Venerable Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Eneste positive er at nå står også hvilken karakter brukeren har gitt filmen (Hvis han har stemt) ved siden av User Ratingen. Gjør det mye enklere å skjekke hvilke filmer jeg har glemt å stemme på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Synes faktisk dette var bedre enn det forrige designet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 7978023[/snapback] Reddet dagen min, der. Ble nesten litt deppa av hvor mislykket det ble. =D Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ratingsystemet har blitt enklere, men ellers kan jeg ikke si at jeg likte det så veldig. Jeg blir vel vant til det etterhvert. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg likte det jeg, ble fresha opp. Synes det ble mere oversiktelig med mindre skrift på søylen til venstre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Det var helt grusomt, det minner meg om Arngrens. Alt var bare hulter til bulter. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tusen takk Fez, du er dagens helt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 ja takk fez, jeg skal ofte en kristen i ditt navn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Det går bare an å bruke den gamle layouten i en begrenset periode. Snart vil den bli faset ut for godt. :-\ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 NOOOOOOOOOO! Løper opp til han som fant på å lage ny layout, og sparker han i skritet Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er Dreamgirls overvurdert.. Nominert til 8 oscars med 6.7 i rating. Virker ikke som min type film vertfall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Den ser ut som en Oscar-film, i kjent The English Patient/Titanic/Shakespeare in Love-stil (det var en dårlig periode for Best Picture). Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det er ikke hundre det nye layoute til IMDb, men det gamle var også veldig rotete synes jeg. Jeg tror ikke på sikt at dems nye utsene vil plage meg mer enn det gamle, men når de nå først opgraderer synes jeg de kunne gjort en bedre jobb. Som nevne er det message boardet dems som trenger en alvorlig ship shape, både hva angår oppsett og moderering, de skulle ha tatt å kjøpt seg en hel batalion med skikkelige gammalnazister til å moderer spammeforumet sitt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Message boardet, i tillegg til at de trenger en slags bakgrunn, blir litt for mye hvitt, og større skrift på menyen til høyre. Ny Simpsons-trailer. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Wohoo! Jeg har fått tilbud om gratis førvisning på Elias og kongeskipet! :!: Tror dere den er verdt å gå på? Tam IMDb-layout, btw. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Wohoo! Jeg har fått tilbud om gratis førvisning på Elias og kongeskipet! :!: Tror dere den er verdt å gå på? Tam IMDb-layout, btw. 7979463[/snapback] Jeg har også fått Vi går sammen da. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Takk takk. Nå skal ikke jeg til Rogaland med det første, Fez, men man skal ikke se bort i fra at jeg tar meg en tur til Fredrikstad Kino torsdag morgen. Regissøren skal jo være der og høre hva vi synes om filmen, så hvorfor ikke? Endret 20. februar 2007 av L@sse Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hvis ikke det er nok så kan jeg nevne JJ Abrams (Lost, Alias, MI3), tre Oscar-nominasjoner i de tekniske kategoriene (litt vanskelig å slå Saving Private Ryan) og selvfølgelig Michael Bays klart beste film med god margin. En kjærlighetshistorie som ikke kommer i veien (I'm looking at you, Pearl Harbour) og en Ben Affleck som faktisk ikke er så utrolig uspiselig, rett og slett fordi denne gangen kreves det av rollen, gjør at du er nødt til å sjekke den ut. Helst med skikkelig lydanlegg, da kun SPR kan slå denne. 7974545[/snapback] Og når Bay sier dette om Transformers: "This is my superhero movie [...] I've done action my whole life. I don't get excited about action, but I'm excited about this," ...så må jeg si at forventningene økes noen hakk. Og så hjelper det jo å ha Spielberg med på laget også Jeg har aldri forstått slakten, 7974645[/snapback] Ingen regissør har en mer intens hatklubb og en mer intens fanklubb. Førstnevnte stemmer nok 1 på alle hans filmer uten en gang å ha sett dem. Michael Bay er en sosialist sitt værste mareritt da han nok er en av de mer patriotiske regissørene. Selv syntes jeg det er herlig befriende med en regissør som ikke tar seg selv alt for selvhøytidelig. Og "Bay moment" er helt essensielt (han har alltid et klipp i filmen hvor kameraet zoomer rundt en hendelse/person i slow motion, gjerne med litt raketter og slikt flygende rundt). I Transformers blir det fokusert på Optimus Prime. Jeg tror det øyeblikket vil gi meg tidenes filmøyeblikk, siden jeg er en hjernevasket Optimus Prime fan. Bare tanken på det får meg til å miste nattesøvnen. *finne frem transformerslekene og ha litt krig* Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Herregud Children of Men var bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå