Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Hva skjer med all sytinga, egentlig? Det er bare å innse at alle ikke deler "vår" interesse for film. Akkurat som jeg gir beng i puslespill og surfing. Sånn, la oss diskutere film, og ikke våre uinteressante venner.

 

Klokt! Nytter ikke å irritere seg over slikt. Man blir bare enda mer irritert av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på de ville likt HEAT, den varer nesten 3 timer og har ca. 10 minutter med action, tror de fleste som bare liker action og komedier vill gitt opp lenge før filmen var ferdig

 

Hater de ungene som spoler til volden. Sitter og ser LOTR og spoler til volden. Volden er jo ikke engang det beste i filmen. Får lyst til å drepe de ungene som holder på slik.

 

For meg er det ofte ventina på action eller spesielle sener som gjør det så givende når de kommer.

 

Det er den to timer lange ventinga som gjør det så herlig når action kommer i HEAT, og den siste timen gjør det også hærlig når slutten kommer, det er ventinga som gjør slutten så bra i Good the bad the ugly osv.

Lenke til kommentar
De fleste som er aktive her på filmforumet er de som liker litt ordentlig kvalitetsfilmer og ikke Hancock og sånt, er derfor vi alle har "samme problemet" med venner når det gjelder filmsmak. Heldigvis har jeg selv noen med litt lik smak som meg.

Jeg vil nå si at det er akkurat filmer som Hancock det er mulig å se sammen med venner. Syntes forøvrig filmen var en helt ok popkornfilm 2k.

 

Edit. leif

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...