å leve opp til det om han ikke takker ja til rolle i Hobbiten. Men han har jo ytret ønske om det, dog var vel det med Peter Jackson i tankene som regissør. Edit. Bruce Campell kunne spilt dverg Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Har lenge lurt på om jeg skal kjøpe Thriller: A Cruel Picture, men har aldri gjort noe med det. Så jeg lurte på om noen på dette kjekke forumet kunne si om det er en film som er verdt å kjøpe eller ikke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Lurer på om Sir Ian blir å finne som Gandalv fortsatt. Eneste alternativet jeg klarer å se for meg akkurat nå er Sean Connery, som vel sa nei til LOTR om jeg husker riktig. Men han har trukket seg fra Hollywood (mulig han er tilbake til den nye Indiana Jones filmen). Og Sir Ian sin opptreden i LOTR filmene var for meg upåklagelig. Blir veldig vanskelig å leve opp til det om han ikke takker ja til rolle i Hobbiten. Men han har jo ytret ønske om det, dog var vel det med Peter Jackson i tankene som regissør. Edit. Bruce Campell kunne spilt dverg :green: 7992291[/snapback] hva å skjule den kaken under skjegg, NEVA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå